2-The Past (geçmiş)

21 3 3
                                    

Jimin, okuldan sonra evine dönüyordu,Suga ise okulun basketbol kursu için okulda bekliyordu.Jimin ana caddeden ayrıldı ve küçük bir markete girdi.
Markette kimse yoktu,
Jimin ramen ve bimbap alıp kasaya gitti.Pardon diye seslendi ancak,ölüm sessizliği hala gardını koruyordu.Ayağını vurarak beklerken arkadan bir kapı açılma sesi geldi.
Jimin karşınında gördüğü kişi ile kasaya tutundu.

"Ne!"

"Hah! Beklemiyordun değil mi?

Jimin nefesleri hızlanmış iken, geçmişi ile savaşmaya çalışıyordu.

"Ne işin var burada pislik!"

Kadın ise boğazını temizledi ve konuştu;

"Ah evet sanada merhaba tatlım!Ne oldu, sokağa atıldığın,taciz edildiğin günler mi geldi aklına?Hm?"

Jimin kendini çok daha kötü hissediyordu.Sadece on üç yaşında iken sokağa atılmıştı,en yakınları tarafından.Gelen geçen narin ve güzel gördüğü vücuda dokunuyor, üstünde oynuyor gidiyordu.Bazıları içki şişelerini üstüne fırlatıyordu, bazıları yemek çöplerini.
O güzel sarı saçlarını çekiyor, kopartıp da ona fırlatıyordu.

Jimin güçsüz görünmek istemedi, dizindeki titremeleri yok sayarak karşısındaki kadına yürümeye başladı.

"Bence sana da batıyor ha?Kendi parçan tarafından sevilmemek,nefret edilmek!Kocan dahi vücudun için birlikte oldu be seninle pislik!Kaç kişi altına yattın ha?Ha birde bundan para kazanıyordun değil mi!Ne kadar da güzel bir meslek! Kaç tane benim gibi kurbanın var ha?Haram olsun sana hepsi,geberip git!Tamam mı?Duydun mu beni!DUYDUN MU DİYORUM SANA!

Jimin dayanamadı ve karşısındaki kadına sert bir tokat patlattı,sonra birde diğer taraftan tokat attığında kendini rahatlamış hissediyordu.Sinirle soludu ve dişlerini sıkarak konuştu;

"Şimdi git,hangi cehenneme gidersen git.Bir daha karşıma çıkma,ki eğer çıkarsan seni öldürürüm,duydun.Şimdi git,senin gibi vicdansız şerefsiz birinin altına gir.Seversin zaten!Yeter ki hamile kalma.Şimdi,siktir ol ve git."

Kadın ağlamaya başlarken sinirle bağırdı;

"Karşında amele yok senin!Sen kimsin de bana bunları söyleyebiliyorsun?"

Jimin düşünür gibi yaptı.

"Hmm,kimim ki ben acaba?Hah,buldum!Asla annelik yapmadığın,düşmanlık ettiğin,göz göre göre taciz ettirdiğin oğlun olarak belki!?

Kadın başını eğdi,yere çöktü.

"Bak iyiymiş bu numara,ama yemezler."

Jimin arkasını döndü ve kapıya yöneldi

"Hadi kötü günler sana!"


Jimin eve gittiğinde,evde bir ses yoktu.Sessizce eve girdi ve yatağına uzandı.Düşüncelerine engel olamadı.O kadının neden geldiğini anlamaya çalıştı.Ondan zaten nefret ediyordu.O kadın onun tek varlığı sayılabilirdi belki ancak Jimin ondan nefret ediyordu.Ki zaten duygular böyle olmaz mıydı? Hep birbirine karışık.Anlamaya çalışırsınız ama asla içinden çıkamazsınız.Duygular birer düğüme benzetilebilir.
Açması kolay gözükür ancak denediğinizde kör düğüm olur...

(...)



Evvetttt 384 kelime oldu ve bana birazzz (fazla) kısa geldi.Bugün kursum var bu yüzden gitmem gerekiyor ancak siz dört kişi,kendinizi yorumlarda belirtin lütfennn🥹💝 Sizleri seviyorum, görüşürüz!

No Finish!/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin