3. bölüm

157 13 2
                                    

Ufuk mu dedi bu kız benim babam yok yok !

Babam öldü !

Babam öldü!

Anneme bana babamla ilgili çok birşey denemişti buda dediği nadir bilgilerden biriydi . ' Ufuk' onun soyadını taşımıyorum bilmiyorum da . O yüzden şimdi saçmalamakta istemiyordum.

Başım dönüyordu . Hemen yan taraftaki banka oturdum ve o da yanıma konuşmaya başladım çünkü susmak istemiyordum bu benzerlik bu isim mevzusu falan bir şans olabilir miydi ?

" Annem baban öldü dedi .Adını da söylemiyodu anneme yalvarak söylettim hiç babam hakkında birşey anlatmazdi nadiren bildiğim şeyler adı ; adı ufuk , gözleri yeşil"dedim

" yeşil, ufuk " kendi kendine bunları tekrarladı ve devam etti .

" Babamın gözleri yeşil "dedi  sesi titriyordu sanki .

" Anlamıyorum bu kadar benzerlik fazla değilmi " dedim fazlaydı . Hemde çok .

" Yani anlamadım biz kardeş mi oluyoruz " dedi kafası karışmışa benziyordu normal olarak 15 dk önce yeni okul dierek geldiğim yer kaderimi değiştiriyordu sanki .

" yavaş , Bu arada ben Eylem "dedim

"İdil korel" dedi

" şöyle yapalım evde birşeyler arayıp sorular soralım ama kimseye söylemeyelim anlaştık mı? Çaktırmayalım kimseye birşey ." dedim

" anlaştık telefonlarımız'ı birbirimize verelim " dedi bende ona katıldım ve verdim sonra uzaklaştık birbirimizden ve bu sırada buse vakası vardı değil mi ?

Kafama şaplatı acıdı be

"ne oldu amk" dedim owwoew küfür ettim ben  yine  . Ağzıma 3 5 kez yapıştırmak istiyordum ağzı bozuk değildim ama arada kaçıyordu ağzımdan işte.  

"kim lan o" dedi   kibar(!) Bir kuzen ne güzel .

Söylese miydim ?söylemese mi ? s

"kim o meraklandırma insanı " dedi Ne diyecektim . Kardeşim kuzen sorun yok !

İKİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin