Jimin yaşananlardan sonra tekrar nefret ettiği eve dönmüştü.
Dolabından büyük seyahat çantasını çıkardı ve eşyalarını dizmeye başladı.Önce pantolonlarını, sonra üst eşyalarını, özel eşyaları ve montları da yerleştirdi.
Tam bel ağrısı ile yatağa uzanmıştı ki, telefonuna mesaj geldi.
Doğruldu ve komidinden telefonu aldı.
Sevgilim🎀
Güzelim
Gelecek misin bugün?Terasta
Öyle demiştinGüzeller güzelim💖
Geliyorum askiiim
Dolabı falan topladim bakkSevgilim🎀
Tamam bebeğim
Geliyorum o zamanGüzeller güzelim💖
Tamam askiim
Teyzemlere soylicem şimdi
Birşey demezler zaten biliyorlardı.Sevgilim🎀
Tamam bebeğim
Arabadayım kapatıyorumGüzeller güzelim💖
Tamam sevgilim
Bekliyorum bennJimin gideceğini teyzesine ve kuzenine söylemişti.
Teyzesi ona öpüp sarılırken kuzeni her zaman ki şımarıklık etti.Dışarıdan Yoongi'nin arabasından gelen korna sesi duyuldu.Jimin son kez teyzesine sarıldı ve onu büyüttüğü için teşekkür etti.Teyzesi ağlamaklıydı ama kendini tuttu.Jiminler arabayla uzaklaşırken Türk bir arkadaşından öğrendiği gibi bir sürahi su döktü arkalarından.--
Jimin Yoongi'nin yanına taşınalı iki saat olmuştu.
Yoon ve Jim dolabı yerleştirmiş ve mutfağa inmişlerdi.
Jimin'in teklifi üzerine hamur yoğurmaya başladılar.Jimin malzemeleri hallederken Yoongi pizza hamurunu yoğurmuştu.
Yoongi ve Jimin hamuru mayalamış, malzemeri koymuşlardı.
Jimin fırının ısı değerini ölçtü.Yeterli bulduğu için pizzayı fırına gönderdi.
40 dakika sonra onları ziyafet bekliyordu.
Masayı dizdiler koltuğa oturup dinlendiler.
(...)
Pizzanın piştiğini belli eden tını ile Jimin ayaklandı.
Eline fırın eldivenini taktı ve pizzayı çıkardı.
Tezgaha bıraktığı pizzayı döner bıçakla dilimlere ayırdı ve masaya koydu.İçecek almak için buzdolabına yöneldi ama buzdolabında içecek dışında herşey vardı.
Krem rengi Amerikan mutfaktan "üüüfff" nidaları yükseldiğinde Yoongi yavaşça mutfağa gitti.
Kolanın eksik olduğunu gördüğüne sıkıntı olmadığını görevlilerden isteyeceğini söyledi.
(...)
Zil çalındığında beş dakika anca olmuştu.
Jimin kapıya koştu ve kapıyı araladı.
Önünde gördüğü görevli,onu sinir etmeye yeterliydi.
Merhabaaaa!Evettt bu fice bölüm gelmiyor çünkü yeni bir fic üzerine çalışıyorum.Daha özenli olmasını istiyorum umarım güzel olur.
Buraya da zaman ayırmaya çalışıyorum ama sınav haftam başladı ve taslakları tamamlamam gerekiyor.
Herneyse, okuyan bir beş on kişi görüyorum.Lutfen kendinizi yorumlarda belirtirmisiniz?
Konuşalım,nasıl devam edeceğini,ileriki bölümleri şekillendirelim??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No Finish!/Yoonmin
FanfictionAma asla unutma. O benim çocukluğumun ve çocukların katili.