ភាគ3 អូនពូកែជេរបងពូកែថើប😘😘😘

611 29 1
                                    

(ត) បងចង់ទៅណាឆាប់ប្រាប់មកខ្ញុំជូនទៅហ្វូតសួរទៅជេមៗមិនឆ្លើយហើយក៏និយាយសោម៉ូតូធំយើងនៅឯណាហ្វូតបងរកសោរម៉ូតូធ្វើអី ម៉ាក់អ៊ុំមិនអោយបងជិះវាទៀតទេបងក៏ដឹង ជេម យើងមិនខ្វល់ឆាប់អោយមក ហ្វូតមិនអោយទេ ជេមអោយយើងភ្លាមមក  ហ្វូតនៅតែមិនអោយហើយហ្វូតក៏យកសោរត់ចរត់ឡើងពេញផ្ទះជេមខំដេញយកពីហ្វូតទំរតែបាមក អាយ អួយ ...ហ្វូតក៏ដួលពេលជេមចាប់បានហើយដណ្ដើមសោពីដៃគេហើយពេលជេមគេក៏ទប់ខ្លួនឯងមិនក៏ដួលទ្រោមពីលើហ្វូតហើយក៏ភ្លាត់ដៃទៅថើបមាត់ហ្វូតតែម្ដងពេលនោះជេមហ្វូតនៅមួយកន្លែងបងចាន់ឃើញបែបនេះក៏លួចថតរូបអោយម៉ាក់ជេមមើលហើយក៏រត់ទៅបាត់ខ្ចិលរំខានគេkiss🙈គ្នា អាយ អាបងឆ្កួត អាបងឡប់សតិ ពេលនោះជេមគេក៏ចាប់ហ្វូតថើបគ្រប់កន្លែងនៅលើមុខហ្វូតយើងធ្លាប់ប្រាប់ឯងរួចហើយបើឯងជេរយលងនិងចាប់ថើបឯង អា....ហ្វូតរកជេរទៀតតែជេមឯងសាកមើលទៅ ពេលហ្វូតគេក៏បិទមាត់មិនហ៊ានជេរទៀតទេបើជេរគេពេលណាខាតរហូត តែកុំគិតថាហ្វូតព្រមចាញ់ជេមអោយនៅសុខៗជេមស្រែក អូយ អួយ ជួយផង បងចាន់ក៏ស្ទុះរត់មកមើលម្ដងទៀតក៏ឃើញហ្វូតនៅពីលើជេមដាល់យកៗមិនសំចៃដៃទេនេះនែៗៗងាប់ទៅអាបងរោគចិត្តអាបងសរសៃប្រាសាទងាកថើបៗនេះនែកបើខ្លាំងថើបទៀតមកជេមបងចាន់នៅណាមកជួយខ្ញុំផង អួយៗៗឈឺ បងចាន់ចាប់ហ្វូតចេញទេរវល់តែcallទៅប្រាប់ម៉ាក់ជេមពេលនិយាយចប់ក៏មកចាប់ហ្វូតបានហើយហ្វូតៗៗប៉ុន្ដិងបានហើយស្លាប់អ្នកប្រុសឥឡូវ អួយៗៗជួយចាប់អោយមកបងចាន់ខ្ញុំទ្រាំលែងចង់បានហើយ ហ្វូត បើបានស្លាប់ក៏កាន់តែល្អកុំអោយពូកែដើរថើបគេពេកមិនដឹងជាធ្វើអោយមនុស្សស្រីមានកូនប៉ុន្មាននាក់ហើយទេ ជេម អួយ...យើងមិនដែលថើបអ្នកណាទេគឺថើបតែឯងនិងមនុស្សដំបូង ហ្វូត ខ្ញុំមិនជឿមនុស្សកុហកដូចបងទេ ជេម យើងទៅកុហសអីឯងពីកាលពេលនោះហ្វូតគេក៏គាំង ហើយជេមគេឃើញថាហ្វូតឈប់វៃក៏ស្ទុះងើបចេញពីហ្វូតយ៉ាងលឿន បងចាន់អ្នកប្រុសយ៉ាងម៉េចហើយទៅរួចអត់នាក ជេម មិនអីទេបង ទៅពេទ្យបន្តិចទៅដើម្បីអោយច្បាស់ ហ្វូយត្រូវប៉ុន្និងវាមិនស្លាប់ទេ មែនហើយកូនត្រូវប៉ុន្និងវាមិនស្លាប់ ម៉ាក់ជេមក៏ដើរមកដល់និយាយបែបនេះ ជេមគេក៏ស្រែកម៉ាក់នេះខ្ញុំជាកូនបង្កើតម៉ាក់ណាហេតុអីមិនជួយកូនទៅកាន់ជើងអ្នកដទៃវិញ ម៉ាក់ជេម អ្នកណាថាកូនហ្វូតជាអ្នកដទៃរគេក៏ជាកូនម៉ាក់ម្នាក់ដែល ឯងទេដែលជាអ្នកដទៃ ហ្វូតពេលលឺបែបនេះគេក៏លួចញញឹមឌឺដាក់ជេមៗក៏បានសួរម៉ាក់គេទៅវិញ ហេតុអីម៉ាក់និយាយបែបនេះ ម៉ាក់ជេម អរម៉ាក់ភ្លេចប្រាប់កូនតាមពិតកាលកូនពីមានគេយកកូនបោះចោលនៅកំនករសំរាមទេម៉ាក់ឃើញក៏រើសយកមកចិញ្ជិមតែម្ដងទៅ(បោកក្មេងលេងទុកជាការហាតប្រាណ🤣🤣) ពេលនោះជេមក៏ទំលាក់ទឹកមុខស្រពោនម៉ាក់ជេមពេបមាត់រកយំហើយ ពេលនោះហ្វូតគេឃើញទឹកមុខជេមរកយំក៏លួចសើច ហឺបៗៗ ម៉ាក់ជេម ពេលឃើញជេមរកយំ អូៗ ម៉ាក់និយាយាលេងទេមើលចុះ អាយុធ្វើប៉ាគេបានហើយនៅមករកយំអីខ្មាស់កូនហ្វូតផង  ហ្វូត ហឺកៗៗសើច មិនអគទេម៉ាក់អ៊ុំកូនមិនប្រកាន់ទេ ជេម ឯងសើចអី ប្រយ័ត្នតើយើងចាប់ថើបទៀតទៅ ហ្វូត បានតើចូលមកបើចង់ដេកគ្រែពេទ្យ ម៉ាក់ជេម បានហើយឈប់ឈ្លោះគ្នាទៀតទៅធធំៗអស់នៅមកឈ្លោះគ្នាទៀត នេះរបួសចាស់មិនទាន់ជាផងក៏ថែមរបួសថ្មីទៀតយ៉ាបណាស់កូនៗអស់នេះកូនហ្វូតមកលាងរបួសអោយកូនជេមមកកូន ហ្វូត គ្រាន់តែលឺបែបនេះហឺយ ម៉ាក់អ៊ុំហកហេតុអីជាខ្ញុំទៀតហើយ ម៉ាក់ជេមក៏កូនជាអ្នកវៃកូនជេមអោយមានរបួស ហ្វូតតែមកពីគាត់មកថើបខ្ញុំមុនធ្វើអី ជេម ក៏មកពីឯងជេយើងធ្វើអី ហើយបើឯងអោយសោម៉ូតូមកយើងតាមសំរួលក៏គ្មានរឿងនិងកើតឡើងទេ ម៉ាក់ជេមកុំបន្ទោសប្អូនម៉ាក់ជាអ្នកប្រាប់គេអោយធ្វើបែបនេះទេ ជេមហ្វូតរកប្រកែកគ្នាទៀត តែក៏ត្រូវបិទមាត់វិញដោយម៉ាក់ជេមនិយាយ បើពួកលោកកូនឯងនៅតែឈ្លោះគ្នាទៀតម៉ាក់និងចាប់លោកកូនពីនាក់និងអោយរៀបការពេលនេះតែម្ដងល្អទេចាន់រៀបចំទៅ ឯចាន់នោះដូចចិត្តរកធ្វើតាមបញ្ចាម៉ាក់ជេមហើយតែក៏ហ្វូតចាប់ជាប់បងចាន់អត់ទេណាខ្ញុំឈប់ឈ្លោះគ្នាហើយ ជេម មែនហើយពួកកូនឈប់ឈ្លោះគ្នាហើយ ម៉ាក់ជេម ក៏ដកដង្ហើមធំមួយ ហឺតយើងពិតជាឈឺក្បាលនិងឯងពីនាក់និងណាស់ម៉ាក់សុំទៅសំរាកសិនហើយបើនៅតទៀតច្បាស់ជាចូលពេទ្យសង្រោះបន្ទាន់ជាមិនខានទេ អរ ចាន់កុំភ្លេចយកថ្នាំអោយហ្វូតលាងរបួសកូនជេមផង ចាន់ ច៎ាលោកស្រី ហើយក៏ដើរទៅយកថ្មមកអោយហ្វូត ពេលម៉ាក់ជេមឡើងទៅលើបាត់ កុំគិតណាថាពីនាក់និងឈប់ឈ្លោះគ្នាមែននោះ គឺថាអត់ទេឈ្លោះគ្នាលើសដើម (សុំចប់ត្រឹមនិងសិនហើយចាំតភាគក្រោយទៀតអ្នកសរសេហត់ជំនួយជេមហ្វូតមិនដឹងពេលណាឈ្លោះគ្នាទេ)

ស្នេហាឆ្មានិងកណ្ដុលWhere stories live. Discover now