‼️Фушигуро Мегумі‼️
Цього ранку Мегумі прокинувся від нестерпного стукоту у двері. Ледь розплющивши очі він ліниво підвівся з ліжка, сонливо поправив двома руками своє скуйовджене чорне волосся і глянув на настільний годинник.
09:12. Хтось досі навіжено стукав у двері. Певно це був Юдзі, як завжди у своєї репертуарі. Якщо сам прокинувся, то треба було всіх розбудити.
Коли Фушигуро підійшов до дверей і відчинив їх, то перед ним дійсно стояв радісний Юдзі. Він був одягнений в червону футболку та чорні шорти.
Мегумі: Чого тобі?
Юдзі: Сьогодні ж вихідний! Тому хочу з тобою поснідати в новому кафе, яке відкрилося два дні тому, в районі Едовага.
Мегумі: А Нобара замість мене не зможе піти?
Юдзі: Ти що забув що вона після минулого завдання ледь на ногах стоїть?
Мегумі: А точно..
Юдзі: То як? Ідеш?
Мегумі: Дай поспати.
Юдзі: Але Фушигурооо ти ж вже давно прокинувся.
Мегумі: Давно?
*Він підняв ліву брову.*
- Та ти ж тільки но мене розбудив.
Монотонно проказав він.
Юдзі: А як доспиш то підеш зі мною?.. Ну будь лааасочка.Він благально подивився на Мегумі, той лише зітхнувши сказав:
Мегумі: Гаразд.. Дай мені годинку спокою.
Юджи: Ураааа!!!***
Вже за годину, коли Фушигуро врешті-решт виспався, він одягнув темно синю футболку, чорні шорти та прихопив з собою свої червоні великі навушники. Потім вийшов з своєї кімнати і підійшов до дверей кімнати Юдзі. Хлопець постукав двічі, але ніхто так і не відповів. Тоді він від злості покрутив дверну ручку і відчинив двері.
Юдзі: Та йду я, йду!!
Вигукнув спантеличений Юдзі, який щось шукав під ліжком.
Мегумі: Що ти ще шукаєш?
Юдзі: Свої нові сонячні окуляри.
Мегумі: Без них ніяк не обійдешся? Надворі наче хмарно.
Юдзі: Та ні за що! О нарешті знайшов!Він одягнув квадратні чорні окуляри і розвернувся до Фушигуро:
- тепер можемо йти! - на його обличчі знову сяяла щира посмішка.
Мегумі: Нарешті.Після цих слів вони обоє відправилися до кафе.
***
Цілу дорогу до кафе у Юдзі ні на секунду не закривався рот, адже йому так кортіло розповісти Мегумі абсолютно все про новий фільм «Людина червʼяк», який вийшов тиждень тому, Фушигуро нічого не залишилося як тільки слухати його.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва
Fiksi Penggemar★ збірка фанфіків з персонажами jjk ★ Опубліковано: Мегумі Фушиґуро і т/і