Derin bir nefes aldı, neredeyse her gün geldiği kocaman evi tekrar süzdü Hoseok.
Jimin'in kardeşi Yeji yi tanıyordu, hatta birde ikizi Hyunjin vardı ama Jimin'in dediğine göre o arkadaşı Jeongin de kalacaktı 2 gün.
1 hafta, iki küçük çocuk, çok zor olacaktı.
Gülümsedi, yine de avantajı vardı, Yeji de Hyunjin de onu tanıyor ve seviyordu.
Zile bastı, kapı açıldı, karşısında Bayan Park ı beklerken daha önce görmediği yabancı bir beden görmesi ile kaşları çatıldı.
Jimin'in boylarında, beyaz tenli, yumuşak yüz hatlarına sahip, kısık gözlü, muhtemelen kendisinden birkaç yaş büyük bir oğlan açmıştı kapıyı.
Yoongi ise onun akine şaşkın değil, ilgiyle çocuğu süzüyordu.
Jimin'in kuzeni olması işine gelmiş, tesadüfen teyzesi ile konuşurken bu bakıcılık işini öğrenip hemen onlara geçmişti.Para işini teyzesi yle konuşup halledebilirdi belki ama asla aile bağları yüksek olan birisi olmamıştı, kendi emeği ile para kazanmayı tercih ederdi.
Karşısındaki adamın kendisini süzdüğünü fark eden Hoseok ta çocuğu süzmeye başladı istemsizce.
Kısa kollu siyah bir tişört, altına aynı şekil siyah, kısa bol bir eşofman giymişti, siyah saçları elleri kabarmış, kapıyı tutan elinde bir sürü yüzük vardı.
Boğazını temizledi, sesini stabil ve yumuşak tutmaya çalıştı, tekrar gülümsedi.
"Bayan Park evde mi acaba? Bakıcılık için gelmiştim ben"
Kapıyı çocuğun geçebileceği kadar açtı Yoongi.
"Erken çıkmaları gerekti, ben yiğeniyim, Yeji televizyon izliyor, salonda"Mırıldanıp içeri girdi Hoseok, gözü kapının yanındaki aynaya ilişmiş, kısaca üzerine göz atmıştı.
Dalgalı saçları, üzerindeki bol dirseğine kadar uzanan beyaz, siyah birkaç deseni olan gömleği, altına giydiği dizlerinin üzerindeki bol siyah pantolonu vardı, bilekleri bir sürü renkli bileklik doluydu, omzundaki çantasında ise kalacağı gün için birkaç şey getirmişti.
Parklarda her zaman kaldığı için çoğu kıyafeti zaten buradaydı.
Gülümseyerek salona geçti, kollarını açtı minik kıza.
"HOBA OPPA!"
Küçük kız en sevdiği oyun arkadaşını görünce koltukta ayaklanıp zıplamaya başlamıştı, gülümseyerek küçük kızı kucağına alıp yanaklarını öptü Hoseok.
4 yaşında, dünyanın en tatlı kızıydı Yeji.
Koltuğa oturup kızı salık saçlarını okşadı Hoseok, elindeki muza baktı.
"Aç mısın güzellik?"
Hoseok'un peşinden gelen Yoongi kuzeniyle kendinden yakın olan çocuğu izledi, Yejiden önce cevap verdi.
"Değil, daha yeni yedirdi annesi"
Kaşlarını çatıp kollarını bağladı Yeji, inat etmişti şimdi.
"Hiçte bir kere, açım ben hoba oppa"
Küçük kızın inadını anlamış, kucağından indirip ayaklanmıştı Hoseok.
"O zaman senin mutfağına gidip yemek yapalım hm?"
"Yey! Evet! Tatlı da yapalım!"
Yeji odasına koşmuş, Hoseok peşinden ilerliyordu.
Boş salonda mırıldandı Yoongi.
"Kolay olacak gibi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcının bakıcısı
FanfictionHoseok dans okulunun parasını karşılamak için çocuk bakıcılığı yapmaya başlamıştı, Yoongiyse Hoseok'un ailesi tarafından ona bakıcılık yapması için tutulmuş, geçimini sağlamaya çalışan bir üniversite öğrencisiydi. "Yani benden 2 yaş küçük bir çocuğ...