𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑏𝑒𝑎𝑢𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑚𝑜𝑟𝑛𝑖𝑛𝑔. 𝐵𝑖𝑟𝑑𝑠 𝑠𝑖𝑛𝑔𝑖𝑛𝑔, 𝑠𝑢𝑛 𝑟𝑖𝑠𝑖𝑛𝑔, 𝑐𝑙𝑒𝑎𝑟 𝑠𝑘𝑦...
𝑊𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑙𝑖𝑔ℎ𝑡, 𝑎 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔 𝑡𝑒𝑒𝑛 𝑤𝑎𝑘𝑒𝑠 𝑢𝑝 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑖𝑡𝑠 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝
"𝐌𝐦𝐦.. 𝐈𝐬 𝐚𝐥𝐫𝐞𝐚𝐝𝐲 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠?" 𝑆𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑠𝑙𝑒𝑒𝑝𝑦 𝑓𝑒𝑙𝑙𝑎.
𝐼𝑡'𝑠 𝑛𝑎𝑚𝑒 𝑖𝑠 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜, 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑑 𝑜𝑓 𝐾𝑖𝑛𝑔 𝑆𝑢𝑏𝑎𝑟𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐿𝑦𝑟𝑎.
𝐵𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑖𝑡𝑠 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟'𝑠 𝑠ℎ𝑎𝑑𝑜𝑤 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑜𝑓 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑠𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑚𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑏𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑔𝑒𝑡𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑎 ℎ𝑢𝑠𝑏𝑎𝑛𝑑. 𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑛𝑛𝑜𝑦𝑖𝑛𝑔. 𝑁𝑜𝑤, 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜'𝑠 𝑟𝑒𝑙𝑎𝑡ℎ𝑖𝑜𝑛𝑠ℎ𝑖𝑝 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝐾𝑎𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑔𝑜𝑜𝑑. 𝐾𝑎𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠 𝑡𝑎𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑛𝑑 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜 𝑑𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ ℎ𝑖𝑚. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑎 𝑙𝑜𝑡 𝑓𝑜𝑟 𝑒𝑎𝑐ℎ 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟.
𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑖𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑒𝑠 𝑡𝑜 𝑖𝑡𝑠 𝑝𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡𝑠, 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑘𝑖𝑚𝑑𝑎 𝑑𝑖𝑓𝑓𝑒𝑟𝑒𝑛𝑡. 𝑀𝑜𝑟𝑒 𝑒𝑠𝑡𝑟𝑖𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑖𝑡, 𝑏𝑢𝑡 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚.𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑎𝑤𝑎𝑘𝑒, 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝐵𝑒ℎ𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚, 𝑎 𝑠𝑚𝑎𝑙𝑙 𝑤ℎ𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑏𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑏𝑢𝑛𝑛𝑦 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝑆𝑛𝑜𝑤, 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜'𝑠 𝑝𝑒𝑡, 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑓𝑡 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑜𝑙𝑑𝑒𝑟 𝑏𝑟𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝐾𝑎𝑖 𝑓𝑜𝑟 𝑖𝑡𝑠 16𝑡ℎ 𝑏𝑖𝑟𝑡ℎ𝑑𝑎𝑦.
𝐼𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑛𝑛𝑒𝑟 𝑟𝑜𝑜𝑚, 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑚𝑎𝑗𝑒𝑠𝑡𝑖𝑒𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒 𝐾𝑎𝑖 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑙𝑟𝑒𝑎𝑑𝑦 ℎ𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡. 𝐾𝑎𝑖 𝑤𝑎𝑠 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡 𝑜𝑛𝑒 𝑡𝑜 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒 ℎ𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢𝑛𝑔𝑒𝑟 𝑠𝑖𝑏𝑙𝑖𝑛𝑔.
"𝐆𝐨𝐨𝐝 𝐦𝐨𝐫𝐧𝐢𝐧𝐠, 𝐒𝐭𝐚𝐫𝐬𝐡𝐢𝐧𝐞!" - 𝑆𝑎𝑖𝑑 𝑤𝑎𝑣𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚. 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜 𝑤𝑎𝑣𝑒𝑑 𝑎𝑡 ℎ𝑖𝑚 𝑏𝑎𝑐𝑘.
"𝐘𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐰𝐨𝐤𝐞 𝐮𝐩 𝐞𝐚𝐫𝐥𝐢𝐞𝐫, 𝐝𝐞𝐚𝐫" 𝑆𝑎𝑖𝑑 𝐿𝑦𝑟𝑎 "𝐀𝐬 𝐚 𝐩𝐫𝐢𝐧𝐜𝐞𝐬𝐬-""𝐈 𝐤𝐧𝐨𝐰...."
𝐴𝑓𝑡𝑒𝑟 𝑎 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑏𝑟𝑒𝑎𝑘𝑓𝑎𝑠𝑡, 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜 𝑤𝑒𝑛𝑡 𝑜𝑛 𝑎 𝑤𝑎𝑙𝑘 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑘𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚. 𝑇ℎ𝑒𝑦 𝑙𝑖𝑘𝑒𝑑 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑎𝑟𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑤𝑒𝑟𝑒 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑏𝑒𝑎𝑡𝑖𝑓𝑢𝑙 𝑓𝑙𝑜𝑤𝑒𝑟𝑠.
𝐷𝑢𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑡𝑠 𝑤𝑎𝑙𝑘, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑤 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑜𝑛𝑒.
𝐼𝑡 𝑤𝑎𝑠 𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑙. 𝐵𝑟𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑎𝑖𝑟 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑜𝑛𝑒 𝑜𝑓 ℎ𝑒𝑟 𝑏𝑎𝑛𝑔𝑠 𝑑𝑦𝑒𝑑 𝑖𝑛 𝑝𝑢𝑟𝑝𝑙𝑒.
𝑊ℎ𝑒𝑛 𝑠ℎ𝑒 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒𝑑 𝐶𝑜𝑠𝑚𝑜, 𝑠ℎ𝑒 𝑠𝑡𝑎𝑟𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑚, 𝑟𝑒𝑑 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠."𝐇𝐢..."
⁂
𝚂𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚒𝚏 𝚒𝚝𝚜 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝, 𝚒𝚖 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚗𝚎𝚠 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚒𝚜-
ESTÁS LEYENDO
❥︎"Aʟᴡᴀʏs ᴛʜᴇʀᴇ ғᴏʀ ʏᴏᴜ, ʏᴏᴜʀ ᴍᴀᴊᴇsᴛʏ" - Royalty OCs AU
Fiksi Penggemar✯ • 𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑟𝑖𝑛𝑐𝑒𝑥 𝑓𝑟𝑜𝑚 𝑎 𝑤𝑒𝑙𝑙-𝑘𝑛𝑜𝑤𝑛 𝑘𝑖𝑛𝑔𝑑𝑜𝑚, 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑠𝑒𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑖𝑟 𝑓𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑖𝑡𝑠 𝑝𝑎𝑟𝑒𝑛𝑡𝑠 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑎𝑙𝑤𝑎𝑦𝑠. 𝑂𝑛𝑒 𝑑𝑎𝑦, 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑚𝑒𝑒𝑡 𝑎 𝑛𝑜𝑏𝑒𝑙 𝑔𝑖𝑟𝑙, 𝑤ℎ...