Teras'ta--1

39 4 5
                                    

Şafak ağrımaya yeni başlarken,Jimin gözlerini araladı.Yatağından kalktı ve ayaklarını soğuk zemine deydirdi.Soğukla beraber hafif ayıldığında, ayağa kalktı ve odasındaki banyoya sessizce ilerledi.Yüzünü yıkadıktan sonra saatine baktı,sekize on vardı.Geç kaldığını fark etti ve hızlıca giyindi.Sessiz olmaya özen gösterdi ve evi terk etti.Okula geç kalmamak için hızlıca yürürken birini çarptı ancak kim olduğuna bakmadan özür dileyerek yoluna devam etti.

Okula vardığında kantinden su aldı ve sınıfına çıktı.Arka sıralardaki yerine yerleşti ve gelecek olan öğretmeni bekledi.İlk dersleri kimyaydı ve Jimin, kimyayı çok severdi.Kitabını çıkararak beklemeye başladı,hoca gelmedi.Beş dakikanın ardından nöbetçi öğrenci sınıfa girerek hocanın okulda olmadığını söyledi.Anlaşılan Jimin iki ders boyunca kütüphanede vakit geçirecekti.Okuduğu kitap olan Tolstoy'dan Anna Karenina'yı yanına aldı,cebindeki telefonu kontrol etti ve çantasını dolaba koyarak sınıftan çıktı...

_Jimin'_

Çantamı dolaba koyduktan sonra teras kattaki kütüphaneye yol aldım.Okulumuz çok güzeldi ve terasın manzarası ile beraber özel okul gibiydi.Terastaki kahve makinesinden sade bir kahve alarak oturma puflarına yöneldim.Telefonumu elime aldım ve gezinmeye başladım.Kuzenimin attığı mutlu aile fotoğrafını gördüğümde benim sandalyem de doluydu.Sinirlerim bozuldu ve telefonu sertçe kapatarak yanıma bıraktım.Kitabı açtım ve okumaya başladım.

_Suga'_

Geç kaldığımı fark ettiğimde saat sekizi yirmi geçiyordu.Hızlıca hazırlanarak aşağı kata indim.Kız kardeşim Soongi ile kahvaltı ettim çünkü derslerim umurumda değildi ki ders zaten kimyaydı ve kimyacının gelmediğini bizimkilerden haber almıştım.Kahvaltıdan sonra okula gittiğimde Jimin'in sırasının boş olduğunu gördüm ve garipsemeden edemedim.Seokjin'e sordum ve terasta olduğunu öğrendim.Sırama oturdum ve telefonumu çıkardım.

Yoongi:
Jimin,hava terasta oturmak için soğuk değil mi?

Gönderdim ve cevap vermesini beklemeye başladım.On beş dakika olmuştu ama hala cevap vermemeşti.Dondu mu lan acaba?
Düşüncelerimin saçmalaştığını düşündüğümde Gogol'den Palto kitabını aldım ve terasa çıktım.

_Jimin'_
Arkamdan bir ses geldiğinde irkildim.Dönüp baktığımda Yoongi olduğunu gördüm ve ayracı dokunsam parça pinçik olabilirmiş gibi nazikçe kitaba yerleştirdim.Ona döndüm ve konuşmaya başladım.

"Okula gelmek için ne kadar da erken bir saat böyle?"

Yüzünü buruşturarak cevap verdi.

"Uyuyakaldım dalga geçme işte."

Sırıttım ve yanıma diğer pufu çekerek konuştum.

"Otursana?"

"Olur."

Oturduğunda neden geldiğini soran gözlerde baktım.

"Ya ben aslında senle birşey konuşmak istiyorum."

Bu hallerine şaşırdım ve gülümsedim.

"E konuşabilirsin?"

"Ya Jimin."

"Hm?"

"Benim yanıma taşınsana güzelim?"

Şaşırdım ve yüzüne baktım.

"Ney?"

"Ya biliyorum böyle anı oldu ama- Kaç zamandır içimdeydi işte."

İstemezmiydim sanki...

"Iıı, aslında isterim ama teyzem ve kuzenlerim izin verir mi ki?

"Onlardan izin mi alacaksın?"

Bunu duyunca boynum büküldü.

"Yoongi bana kötü davrandıklarını bilerek mi söylüyorsun bunu?"

"Ya,uf o yüzden diyorum zaten! Bıktım o pisliklerle olmandan."

Ağzımda geveleyerek konuştum.

"Ben çok meraklıyım sanki!"

"Hah, işte bu!Senin rızan vardı hiçbir şey diyemezler! Reşitsin artık sen sevdiğim."

"Haklısın"

"Ne yani!Kabul ediyor musun?"

"Evet,ediyorum!"

Hızla bana sarıldığında karşılık verdim.O sırada zil çaldı.

"Eh zil çaldı."

Kitap okumaya devam edecektim.

"Ben kitap okuyacağım sevgilim,sen in istersen."

Kafasını salladı.

"I-ı ben senle kitap okumaya geldim zaten."

Gülümsedim

"Yaaa yerim!"




Taamm 450 kelime!! Yazdığım ilk kurgu değil ancak bitirmek istediğim kurgulardan biri. Police Man|Yoonmin adlı kitabın yazarı benim, hesabın sifresini unuttum!:(
Neyse, önemli değil! Müsait oldukça bölüm atmaya çalışacağım.Sizi seviyorum.Ha bu arada ben Belinay!
💝

No Finish!/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin