7

221 20 0
                                    

Meryemden

Antrenman bitince takımca bir cafeye gidip kahve içicektik ve üstlerimiz değiştirip tesisin yanındaki bir cafeye gidip oturduk.

"2 hafta sonra vakıf maçı var" diyen Buseye dönüp cevap verdim"O maçı kazırsak işler bizim tarafımıza döner" dedim.
"O yüzden alıcaz o maçı" diyen Edaya dönüp kafamı salladım..Siparişleri verdikten sonra oturup konuşmuştuk,Gizemle Aslı işleri olduğunu söyleyip gidince bende Edas dönüp konuştum"Bende gidicem,geliyormusun?" diye sorduğumda bana dönüp konuştu"Olur ama ilk önce markete gitmemiz lazım" dediğinde oflayıp konuştum"Bendemi gelicem ya" diye sitem ettiğimde elini yanağıma koyup konuştu"Tabikide başka kim gelicek" dediğinde ayağa kalkıp elimi uzattım kalkmadı için.Kalktıktan sonra kızlarla vedalaşıp arabaya bindik ve markete doğru gittik..Markete vardiğımızda arabadan inip Edayla birlikte markete girdik ve dolaşmaya başladık,"liste yokmu ya" dediğimde telefonunu çıkarıp listeye baktıktan sonra konuştu"Yulaf,süt,meyve ve diğer gerekli şeyle,hadi" dediğinde arabayı sürüyordum..
Aldıklarımızı ödeyip arabaya taşıdıktan sonra arabaya binip eve gittik ve mutfağa yerleştirirken konuşuyorduk.

"Meryem dün gece dedin ya'bir gün herşeyi anlatıcam' ne zaman gelicek o gün?" diye sorduğunda Edaya bakıyordum sadece,bana döndükten sonra yaklaştı ve gözümün önünde elini sallayıp konuştu"Meryem,hey nereye daldın ya" dediğinde kafamı sallayıp kendime geldiğimde konuştum"Bilmiyorum,ne zaman" dediğimde elini yanağıma koyup konuştu"Her ne olursa olsun yanında olacağımı unutma" diyip yanağımdan öptükten sonra bende ona sarılıp öptükten sonra eşyaları geri yerleştirmeye devam ettik.

Yerleştirdikten sonra kendimize sandviç yapıp oturduktan sonra dolaptan meyve suyu alıp ikimizinde bardağına koyduktan sonra masaya tekrar oturdum"Teşekkürler hayatım" dediğinde rica edip yemeğimi yemeye devam ettim.



Vakıfbank maçı(2 hafta sonra)
Vakıfbank maçı için ısınmadaydık Zehra sürekli Cansuya bakıyordu ama Cansu o tarafa hiç bakmıyordu..Smaç çalışmasıda yaptıktan sonra ilk altılar sahaya girdi ve maç başladı.

İlk set-24:19 Fb aldı

İkinci sette skor 22:22 olduğunda Cansu oyuna girdi ve servis atan Zehranın topunu karşıladıktan sonra Drca'nın attığı pasa hücum yaptığında sayı olmuştu,Zehra topu bloklayamamıştı.Zehranın önünde bağırdığı için sarı kart aldı ve sete devam edildi..

Set sayısında Melihanın topunu bloklamıştı ama top dışarı gitmişti..Zehra yere düşerken ayağını yan bastığında ufak bir çığlık attığında Cansu direkt o tarafa döndüğümde Zehranın yerde olduğunu görüp o tarafa gitti ve konuştu"Zehra, iyimisin?" diye sorduğunda Zehra ona bakıp konuştu"Ayağım burkuldu galiba" dediğinde doktorlar gelmişti,Zehranın ayağını hareket ettirdiklerinde Zehra acıyla Cansunun elini sıktığında Cansu bir elini sırtına koyup sıvazladı ve konuştu"Gel gitmene yardım ediyim" dediğinde Ayçayla birlikte Zehrayı kaldırıp yürümesine yardım ettiklerinde Zehra konuştu"Maçtan sonra konuşalımmı Ab- Cansu" diye sorduğunda Cansu onu oturtup konuştu"Tamam konuşuruz,geçmiş olsun" diyip kendi takımının yanına gittiğinde Eda konuştu"Sen ordasın diye gitmedik,kardeşin iyimi?" diye sorduğunda Cansu gulümseyip konuştu"Kardeşim iyi,burkulmuş galiba.Konuşmak istedi" dediğinde Meryem konuştu"Kabul ettin dimi?" dediğjnde Cansu kafasını salladı ve maç devam etti.

Fenerbahçe Opet 3-1 Vakıfbank'ı yenmişti.

Anla Beni~EdMer~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin