1. rész :A kezdetek
Asahi szemszöge
Reggel, amikor elindultam az iskolába, összefutottal Noyá-val, így együtt folytattuk utunkat. Az órák, mint mindig nagyon unalmasak voltak. Egész nap az járt a fejembe amit Noya mondott nekem tegnap.
Visszaemlékezés:tegnap este
-Asahi...-kérdezte félve.-Igen?-mosolyogtam kedvesen.-Mit tennél, ha egy veled azonos nemű elmondaná, hogy szeret?-erre a kérdésére kicsit meglepődtem, de nyugodtan válaszoltam.-Hát azt hiszem, ha egy számomra fontos ember mondaná, akit szintén kedvelek akkor én is viszonoznám a szerelmét.-Noya erre elpirult és gyorsan futni kezdett, de mielőtt eltűnt volna hátra kiáltott-Majd holnap elmagyarázom-
Visszaemlékezés vége
Már várom a magyarázatát. Edzés után egyből elindultunk Noya-val.
Nishinoya szemszöge
-Asahi-mondom teljesen kipirult arcal. Közelebb hajolt. Annyira közel van. Ha annál is lehettem még jobban kipirultam.-Hm?-Hümmögött egy mosoly kíséretében. Gondoltam, gyorsan elmondom,hogy mi a szitu és majd elfutok.-Asahi......É-én...sz-sze-szeret-szeretlek-még a napnál is jobban égett a fejem a vörös színtől, így gondoltam, ideje futni, de mielőtt elmehettem volna két izmos kar magához rántott. Nem mertem Asahira nézni, féltem, hogy megutál.-Noya....Én is szeretlek...-erre felkaptam a fejem, de nem volt sok időm analizálni a dolgokat, mert Asahi az ajkaimra tapadt. Mikor felfogtam, mi is történt visszacsókoltam. Egy idő után levegőhiány miatt elváltunk egymástól.-Figyelj Noya szerintem menjünk haza, már későre jár,mondta közben tarkóját vakatgatta.-Igazad lehet-még gyorsan váltottunk egy csókot, majd hazamentünk.2. rész :Pizsoma party
Asahi szemszöge:
Mikor haza értünk irtam Noya-nak
Chat with Nishinoya:
-Szia Noya!
-Szia Asahi
-Lenne kedved át jönni egy pizsoma party-ra? :)
-Persze, kik jönnének?
-Hát... Én igazából arra gondoltam, hogy lehetnénk csak mi ketten...
-Oh oké értem....*elpirul*
Chat with Nishinoya end.
Nishinoya szemszöge:
Gyorsan összepakoltam, és már indulok is Asahi-ékhez. Mikor megérkeztem, Asahi közölte velem, hogy a szülei nincsenek itthon, amire az arcom egy enyhén vörös árnyalatot vett fel.
Felmentünk a szobájába, és leültünk az ágyára, beszélgettünk, játszottunk. Elég hamar eltelt az idő, és észre se vettük, hogy már este 11:00 van. A világítóégősornak a kapcsolojára véletlenül rá feküdtem, és pirosra váltott.
Írói szemszög:
Asahi erre elpirult, mert tudta, hogy ez egy sexhez való hangulat fény, és félt, hogy Noya is rájön a szín jelentésére.
Asahi szemszög:
Megpróbálom gyorsan visszaváltani a színt, mielőtt Noya rájön a jelentésére. Már nyúltam is volna a kapcsolóért, de Noya keze megállított. Erre a tettére meglepődtam, de nem ellenkeztem. Noya lassan közelíteni kezdett felém, mire én elkezdtem valamilyen szinten remegni, amit ő is észre vett és átölelt.
Nishinoya szemszöge:
Asahi remegett, és éreztem szüksége volt arra az ölelésre.
Ezek után, még filmeztünk, majd egy hosszabb romantikus résznél bealudtam. Reggel viszont mikor felkeltem nem a párnán, hanem Asahi mellkasán feküdtem. Lassan lemásztam róla, majd azzal a lendülettel keltem volna ki az ágyból, ha két izmos kar nem rántott volna vissza maga mellé. Hirtelen jött, ezért szinte a matrcra vágódtam, de mikor Asahira néztem, ő még aludt. Nem is értem akkor hogy kerültem vissza mellé. Majd azt hallottam, hogy azt mondja:- Minji kérlek ne menj el(nem a létező karakter)-Mikor meghallottam a Minji nevet, egyből be is ugrott, hogy ki is az, de könnybe lábadt szemmel kiugrottam mellőle, és gyorsan berohantam a fürdőbe sírni.(Köztudott, hogy Minji Asahi volt barátnője <kiderült róla, hogy lezbikus>) Záporban hullottak a könnyeim, a kicsempézett padlóra. El sem hiszem, hogy még mindig nem tette magát túl rajta, én naív azt hittem, hogy az a csók mindent megváltoztat majd. Hát ennél nagyobbat nem is tévedhettem volna.
Asahi szemszöge:
Mikor felkeltem, Noya már nem volt mellettem, viszont a fürdőböl sírás hangot hallottam, ezért gyorsan oda mentem, de a látvány ami fogadott nagyon meglepett. Noya sírt. Noya, aki folyton mosolyog, és egy rossz szó sem törheti le. Most viszont a fürdőben sír a sarokban összekuporodva.
Odamentem hozzá, de mikor megpróbáltam megölelni el lökött magától.-Mégis mi történt Noya?-kérdeztem aggódva, mire csak azt felelte:-Inkább veled mi történt?! Először csókolózunk, aztán meg álmodban Minji-t emlegeted!-vágta hozzám a szavakat. Éreztem, hogy most nem tudom elég jó kimagyarázni magam, ezért inkább oda mentem hozzá, és megcsókoltam. Egy kisidő után viszonozta.-Nézd Noya, én téged szeretlek, és tudd bármikor is emlegettem Minji-t az nem számít semmit, mert nekem te vagy a legfontosabb.- közöltem vele őszintén, hogy mi a szitu, mire ajkaimra tapadt, amit rögtön viszonoztam is.
3. rész :A közös öltözés
Figyelem, 16+-os jeleneteket tartalmaz ez a rész!
Nishinoya szemszöge:
Mikor tisztáztuk a dolgokat elkezdtünk készülődni, mivel ma edzés van 10:00-kor, mi nekünk meg alig 30 percünk van elkészülni. Gyorsan öltöztünk, meg minden, megreggeliztünk, majd el is indultunk. Az edzés viszonylag hamar eltelt. 13:00-kor már szabadok is voltunk, de mi Asahival még maradtunk gyakorolni. Kb 15:00-kor úgy voltunk vele, hogy mára elég ennyi, ezért utunkat az öltöző felé vettük. Mikor beértünk, rájöttünk, hogy csak ketten vagyunk, így az öltözés egy része kínos csendben zajlott le, majd Asahi törte meg a feszültséget.-Noya?-kérdezte tőlem, majd egy nagy sóhajjal folytatta -Te miért nem szoktál rám nézni, mikor öltözök?- kérdezte, mire egy paradicsomot megszégyenítő árnyalatot vett fel az arcom."Ajjaj azt hiszem lebuktam." Gondoltam magamban, majd kissé nehezemre esve, de kimondtam:- Mert zavarba hoz, hogy ha néznem kell a jólkidolgozott felsőtested...-mondtam, mire szerintem a szemei a kétszeresére tágulhattak, a meglepődöttségtől, de a reakciója finoman fogalmazva is meglepett. Hirtelen felkapott hátulról, és a zuhanyzók felé vette az irány velem együtt.(mivel a karjaiban tartott) Beállt az egyik zuhany alá, majd lerakott maga mellé. Csak ekkor realizáltam, hogy egy szál alsónadrágban van. Ha tehettem, a fejem mégvörösebb árnyalatot vett fel mint volt. Ekkor Asahi az ajkaimra tapadt, és hevesen csókolni kezdett. Majd áttért a nyakamra, és a kulcscsontomra.(mivel rajtam se volt poló)Majd kisebb szívásnyomokat hagyva rajtam visszatért az ajkaim kényeztetéséhez. Megnyalta alsó ajkam, ezzel jelezve, hogy bejutást kér a számba, amit egy kis habozással, de meg is adtam neki. Amint ezt megteszem hihetetlen sebességgel, és hevességgel fedezi fel a szám legkisebb négyzet centijét is. Majd mikor levegő hiány miatt elváltunk egymástól, csak annyit birtam kinyögni, hogy: -Majd holnap folytatjuk.-amit szerintem kár volt kimondamom, mivel egy perverz mosolyt láttam végig haladni az arcát, amibe bele is borzongtam.
Time skipp:Mikor hazaértek mindketten:
Asahi szemszöge:
Szégyellem magam, amiért csak úgy lekaptam Noya-t illetve megjelöltem, de őszintén nem is nagyon bánom, hogy megtettem, mivel a "Majd holnap folytatjuk"mondata arról árulkodott, hogy élvezte, és az az arc sem éppen egy olyan embert tükrözött, mint aki ne élvezte volna.
Nishinoya szemszöge:
Mikor hazaértem, nem tudtam kiverni Asahi-t a fejemből, folyton csak az járt a fejemben, ahogy csókolt, ahogy megjelölt, és ahogy nézett rám, szó szerint maga alá utasíthatna bárkit azzal a tekintettel. És örülök, hogy én vagyok a bárkik közül a szerencsés nyertes, aki megnyerte ezt a csodálatos dominanciával bíró Ászt.
Time skipp
Chat with Asahi:
Asahi:szia
Noya:szia
Asahi: tudom ez most gyors, és hirtelen jött, de lennél a párom?
Noyapov:(ez tényleg hirtelen jött)
Noya: persze:) boldogan
Asahi::))
Asahi:és lenne kedved átjön megint itt aludni?
Noya:persze szívesen :)
Chat with Asahi end
Time skipp again
Át jött Noya, viszont semmi különös nem történt. Filmeztünk, meg ilyenek. Amiket egy normális kapcsolatban szoktak. A Film közepénél kb Noya bealudt, én pedig nem akartam nélküle végig nézni, ezért én is lefeküdtem aludni.Megtudni mindent a csapattól:
Asahi szemszöge:
Reggel, mikor felkeltem Noya feküdt mellettem. Először nem értettem, aztán beugrott, hogy tegnap át jött. Ekkor mozgolódásra lettem figyelmes. Odakaptam a tekintetemet, majd arra lettem figyelmes, hogy Noya már nem hogy nem feküdt, hanem konkrétan előttem ült. Csak némán néztük egymást, mikor aztán megszólalt-Éhes vagyok-erre nem igazán számítottam, és hirtelen azon kezdtem el gondolkozni, hogy mit is készítsek neki.-Mit kérsz? -kérdeztem kedvesen, mire Noya azt felelte-„téged”-Ekkor felkeltem, és akkor jöttem rá, hogy ez mind csak egy álom volt. A valóság pedig az, hogy az én liberóm még mindig alszik mellettem. Ekkor jöttem rá, arra, hogy ma edző meccsünk lesz a nekoma-val és nekünk 11:00-re készen kéne lennünk, ami kissé bajos lesz így 10:32-kor. Keltegetni kezdtem Noya-t mire csak pár hümmögést kaptam válaszul, viszont mikor közöltek vele, hogy mi a szitu akkor hirtelen, mint akit puskából lőttek volna ki úgy ugrott ki mellőlem, el elkezdett öltözni. Én követtem a példáját, majd bajosan, de végül sikerrel 10:53-ra készen lettünk. Ezzel csak annyi baj van még, hogy legalább 15 perc az út, szóval sprintelnünk kellett, végül 11:01-re odaértek. Szerencsére nem kaptunk semmilyen leszidást Ukai edzőtől. Elkezdődött a meccs. NYÍLVÁN a nekoma nyert, de nem igazán érdekelt már. Jobban izgatott az, hogy Suga-ék el akarják mondani valamit az egész csapatnak.
Megbeszélés:
Suga: Szóval.... Én és Daichi járunk.
Tanaka:Miii komolyan?! Hát Grat :)
Hinata:ÉN ÉS KAGEYAMA IS JÁRUNK!!
Kageyama:BOKE HINATA BOKE! MINEK KIABÁLTAD KI!?!
Tanaka: Igazából ez nem volt nagyon meglepő.
Suga: Én tudtam :)
Nishinoya: Én és Asahi is járunk.
Erre mindenki kórusban(Asahi és Nishinoya kivétel) :MIIIIII MIKOR, ÉS HOGYAN?!
Ekkor elkezdünk meglepődött arckifejezéssel nézni rájuk, pedig mindketten tudtuk, hogy ez lesz a reakciójuk.
A bajos este
Noya szemszöge:
Mikor véget ért a megbeszélés, elindultunk, hozzám, mivel elvileg korrepetálnom kell Asahi-t, de éreztem, hogy nem csak a másodfokú egyenletnek a képlete kell neki, hanem más is. Mikor megérkeztünk, a szüleim még nem voltak otthon, így a szobám felé vettük az irányt. Mikor felértünk letettük a táskáinkat, majd mikor Asahi felé fordultak, arra lettem figyelmes, hogy félelmetesen nagy Dominanciával közeledett felém. Elkezdtem hátrálni, de egyszer csak a falnak ütközött a hátam, így, már nem volt hova meneküljek. Asahi, mikor elért hozzám nyomokat hagyott a nyakam és a kulcscsontom körül, amiket halk sóhajokkal díszaztam. Felkapott, majd elvitt az ágyam, ott letett, majd elkezdett vetkőztetni. Egyre jobban feszengtem, féltem, hogy fájni fog, de egy részem akarta is a dolgotMajd hozom a folytatást is!
KAMU SEDANG MEMBACA
Szeretlek hallod!(asanoya)
Romansaez a könyv egy asanoya shippre alapul, a helyesírás ért srry, egybe írom a könyvet, mert eredetileg a jegyzeteimbe kezdtem el írni unalmamban. jó olvasást, megpróbálom minél hamarabb folytatni :3