5.bölüm

118 13 2
                                    

Eve girdim ardımdan seri haraket etmem gerekiyordu . Annemin odasına girdim hemen . 

Evet çekmeceler , ayna , dolaplar dur dur bi kutu daha önce fark etmemiştim çünkü annemin odasını karıştırmadim.  kutuyu Elime aldım ama kilitli . NE KADAR DA ŞANSLIYDIM!!!!!

kilitini aramaya başladım ama yoktu . Kim bilir nereye sakladı önemli birşey olmasa kilit bu kadar özenle saklanmazdı. Aradığım bilgi kesinlikle bu kutuda olsa gerekti .

  kafamdan tel tokamı çıkartım. Ve açmaya çalıstım  ve BAŞARDIM!

mektuplar 2-3 fotoğraf hemen elime mektupları aldım tarihlere bakarak okumaya başladım isim yazmıyordu zarfta.

1. mektup

Seni çok özledim Seda hemde çok. Sen beni bir hiç uğruna terk ettin bi yalan uğruna boşandık. Kocana güvenmedin. Mutlu musun? kızlarımız biri annesiz biri babasız. Mutlu musun ? ikizlerimizi ayırdık büyüyünce  bize cok kızacaklar haklılar  Eylemim'e iyi bak ben idilimize çok iyi bakıyorum. Seni ve kızlarımızı  son nefesime kadar seveceğim.

Anlamayamıyordum yok yok Annem hayır fotoraflara baktım annem sanırım babam ve idile ben aman tanrım .

Bu kız kardeşimdi .

Annem ve babam yıllar önce bizi ayırmıştı .


Ama kader bizi  ayırmamıştı .

Hemen idili aramalıdım.

İdilin agzından

Hala olanları düşünüyordum birkaç soru sorayım dedim babannem azarladı . Saklıyorlardı birseyler ama ne ?

Yatağıma uzanmış tırnaklarımı yiyordum yeni manikür pedikur yaptırmıştım oysaki !

telefonum çaldı Eylemdi arıyan .

" Alo eylem nasılsın " dedim öyle bir rahat konuşmuştumki sanki birazdan mahelle dedikodusu yapacaktık.

" iyi değilim acil buluşalım seni sahilde bekliyorum bu arada kadıköy sahil" dedi ve kapatı. Kalbim'e bir sancı girmişti. Kötü birşey olmasın lütfen .

Hemen hazırlanmaya başladım.kot pantolon ve göbeği açık tişört deri ceketimle hazırdım.

Bakalım neler olacaktı ne anlatacaktı.


Tek istediğim kötü birşey olmamasıydı  .

Sahile gitmek için arabama bindim.


Korkuyordum...


İKİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin