Bence çok bile yazdım EdMer için, diğer EdMer kitapları 4-5 bölüm. Bu hikayeden sonra başka bir hikayede görüşmek üzere.
Meryem daha önce uyanmıştı Edaya doğru dönüp izlemeye başladığında Eda yerinde kıpırdanmıştı. Meryemin bir eli Edanın yanağına gittiğinde Edanın yüzünde bir gülümseme belirginlesmişti.
"Günaydın güzelim" diyip yanağını okşamaya devam ettiğinde Eda gözlerini açıp konuştu yüzündeki gülümsemeyle "Günaydın canım,kahvaltıyı dışarda yapalımmı" doye sorduğunda Meryem Edanın yanağından öpüp konuştu "Sen nasıl istersen,ben üstümü giyiniyim.Fazla beklemem haberin olsun" diyip tekrardan öptükten sonra odadan çıkmıştı.***
"Cansu hazırmı herşey?Bir eksik yok dimi" diyr soruyordu Meryem, "Eksik bişey yok sadece sakin ol.Birazdan gelicek Eda" dediğinde Meryem derin nefes alıp sakinleşmeye çalışmıştı. "Tamam hadi sen git artık,hayde" dediğinde Cansu gülüp evden ayrılmıştı. Meryem eline telefonu alıp Edaya mesaj atmıştı "Ne zaman geliyorsun?" diye attığinda Eda bes dakika sonra cevap vermişti "10 dakkaya geliyorum" dediğinde Meryem mumları yakıp Edayı beklemeye başladı...
"Hoşgeldin güzelim" diyip Edanın geçmesi için kenara cekildiğinde Eda içeri girip Meryemin yanağından öpmüştû. "Yemek hazır hadi elini yıka gel" dediğinde Eda banyoya gidip elini yıkadıktan sonra içeri girdiğinde masayı görünce şaşırmıştı "Meryem,bu ne?" diye sorduğunda Meryem Edanın sandalyesini çekip konuştu "Romantik bir yemek yiyelim diye düşündüm" dediğinde Edanın boynunu optükten sonra karşısına oturmuştu. "Çok güzel gözükuyor herşey,eline sağlık" dediğinde ikiside yemeye başlamıştı..
Bir süre sonra Meryem ayağa kalkıp Edanın yanına gittikten sonra diz çökmüştü, Eda Meryeme bakarken Meryem cebinden bir kutu çıkarıp konuşmaya başladı.
"Eda,seni çok seviyorum. Her daim yaninda olmayı yanımda olmanı istiyorum, birbirimize geç kavuştuk belki de ama bu kaybettiğimiz zamanları telafi etmek için zamanımız var. Son nefesime kadar seni seveceğim ve bu aşkım gunden güne daha da artıcak. Benimle hayatını paylaşmaya, geceme güneş olurmusun?" diye sorduğunda Eda dolu gözleriyle Meryeme bakıyordu. "Meryem,seni çok seviyorum. Hayatımda her zaman bir yerin var,gecene güneş olurum" diyip ayağa kalktığında Meryemde ayağa kalkıp kutudaki yüzüğü Edanın yüzük parmağina taktı. "Seni çok seviyorum" demişti ikisi de aynı anda. Birbirlerine sarılıp o geceyi güzel bir anıyla bitirmişlerdi.Yeni hikayede görüşmek üzere.
Bu hikayeye bir son lazımdı..