Kendi düzenini oturtmaya başlamıştı bile Hoseok, sabah okula giderken Yejiyi kreşe bırakmış, okul çıkışı Yejiyle beraber bakıcılık yapacağı diğer üç çocuğu da alıp eve dönmüşlerdi.
Eve varınca önce çocuklarla öğle yemeği hazırlayıp yemiş, sonra oyun için salona geçmişlerdi.
Üzerini değiştirmeye vakit bile bulamamıştı, neyse ki okulun son haftaları olduğu için lanet bir okul kıyafeti ile değil, rahat kıyafetleriyle duruyordu.
Üzerinde bol, siyah, bej renkli bir baskısı olan kısa kollu bir tişört, altında siyah kısa ve bol bol şort vardı. (Ne olur ne olmaz medya koydum)
Dağınık, dalgalı kahverengi saçları sıcak havadan dolayı onu rahatsız ediyor, çocuklarla oynarken nefes nefese kalmanın etkisiyle pembeleşmiş yanakları ve dudaklarıyla oldukça güzel gözüküyordu.
Tabii ne güzelliğinin, nede spordan dönen Yoongi'nin onu izlediğinden haberi vardı.
Terlediği için üzerini çıkartan Yoongi, çıplak vücudunu kapıya yaslamış, tatlı gencin çocuklarla verdiği savaşı izliyordu.
Felix ve Bangchan Hoseok'un üzerine zıplamış, birisi saçlarıyla oynamaya çalışırken diğeri elindeki yastıkla ona vuruyordu, Yeji ve Ryunjin ise kenarda sessizce resim çiziyorlardı.
Tv den gelen çizgi filmin sesine bir telefon sesi karışması ile cebinden telefonu çıkardı, Hoseok hâlâ onu fark etmemişti.
'Teyzem (Kadın)'
Aramayı yanıtlayıp telefonu kulağına dayadığı gibi gözlerini tekrardan Hoseoka çevirdi, iki çocuğu sonunda sakince oturtmuş, önlerine lego koyuyordu.
"Efendim?"
"Nasılsın tatlım, iyi misiniz? Hoseok'u aradım ulaşamadım"
"İyiyiz, çocuklarla uğraşıyor o, duymamıştır."
"Ne güzel ne güzel, anlaştınız mı bakalım? İyi çocuktur Seok"
Tam bu sırada onu fark eden Hoseok'un gözleri Yoongi'nin çıplak, terle ıslanmış vücudunu görmesi ile şokla kocaman açılmış, kendine hakim olamadan süzerken Yoongi ile göz göze gelmesi ile donakalmıştı.
Dudakları iki yana doğru kıvrıldı, şokla ona bakan çocuğa göz kırptı Yoongi.
"Anlaştık, güzel çocuk, tatlı."
Göz kırpması ile yanakları kızaran Hoseok hemen kafasını çevirdi çocuklara doğru, onun bu hamlesine sadece hafif bir gülüşle karşılık verdi Yoongi.
"Neyse, iyi tatiller size"
Ve kadının cevap vermesini beklemeden telefonu kapattı, utanan çocuk daha fazla rahatsız olmasın diye kendisi için ayrılan odaya ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bakıcının bakıcısı
FanficHoseok dans okulunun parasını karşılamak için çocuk bakıcılığı yapmaya başlamıştı, Yoongiyse Hoseok'un ailesi tarafından ona bakıcılık yapması için tutulmuş, geçimini sağlamaya çalışan bir üniversite öğrencisiydi. "Yani benden 2 yaş küçük bir çocuğ...