Call of Duty: Ghost

25 0 0
                                    

I reeeaaally really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really rea...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


I reeeaaally really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really really wanna play Call of Duty: Modern Ware fare 2 (2022)

Bc of the story, the dialogue, the characters, the quality, the game in general and.... Well, him. :))

My drawings :) Where stories live. Discover now