1.5

144 10 0
                                    

"Aşkım lütfen dışarı çık"

"Jimin? Bebeğim? Yemin ederim sana dokunmayacağım sadece odadan çık"

"Sana güvenemiyorum orospu çocuğu!!"

Jimin yaşadığı krizden sonra sakinleştikten sonra kendini odasına kilitledi, kendine geldi ve hemen jungkook'un hassas tutuşundan kurtuldu, diğerinin tepki vermesine zaman bırakmadan söz konusu odaya koştu ve o zamandan beri orada kaldı.  Birkaç saat oldu.

"aşkım? Bana karşı sert sözler kullanmak istemezsin, kırılabilirim "

"Siktir git!! BANA ULAŞAMAZSIN!!"

"Eninde sonunda ortaya çıkacaksın biliyorsun ve ben hala burada olacağım"

"B-ben.. umurumda değil!! UZAK DUR!! "

"ve odanın anahtarı da bende... İçeri giriyorum... Korkma..."

Jimin yatağında kıvrıldı ve kapı kolu her hareket ettiğinde irkildi.

Gözlerini kapattı ve çarşafları vücuduna daha da yaklaştırdı.

jungkook'un ortadan kaybolmasını diledi.

"bebeğim? Buradayım... Sana yaklaşıyorum... Yatağın yanındayım..."

Jimin kaşlarını çattı ama yine de açıklamadı 'neden bana sürekli güncellemeler veriyor... Kahretsin o yatakta!!!

Jungkook içini çekti ve titreyen çocuğa gülümsedi, yavaşça çarşafın kenarına doğru uzandı.

"Aşkım benden korkma lütfen, sana zarar vermeyeceğimi söylemiştim" dedi beyaz kumaşı eline aldığında.

Jimin, su hattını dolduran korku gözyaşlarını yutmaya çalışırken gözlerini daha da sıktı.  Ama artık korkmadığını hissettiği andan itibaren, oldukça tanıdık bir sıcaklık onu bir kez daha sardı ve dikkatle sırtını okşadı.

"Gördün mü? Hayatımın aşkına zarar vermeyeceğim." Jungkook kesin ama yumuşak bir sesle nefes aldı ve Jimin'in duruma uyum sağlamasına izin verdi.

Küçük olan örtüleri çıkarmayı deneyene kadar biraz daha bu şekilde kaldılar.

"İşte, güzelliğini benden uzak tutma aşkım" dedi, genellikle düz ya da korkutucu olan yüzünü süsleyen tatlı bir gülümsemeyle.

Jimin hâlâ aşağıya bakıyordu ve Jungkook'un gözlerinden kaçınıyordu ama jungkook yanağını avuçlayıp yüzünü biraz çevirdiğinde ondan önce davrandı.

"Bugünlük evde kalsak nasıl olur, uyumana izin veririm ya da ne yaparsan yap, istiyorsun ve seni sadece yemek için çağırıyorum... Anlaştık mı?" diye sordu neşeyle ve

Jimin sonunda onunla göz göze geldi.

"Telefonumu alabilir miyim?"  diye sordu ve jungkook içini çekti.

"Sadece bana nerede olduğunu ya da kim olduğumu kimseye söylemeyeceğine söz verirsen, tamam mı?"dedi ve Jimin başını salladı.

"Bana itaat etmediğin zaman ne kadar sinirlendiğimi biliyorsun değil mi?"  yapmayı istemediği şeyler yapıyordu jungkook.

Elbette ve Jimin sertçe yutkundu.

"pekala, onu sana getireceğim tatlım, seni seviyorum" sonra kıkırdadı ve alnını öptü

alın.

'Bir gün sen de karşılık vereceksin' diye düşündü kapıya doğru yürürken.

Ancak Jimin hareketsiz yatıyordu, gözlerini kapı çerçevesinden zar zor hareket ettiriyordu.

Jungkook

STALKER  ||  jikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin