@ParkJimin yeni bir fotoğraf ekledi
Çocuğun gözleri heyecandan parladı, bildirimi çabucak açtı ve dudakları hemen yukarı kıvrılıp kaşları kavisliyken nefesi kesildi.
En sevdiği idolün yeni gönderisini, nihai biasını, ondan basit bir dokunuş için ölmek istemesini sağlayan, onu yalnızlığından kurtaran ve onu sevgi ve tutkuyla dolu bir dünyayla tanıştıran tek adamını gözlemlerken yüksek perdeli bir kıkırdama bıraktı.
Ya da öyle düşündü. Gerçekte, sadece ona takıntılıydı. Arzuları onun en iyisini aldı ve hayatını tam bir kaosa dönüştürdü. Ailesi, onu bir psikiyatriste götürmeden önce onun için çok endişeliydi. Önce onları susturmak için kabul etti, ancak doktor ona aklını takıntılarından uzaklaştırmasını tavsiye ettiğinde geri dönmeyi reddetti.
Park Jimin.
Arkadaşları, idolünden başka bir şey hakkında konuşmadığı için onunla uğraşmaktan vaz geçmiştiler, ona yardım etmeye çalıştılar ama ne yazık ki her şey geri çevrildi. Ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar, çocuk her zaman ona geri döner, hatta zaman zaman şiddete uğrardı. Liseden mezun olduktan sonra dış dünyaya biraz ara verdi, karanlıkta kalmaya ve bir canavara dönüşmeye zorlandı, sonra hayatının aşkına odaklanmak için evde kaldı. Okulu hiç sevmezdi ve kim zaten onu anlamayan insanlarla iletişim kurmak ister ki. Şimdi Park Jimin'i her yerde takip ediyor.
Gerçekten de, adam akıl sağlığını alıp yerine Jimini yerleştirmiş sanki. Oğlan için Jimin, gördüğü en güzel varlım, sesini duyabileceği en iyi şarkıcı, izleyebileceği en güçlü dansçı, hayatında sahip olmak isteyeceği en tatlı ve en zeki insandı. Jimin'in insanlığından bile şüphe ediyor, bir melek ya da büyülü bir varlık olabilir diye düşünüyordu
Belki takıntısı biraz fazla ileri gidiyordu, belki onun aklını tamamen ele geçirdi ama jungkook bunu asla kabul etmez. Sadece bir hedefi var ve o da Park Jimin'i kendine ait yapmak.
sadece onu.
Hızlı bir hareketle, sözde ruh eşinin yeni fotoğrafını sergiledi ve yazdırdı. Kaliteli görüntüye gülümsedi ve üzerine kırmızı işaretini alıp üzerine bir şeyler yazdı. Memnun olduktan sonra, her zaman yaptığı gibi yapıştırıcıyı aldı ve duvarına yapıştırdı.
Çocuk mutlu bir şekilde kıkırdadı ve havayı daha romantik hale getirmek için birkaç mum yaktıktan sonra duvara bakan kanepeye oturdu, diye düşündü.
"Aşk Duvarı'ndaki 5718 numaralı resim, 25.2.2017. Bu şekilde güzelliğine istediğim zaman bakabilirim... aşkım"
Biliyorum biliyorum jk tam sapık gibi ama umrumda değil ve bunu sevdim, bunu çevirmek istedim
İyi okumalaar
Ve rica edersem bölümlere oy verirmisiniz. Baya uğraştım çevirmek için biraz karşılığın alsam fena olmaz he jöçvüpjğömcupçjkjmjkjmşlöhf
ŞİMDİ OKUDUĞUN
STALKER || jikook
FanficErkek grubunun bir üyesi Park Jimin, bir gece bilinmeyen bir kişiden bir mesaj alır. Bu ise acı-tatlı kabusunun başlangıcıdır. •şiddet içerir! •PART2 hesabımda var bu kitap bittikten sonra devamını orada okuya bilirsiniz! •lütfen yorumlarınızı ve oy...