''Broadcasting Corporation'' 1

120 4 1
                                    

''Reklamlardan sonra tekrar sizlerle olacağız.

...(Reklamlar)

CBC Ana Haber Bülteni'nden tekrardan merhaba, ben Kim Junmyeon.

İki gün önce gerçekleşen ve tüm ülkeyi kasıp kavuran, ülkemizin en zengin şirketlerinden biri olan Kim Holding'in CEO'su Kim Woobin'in gizemli ölümünün nedeni hâlâ bilmiyoruz sayın seyirciler. Ölüm anına dair CCTV görüntülerinin olmaması, bizlere olayımn cinayet olabileceğini düşündürtmeye başladı.

Ama merak etmeyin, Kim Woobin-sshi'nin ölüm sebebini adli tıp sonuçlarında öğreneceğiz.

Kim Woobin'in kız kardeşi Kim...-sshi, bugün sosyal medya üzerinden bu davanın kapanmaması için elinden ne gelirse yapacağını söyledi.

Ve bugün Kim Woobin'in ailesi, bir anma töreni düzenledi.

Yakın arkadaşlarından biri olan Lee Jong Suk ve Suji Holding'in müdürü olan Suzy gibi değerli ünlüler de yasını oraya giderek belli etti.

Törende yoğun programından dolayı çok duramayan Ahn Bohyun-sshi, sosyal medya üzerinden yasını dile getirdi.

'Sizinle çalışmak büyük bir onurdu, bizlere kattığınız her şey için teşekkürler...huzur içinde uyuyun Woonbin-sshi.'

İşte bugünkü anma töreninden görüntüler...

(Zihninizde o anı canlandırabilirsiniz)

Evet, ne kadar hüzünlü bir görüntü değil mi? Tekrardan Woobin-sshi'nin ailesine en derin içtenlikle baş sağlığı diliyorum.

Bugünden sonra CBC ve KBC gibi büyük birçok kanal programlarını yastan dolayı bir süre erteleyecek olduğunu duyurdular.

Evet, Ben CBC Ana Haber Bülteni'nden Kim Junmyeon bugünkü haberlerimizin sonuna geldik, yarın tekrardan görüşmek dileğiyle.

Hoşçakalın.''

Herkese merhaba!!!

Havalar çok soğudu kalın montlar giymeyi ve sıcacık bitki çayları içmeyi de unutmayın♡

29.11.23

Who Is The Murderer?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin