Kayra Seçkin = 17 yaşındayım,lise 3' e gidiyorum. Bana genellikle sevimlisin diyorlar, ama sevimli oldugum kadar hırçın ve kıskancımda birazda agresif olduğum söylenebilir. Gelelim fiziğime 1,75 boyunda 55 kiloyum. kumral saçlarım, kahverengi gözlerim ve gamzemle bayağı ilgi çekiyorum. Okulun en güzel ve popüler kızlarından biri olarak gösteriliyorum. Seçkin ailesinin tek çocuğu olduğum için her isteğim yerine getiriliyor.
Merve Okutucu = kahverengi gözlerim ve kahverengi saçlarım var. Çok güzel olmasamda çocuksu bir sevimliliğim var. Biri üzgün olduğunda şebeklik yaparak onu hemen güldürebiliyorum, özellikle "kayrayı". Bende 17 yaşındayım lise 3 ' e gidiyorum. Boyum 1,65 kilom 45 biraz küçük gibi gözüküyorum bu yüzdende dış görünüşüm oldukça şirindir. Olgun, zeki ve çılgınımdırda, birazda inek öğranci olduğum söylenebilir. Kitap okumayıda çok severimdir. İşte bende böyleyim sizi çok seviyorumm :)
Cem seçkin = ben Cem Seçkin kayranın babasıyım, kendimi tanıtıyım. 35 yaşındayım 1,80 boyundayım ve 80 kiloyum. Bir holding' in sahibiyim. Kızım gamzesi ve kişiliği hariç bütün özelliklerini benden almıştır. Sarı saçlarım ve mavi gözlerimle yakışıklı bir baba olduğumu söylüyorlar. Kişiliğime gelirsek sabırlı ve çekiciyim. Kızımı herşeyden çok seviyorum onun için herşeyi göze alırım.
Derya Vural = 18 yaşındayım bir yıl sınıfta kaldım. Okulu fazla takmıyorum nede olsa ileride iyi bir koşucu olacağım. Okulda bu yüzden bana burs veriyor zaten yoksa çoktan okuldan atılmıştım. Yarışmalarda okulumu temsil ediyorum. Bu arada okuluma birçok madalya ve kupa kazandırdım. Okulun çoğu benden korkuyor diyebilirim ama o kadar da korkulucak biri deilim. Biraz "Bad Girl" gibi görünüyorum. Ama bi o kadarda güvenilir,seksi ve pozitifim. Fiziğime gelince 1,73 boyunda, 58 kiloyum, siyah saçlı, mavi gözlü ve beyaz tenliyim. Beni tanıyan tanır zaten öpüldünüz :*
Simay Atasoy = 17 yaşındayım. Cool ve popüler olduğumu düşünüyorum, birazda havalıyım. Okulun en güzel kızlarından biriymişim bunlar söylenenlerden duyduklarım. Kilom 57 boyum 1,70. Edebiyat klubündeyin anlamsızca seviyorum şiir okumayı belkide ablatamadığım şeyleri dışarıya vurduğu içindir.
Derin Özer = 17 yaşındayım, okulun taş çocuğu olarak adlandırılıyorum. Kahverengi saçlarım ve kahverengi gözlerim için kızlar peşimi bırakmıyor. Hayatımın aşkını arıyorum. Sadece bir kere aşık olup ömrümü o kişiyle geçirmek istiyorum. Cesur,yakışıklı ve gayet özgüveni yüksek biriyim. 1,80 boyunda 75 kiloyum. Sokak tarzında takılıyorum ve tarzımın üstüne tarz tanımam. Benim hayatımdaki en önemli şey kitap okumak bu yüzdende evde özel kütüphanem var.
İlknur Aktaş = 16 yaşındayım ama lise 3 ' e gidiyorum. Okula erken yazdırılmışım. Babam bir şirketin sahibi olduğu için rahat deilim çünki baba parası yemek istemiyorum. Bu yüzdende notlarım çok iyi. Gelelim kişiliğime dost canlısı,çaşışkan, hırslıyım. Fiziğimin güzel olduğunu inkar edemem. Boyum 1,73 , kilom 53 saçlarım uzun ve kumral gözlerim kahverengi ve çok seksiyim.Koray Uygun= 17 yaşındayım bende derya gibi bursluyum. Ve atletizm dalında yarışlara katılıyorum. Okuluma birçok kupa armağan ettim. İnkar etmiyorum biraz kötü çocuğum. Okulun geneli benden korkuyor ama buna rağmen peşimde birçok kız var. Saçlarım siyah gözlerim mavi birde piricingim var. Boyum 1,80 , kilom 80. Hayatımın anlamını sorsalar "atletizm" derim. Çünki koşarken kendimi özgür hissediyorum.
Semih Yazıcı = 17 yaşındayım lise 3' lüyüm. Zengin züppe olarak biliniyorum burslular ve derinin grubu beni hiç sevmez. Ama okulun popüler listesinde en başlardayım. Peşimdeki kızlara fazla yüz verdiğim söylenemez. Çünki hiçbiri tipim deil. Saçım kahverengi, gözlerim mavi be 1,83 boyunda 85 kiloyum. Ruhsuz olduğumu söylüyorlar ama sandıklarından çok fazlaca ruhluyum.