Het RegenClan gebergte

13 3 0
                                    


De bergen;
Het territorium zit volop bergen met onderaan soms hier en daar wat gele gras van de bergen. De bergen worden niet beklimt maar er zijn net als bij elk territorium wel wat speciale plekken. 

De ingang van het kamp;
Buiten het kamp (dat een grot is aan de grens van de DennenClan) is er een normale grote grot ingang die je naar het kamp leidt.

De Druppelpiek;
Dit is een grot van een berg, die elke Clan vanuit hun eigen territorium kan zien, de tunnel naar de Druppelpiek is klein maar weid en licht valt net door de tunnel heen. De open grot na de tunnel is diep in het midden van de berg en het is helemaal donker behalve een puntje op de plafon. Hierdoor is alleen een piek die naar beneden hangt zichtbaar en er druppelen waterdruppels vanaf. De grotgrond is al eeuwig met een dun laagje water bedekt door de hoeveelheid druppels van de piek. De Druppelpiek word gebruikt voor leerling medicijnkat, leerling jager en leerling krijger ceremonies en de leerling moet precies onder de piek zitten met de kin omhoog. Als er een druppel op de neus van de leerling valt krijgt hij/zij een visioen van zijn/haar toekomstige leven. De mentor en medicijnkat zijn bij de ceremonie om toe te kijken terwijl de medicijnkat de toegang heeft om heel soms mee te kijken voor een klein stukje. Als dit niet gebeurd dat de leerling een waterdruppel op de neus krijgt vind de SterrenClan dat de leerling nog langer moet trainen om een andere titel te behalen.

Het Meer;
Dit is gewoon een heel grote meer ergens in het territorium voor de RegenClan. De RegenClan katten zwemmen hierin maar er zitten geen vissen in. Dit is een ander meer dan die van de DennenClan. Ook zijn er andere meren waar wel vissen in zwemmen maar anders dan Het Meer.

Hier beneden kan je beginnen met rpg'en

Warrior Cats RpgWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu