Привітик!
Я написала першу частину цього фанфіку приблизно тиждень тому. Казала, що скоріше за все виставлю новий розділ до „Aesthetic stories", проте плани різко змінилися.. І всі сили та натхнення я витратила на цей фанфік:_)
Мені дійсно шкода, що так вийшло, але це не означає, що я назавжди закинула написання нового розділу до "Aesthetic stories".. Звосім ні, я маю ідею, але мені досить важко її розвинути, тому все ще досі в процесі!! (>m<)
Щодо цього фф, то ті хто шарять за фандом "Jujutsu Kaisen" знають, що вже вийшов 2 сезон аніме, у якому головні персонажі дуже сильно постраждали (як і морально так і фізично), тож написала я свій фф, щоб ви змогли трішки забути про ту біль в аніме і просто поринули в невеличку атмосферу мирного Токіо.
Також однією з причин чому я написала цей фф є мій улюблений персонаж - Мегумі Фушигуро. В загалом улюблених персів у мене троє (ще Сатору Ґоджо і Чосо), але це не так вже й важливо;)
+ спойлер події у моєму фанфіку відбуватимуться відповідно між Мегумі і т/і (твоє імʼя)). І маю надію, що цю історію я все ж таки не закину і допишу до кінця:_)
Усе основне я вам вже розповіла томууу...
По скоріше перегортайте цю сторінку та насолоджуйтесь читанням!
І не забувайте про зіроньки ☆ ☆P.S.: Всі хто читають це - котики =^‥^=
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва
Fanfiction★ збірка фанфіків з персонажами jjk ★ Опубліковано: Мегумі Фушиґуро і т/і