Від автора: Привітик!! Я вирішила трохи скоротити цей фанфік (у сюжеті аж на цілих три місяці...) і перейти одразу ж до новорічної теми.┐( ̄ヘ ̄)┌
Щодо сюжету.. У першому розділі я написала, що перша зустріч т/і і Мегумі відбулася біля якогось кафе у центрі Токіо, але я забула уточнити ані коли це відбулося, ані чому. Знаю, що я не зовсім все в деталях описую, але я постараюся зробити все можливе аби ви читали цей фанфік з легкістю та задоволенням!! Хоч я і створила цей аккаунт 3 роки тому, але я рідко коли беруся за написання історій і здебільшого це все через звичайнісіньку лінь.. але я постараюсь виправитися а також знайти час для цього.
Отже, ось моє пояснення:
• Ти живеш у Токіо (район Едовага) і це саме тому ваша перша зустріч з Мегумі пройшла там (якщо що це лише збіг подій). Зовнішність така сама як у тебе. Внесла зміни лише у твої хоббі. Ти маєш їх два: читання книг в шкільній бібліотеці та малювання.
Хочу подякувати усім за зіроньки, ви не уявляєте наскільки це покращує мій настрій та надихає писати далі!! Всіх обіймаю!!🫶🏻🫶🏻
А також бажаю всім приємного читання!
Знаю, що вже занадто пізно вітати з новим роком але хочу сказати одне: нехай цей рік принесе нам перемогу та спокій в Україні!!💙💛Бережіть себе любі<3
***
Минуло три місяці відтоді як я прибула до Шибуї та поступила у школу магів. За цей час я навчилася краще володіти своєю проклятою енергією, вивчила багато нових термінів щодо видів проклять та проклятих духів, а ще міцно здружилася зі своїми однокласниками, які для мене вже наче рідні. У свій вільний час я читаю у шкільній бібліотеці, проте іноді Нобарі вдається витягнути мене звідти, на шопінг чи каву. Сьогодні ж Ґодзьо сенсей зібрав нас по серед білого дня у класній кімнаті на 2 поверсі.
Сатору: Народ, хочу попередити вас про прийдешнє свято!!
Я сіла за першу парту біля вікна з якого відкривався красивий вид на шкільний стадіон, де у мене пройшло не одне тренування з старшокласниками та вчителями. Теплі спогади заповнили мої думки.
Нобара: Та ми і так знаємо.
Вона сіла біля мене справа.
Юдзі: Ви про Новий Рік?
Сатору: Так, так, так! Хоча також і про день мага! А ще можете починати кричати і плакати від щастя, бо до кінця тижня у вас не буде жодних завдань.
Нобара та Юдзі: УРААААААААА!!!!!!
ВИ ЧИТАЄТЕ
Магічна битва
Fanfiction★ збірка фанфіків з персонажами jjk ★ Опубліковано: Мегумі Фушиґуро і т/і