Сьогодні врешті-решт наступить те саме довгоочікуване свято на яке всі ми з нетерпінням чекали. Пройшло рівно два дні відтоді як у майстерні кравців ми обрали свої костюми. Згідно зі словами вчителя Ґодзьо, одяг ми отримали сьогодні вранці.
Я була дуже вражена своєю сукнею. Вона була зроблена абсолютно так, як я і уявляла.. навіть краще.
Гаразд пізніше про сукню, наразі потрібно зосередитися на вечірці, яка відбудеться о 22:30. У мене обмаль часу тому, що мій годинник знову мене не розбудив. Так траплялося досить часто, особливо тоді як у мене були заплановані якісь важливі зустрічі чи події. Як западло. Можливо, проблемою було те, що я завжди лягала спати о пізній порі.Окрім того, що мені потрібно було привести до ладу свій вигляд, то щей на додаток мене змусили допомагати з підготовкою до свята. Утахіме призначила мене відповідальною за оформлення. За помічників вона обрала Макі, Інумакі Мегумі і Нобару. Сказала, немов це для того, щоб мені самій не було за тяжко і нудно. Проте мені стало гірко на душі як тільки я почула їхні імена. Чому саме мене призначили за головну?!! Знаючи Макі, вона точно забере у мене цю роботу. А мені нічого не залишиться як підкоритися, проте всім іншим буде однаково.
Нобара: Смачного!
Я ледь не подавилася чаєм від того як вона раптово зʼявилася позаду мене.
Т/і: Дякую.
Вона сіла поруч зі мною за стіл і ліниво відкинулася на спинку стільчика. Одягнена була у білий светр та чорні джинси. А на голові у неї була червона новорічна шапка. (Як у Санти Клауса)
Мій рот був переповнений смачнючим бутербродом з шинкою та сиром. Я випила ковток своєї кави, яка вже встигла трішки охолонути. Її гіркий присмак залишився на моїх губах. Я кинула запитальний погляд на свою подругу, яка байдуже розглядала свої нові нігті.
Т/і: Ти щось хотіла?
Нобара: Дай вгадаю, ти тільки-но снідаєш, бо проспала?
Т/і: угу.
Нобара: Ти взагалі слідкуєш за часом?Вона вказала пальцем на її ручний годинник. 14:36. Моє обличчя раптово зблідло від усвідомлення того, що я запізнююсь. Запізнююсь на цілих 26 хвилин.
Ця новина збадьорила мене більше ніж сама кава.
Нобара: Можеш вже не поспішати, всі і так чекали на тебе понад 20 хвилин, поки Макі сама не взяла на себе відповідальність.
Т/і: Жаах.. Я всіх підвела..
Нобара: Хм, з ким не буває. Але думаю всім байдуже. Ти ж сама знаєш.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва
Fanfiction★ збірка фанфіків з персонажами jjk ★ Опубліковано: Мегумі Фушиґуро і т/і