Cansudan
Maçı yendikten sonra ufak bir kutlama yapmıştık taraftarlarımızla ondan sonra soyunma odasına gidip duş aldıktan sonra konuştum"Benim ufak bir işim var,sonra görüşürüz" dediğimde kapıdan çıkarken Melihanın konuşmasıyla kapıda durup dinledim"Sakın kızı üzeyim deme,bende seni üzerim" dediğinde gülümseyip kalıdam çıktıktan sonra Vakıfbankın soyunma odasının kalısının önünde beklemeye başladım..Neredeyse herkes çıkmıştı en sona Cansunun yardımıyla çıkan Zehra beni görünce gülümseyip konuştu"Beklemene gerek yoktu" dediğinde Cansuya(özbay) dönüp konuştum"Teşekkür ederiz gerisini ben hallederim" dediğimde Cansu yanımızdan ayrıldığından Zehranın yanına gidip elimi beline koyduktan sonra konuştum"Nereye gidiyoruz?" diye sorduğumda bir taksi çevirmiştik"Benim eve gidip konuşalımmı?" diye sorduğunda kafamı salladım ve Zehranın söylediği konuma doğru gittik..Eve gittiğimizde taksiye parayı ödeyip Zehra kapıyı açtıktan sonra içeri girmiştik"Birşeyler içermisin?" diye sorduğunda kafamı sağa sola sallayıp konuştum"Gerek yok,nereye geçiyoz" dediğimde gösterdiği yere geçip oturduğumuzda konuşmaya başladım.
"Ben o gün dediğim şeyler için özür dilerim,o anki sinirle söyledim" diye açıklama yaptığımza Zehra konuştu bu sefer"Benden özür dilemene gerek yok,ben olsam bende öyle düşünürdüm belkide haklısındır,Benim yüzünden ailen bozulmuştur" dediğinde yanına geçip oturduktan sonra ellerini tutup konuştum"Güzelim ben öyle demek istemedim,tamam belki ailemin dağılmasında suçları var ama senin yok.Ben özür dilerim dediklerim için kardeşim" dediğimde Zehra dolu gözleriyle bana bakarak konuştu"Sen kardeşimmi dedin?" diye sorduğunda gülümseyerek cevap verdim"Kardeşim değilmisim yoksa" dediğimde alayla oda gülüp konuştu"Herşeyi baştan başlamaya ne dersin Abla" diye sorduğunda sarıldım sadece oda bana sarıldığında kapı çalınca ayrıldık."Birinimi bekliyodun?" diye sorduğumda ayağa kalktığında geri oturtup ayağa kalktım ve kapıya doğru yürüyüp açtığımda Handeyle karşılaştım.."Hande senin burda ne işin var?" diye sorduğumda Hande içdri geçip cevap verdi"Evime geldim" dediğinde Cansu cevap verdi"Sen Zehrayla birliktemi kalıyon?" diye sorduğunda Hande kaşlarını çatıp konuştu"Evet,Zehra içerdemi" dediğinde Cansu içeri gösterip yürüdü.
"Sevgilim ayağım daha iyimi?" diye soran Handeye sarılıp konuştu"İyi hayatım antrenmanın nasıl geçti" diye sorduğunda "Her zamanki gibi" diyip bana döndüğünde gülümseyip konuştu"Sorunlar çözülmüş galiba" dediğinde bende gülümseyip konuştum"Öyle oldu galiba" dediğimde Zehra bana bakıp konuştu"Oldu,oldu ablacım" dediğinde ayağa kalkıp konuştum"Bana müsade daha Eda ve Meryeme rapor vericem" dediğimde Zehraya sarılıp kapıya doğru yürüdüğümde Handede arkamdan gelmişti.
"Kardeşimi üzecek birşey yaparsan.." derken lafımı tamamlamıştı "..karşımda seni bulurum.Merak etme öyle birşey olmuycak" dediğinde Handeye sarılıp evden çıktım.