Uyandığımda saate baktım 07.00 idi hemen lavaboya geçip işlerimi halledip üzerime koyu yeşi bir sweat ve altıma siyah pantılon giydim jungwoon geç gelicekti. Kahvaltı yaparken aklıma Hyunjin geldi dün haber alınmamıştı. Hastam olduğu için merak ediyorum. Tel fonu alıp Minho hyungu aradım
-Hyung
-Lix noldu?
-Hyunjinden haber aldınızmı?
-Yok benim bugünde işim var aklım çocukta kaldı acaba işin az ise bugün sana attığım konuma bakarmısın?
-olır hyung zaten 3 tane hastam var diğerleri Jay'in hastası.
-Tamam byby
-byy
Telefonu kapatıp arabaya bindim. 505 şarkısını dinleyerek kliniğe gittim. 3 hasta çabucak bitmişti. Minho hyung un attığı adrese baktım. Neresi olduğunu bilmiyorum ama konum ile bulurum.
Mekana gelince arabayı park ettim eski binaların olduğu bir yerdi. Kimse yoktu. Minho hyung not olarak kırmızı lekeli bina demişti. Etrafıma bakınca binayı gördüm. İçeriden ses gelmiyordu. Bir tık tırsmıştım. Hadi lix hastan için yapmalısın.
(He he o dediğin)
Kapıyı açınca çıkan gıcırtıdan korktum. Ahhh! Yapmalısın! Sen Uzman psikolog ve Piskiyatri Lee Felix sın. 3.kata çıktım notta orası yazıyordu içeriden nefes alma sesi geliyordu.
Kapıyı açıp içeri girdim sakın ol lix korkma. İlk baktığım odada kimse yoktu tek alkol şişesi ve eski eşyalar vardı. Tam çıkacekken boğazıma sarılan kolla çığlık attım."Bırak beni! "
Diye bağırdım. Beni bırakmıyordu."oo yeni bir fare gelmiş" Boğazıma bıçak dayayıp "sus yoksa ölürsün" Dedi. Tanrım aklıma mukayet ol. Korkuyla gözlerimden yaşlar akarken. "Hey bırak onu benim misafirim o" Diye bir ses duydum Japonca konuşmuştu ve ben o dili biliyordum.
"Ö-özür dilerim hwang bey"
Adam beni bırakımca arkama döndüm. Gördüğüm simaya şaşırdım. Hyunjin'di.
"Doktor iyi misin? "
Bana doğru yaklasıp boynuma dokundu o an anladım yara oldıgunu. Acıyla inledim.
"Ne işin var burda? Gel de şu boynun pansuman yapıyım."
Beni elimden tutup aşşağı indirdi. Arabasına oturtup boynuma tendirdüyot lı pamuk bastırdı acıyla inleyince boynuma üfledi.
"Ne yapıyordun? "
Hala boynumla uğraşıyordu. Ve dokunduğu yer bir garip oluyordu.
"Ben Minho hyung sordu diye geldim seni merak etmişte"
Boynuna yara bandı yapıştırıp çeneme dokunup yüzünü bana yaklaştırdı.
"Sadece bunun için yani"
Ateş bastı beni. Ayy. Gözlerim dudaklarına indi. Çok hoştu. Öpesim geldi. Dudaklarımı yaladıgımda Hyunjin de yutkundu. Hala aynı mesafedeydik. .
'Hıhı"
Diyerek bilmem kaç dakika önce dediği şeye yanıt verdim.
"Doktor acaba niye şu an seni öpmek istiyorum? "
Sorduğu soruyla şaşırdım. Hayır lix hastana aşık olamazsın. Ama içimdeki bir dürtü onu istiyordu. Dudaklarını öpmek istiyorum.
Öp. Öpme. İki seçenek ama hangisine keşke dıyecem. Beynimdeki tüm sesleri susturdum.
"Hyunjin benim peki şuan o dudaklarını istemem normalmi? "
Kelimemi bitirmemle Hyunjin dudağımı öpmeye başladı bende ona karşılık verirken beni kucağına oturttu. Cidden bu çok iyiydi. Hemde aşşırı iyi. Dudaklarımız ayrılınca Hyınjin
"Bir doktora göre fazla iyisin"
Dedi. Cevap vermeden kucağındam inip hızla kapıyı açtım. Naptım lan ben? Hass- ama çok iyiydi. Kendi arabama biner binmez hemen eve gittim hava kararmıştı.
"Hyung sen misin? "
"Evet ben bir duşa giricem"
Odama girip hızla duşa girdim. Naptım lan ben? Karnımda hissetiğim o garip hisle sıçtığımı anladım.
Jungwoon'dan 💗💗
Lix Hyumg duştan sonra dışarı çıkmıştı. Normalde hep evde kalırdı ama bu sefer çıktı. Derin bir nefes verip üzerimdeki örtüye daha sıkı örtündüm. Hava yağmırlu ve şimşek liydi. Telegonumın çalması ile elime aldım arayan Jay'di.
"Aloooo Jung naber? "
"İyi Jay'de daha bugün görüştük noldu aradın? "
"Evde kim var? "
"Tek ben varım niye? "
"Hazırlan 20 dakikada oradayım"
"Tamamdır hyung"
Telefonu kapatıp hemen üzerime lacivert bir sweat ve siyah eşofman giydim. Hemen içeri geçip led ışıkları açtım. Etrafı toparlamam bitince zil çaldı hızlıca kapıya gittim. Jay hyung'u görünce boynuna sarıldım. O da tek eliyle belime sarıldı. Bu çocuğa sarılmak beni iyi hissettiriyo. "Bir de bana dersin daha sabah görüştük diye" Omuz silktim ne kadar onla olmayacağımızı bilsemde işte bir nebze belki. Boynunu bırakınca kolından tutup salona oturttum. "Ne yaparız Hyung? " Elindeki şişeleri gösterip. "Rock'n roll baby" Dedi. Mesajı anlayıp iki bardak getirdim. İkimizede doldurdu ve gene uyarısını yaptı "çok içme miniğim sonra zarar eder" Göz devirmekle yetindim. Kaçıncı olduğunu bilmediğim bardapı içerken Jay bana
"Jung yeter hadı" Dedi. Aşdırış etmeyin şişeyi kafama diktim ki yarısında elimden alındı. Jay bana yakın bir biçimde.
"Miniğim uyarımı dinlemedin demi? "
Kafamı salladım. Dudakları çok iyiydi ya. Ölüyorum bazen dudaklarına.
"Hadi bakalım uyumaya"
Kafamı olumsuz anlamda sallamamla şimşeğin çakması bir oldu. Korkuyla çığlık attım. "H-hyung korkuyorum" Diyerek Yayın boynuna sarıldım. Oda ellerini belime dolayıp. "Şşş korkma ben burdayım" Dedi kafamı olumlu anlamda sallayıp başımı omzına yasladım.
"Uykum var" Dedim esneyerek. Kıkırdayıp.
"Rahatsa orası yat ben seni götürürüm odana"
Dedi. Gitmesin istiyorum.
"Ama korkarım ben tek başıma"
Dedim kafama minik bir öpücük bırakıp.
"Ben kalırım yanında hadi sen yat"
Dedi. Bir şey demeden kendimi uykunun ve jayın kolları arasına bıraktım.
𝗦𝗲𝗹𝗮𝗺𝗺𝗺 𝗯𝗲𝗻 𝗴𝗲𝗹𝗱𝗶𝗺 𝗼𝘆 𝗮𝘁𝗺ı𝘆𝗼𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇 𝗮𝗺𝗮 𝗼𝗸𝘂𝘆𝗼𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇 𝗰̧ı𝗸 𝗰̧ı𝗸 𝗰̧ı𝗸 𝘆𝗼𝗿𝘂𝗺 𝘆𝗮𝗽ı𝗽 𝗼𝘆 𝗮𝘁𝗮𝗿𝘀𝗮𝗻ı𝘇 𝗯𝗲𝗻𝗶 𝗯𝘂𝗴𝘂̈𝗻 𝗺𝘂𝘁𝗹𝘂 𝗲𝗱𝗲𝗿𝘀𝗶𝗻𝗶𝘇.
𝗙𝗲𝗹𝗶𝘅 𝗻𝗲𝗿𝗲𝗱𝗲? 𝗛𝘆𝘂𝗻𝗷𝗶𝗻𝗹𝗲 𝘆𝗮𝗽𝘁ı𝗴ı 𝘀̧𝗲𝘆𝗱𝗲𝗻 𝗽𝗶𝘀̧𝗺𝗮𝗻𝗹ıı 𝗱𝘂𝘆𝘂𝘆𝗼𝗿 𝗺𝘂? 𝗝𝗮𝘆 𝘃𝗲 𝗷𝘂𝗻𝗴𝘄𝗼𝗼𝗻𝗮 𝗻𝗲 𝗼𝗹𝗮𝗰𝗮𝗸?
𝗛𝗲𝗽𝘀𝗶 𝗯𝗶𝗿𝗮𝘇𝗱𝗮𝗻 𝗿𝘁𝘆 𝗸𝗮𝗻𝗹𝗮ı𝗻𝗱𝗮. 𝗞 𝗱𝗸𝗱𝗸𝗱𝗸𝗱𝗸 𝗱𝗸𝗱𝗸𝗱𝗸𝗱𝗸𝗱𝗸 𝗱𝗸. 𝗡𝗲𝘆𝘀𝗲 𝗼 𝘇𝗮𝗺𝗮𝗻 𝗶𝘀𝘁𝗶𝗸𝗹𝗮𝗹 𝗺𝗮𝗿𝘀̧ı 𝗸𝗮𝗽𝗮𝗻ı𝘀̧ 𝗯𝘆𝘀𝘀𝘀
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor bey Hyunlix
FanfictionHyunjin teknoloji bağımlıısı bir çocuktu nereden bilebilirdi ki zorla götürüldüğü k linkteki psikoloğa aşık olacağına