Minho piç gibi gülüyordu ona bakıp güldüm ve "sanırım artık trip atmıyorsun dedi" ben ise "evet atmıyorum ama canım isterse atarım"dedim ama aldığım cevap çok açıktı☠️ "bende istersem sikerim💗" dedi...
Hoca sınıfa geldi 2 ders edebiyattı bu yüzden bu derste minhonun yanındaydım derste o kadar çok sıkıldım Kİ anlatamam bende minhoya "okul çıkışı benle kafeye gelir misin?" Diye sordum kabul etti sanırım gerçekten istiyordu eğer ona yakın hissedersem akımı yapacağım hem milyonlarca izlenim kazanacağım.Okul çıkışı kafeye gittik ve oturup birer kokteyl sipariş ettik içerken konuştuk minho gerçekten eğlenceli ama okulda hiç konuşkan değil ve sıkıcı gözüküyor,hiç öyle değil gerçekten. Konuşmaya dalmıştık ancak onun konuşmaya mı bana mı daldığını bilmiyorum kendisine sormamız lazım. Birbirimize instagram hesaplarımızı verdik. "Artık kalkalım" dedim ve birlikte eve gittik minho beni eve bıraktı ve eve gitti tüm gece gerçekten konuşmuştuk nasıl bu kadar çabuk konuşmaya başladık?! Sabah olana kadar konuşmuştuk nerdeyse artık uykum gelince kapattım.
Sabah uyandım hazırlandım ve okula doğru gittim bu gün evden erken çıkmıştım ve o yüzden yavaş yavaş gittim.𝐇𝐢𝐤𝐚𝐲𝐞𝐲𝐢 𝐛𝐮𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐤𝐞𝐬𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐤𝛊𝐬𝐚 𝐨𝐥𝐝𝐮 𝐛𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐚𝐦𝐚 𝐦𝐚𝐥𝐞𝐬𝐞𝐟 𝐛𝐢 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧𝐝𝐞𝐧 𝐝𝐨𝐥𝐚𝐲𝛊 𝐝𝐢𝐠̆𝐞𝐫 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐝𝐞 𝐤𝛊𝐬𝐚 𝐨𝐥𝐚𝐛𝐢𝐥𝐢𝐫 𝐧𝐞𝐝𝐞𝐧𝐢 𝐬𝐨𝐫𝐦𝐚𝐲𝛊𝐧 𝐥𝐮̈𝐭𝐟𝐞𝐧.. 𝐛𝐮 𝐛𝐨̈𝐥𝐮̈𝐦𝐮̈ 𝐨𝐤𝐮𝐫𝐤𝐞𝐧"𝐦𝐞𝐦𝐨𝐫𝐲 𝐑𝐞𝐛𝐨𝐨𝐭" 𝐝𝐢𝐧𝐥𝐞𝐦𝐞𝐧𝐢𝐳𝐢 𝐭𝐚𝐯𝐬𝐢𝐲𝐞 𝐞𝐝𝐞𝐫𝐢𝐦 𝐢𝐲𝐢 𝐠𝐮̈𝐧𝐥𝐞𝐫 𝐝𝐢𝐥𝐢𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦🙃