Okuldaki Zorbam 🍷(1ci Bölüm )

236 9 2
                                    

Saat 7:00. Off lanet olası zil çılıyodu yine. Okula gitmeliydim. Ama hiç gitmek istemiyorum. Çünki okulda zorbam vardı. Beni hep kölesiymiş gibi kullanıyordu. Ha bu arada kendimi tanıtmağı unutmuşum. Ben Defne, 17 yaşındayım ve lise sona gidiyorum. Annemle bir yaşıyorum. Babam ben küçükken araba kazasında ölmüş.
Defneden:
Pazartesi sabahıydı. Okula gitmek için kalktım ve lavaboya gidip elimi-yüzümü yıkayıp okul formamı giydim.
Okul formamız:

Saçlarımıda tararken annemin sesi geldi(okulumuz saçı açık gelmemize izin veriyor

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Saçlarımıda tararken annemin sesi geldi(okulumuz saçı açık gelmemize izin veriyor. )
-Defnee hadi gel kahvaltıya
+Tamam anne saçımı tarayıp geliyorum.
-Tamam kızım çabuk ol.
Saçlarımı tarayıp aşağı inecekken saatin geç olduğunu görüm hemen koşarak aşağıya indim. Annem beni kahvaltıya bekliyodu ama benim kahvaltı yapmak için zamanım yoktu. Hemen annemle sağollaştıktan sonra okulun yolunu buldum. Tam okula çatacakken Berk yanımda bulundu(Cansıkıcı zorbam)
-Naber fıstık?
+"NaBer FıStIk" diye tirip atıyodum.
-Noldu fıstık? Keçen gün senin başından aşağı su döktüğüm içinmi kızqınsın bana. Ahh çok abarttın sende canım. Altı üstü şaka yaptık ya.
Ona criminal of side bakışı attıktan sonra ona seslendim.
+Ne istiyosun yine?
Didiğim zaman çantasını bana attı ve sırıttı.
-Canım çanta taşımak istemiyor. Sen taşyıcaksın.
Bende mal gibi çantasın okula kadar daşıdım. Zorba filan ama maşşallahı var çocuğun. Kumral dağınık saçları, kahverenkli gözleri ve oversized geyimi... Gerçekten mükemmel biri. Ama neden o kadar kız varken gelip benle uğraşıyor?
Sınıfa geldim her zamanki gibi gelip sırama oturdum. Berk ise benim sağ küncümdeki sırada oturuyordu ve derslerde gözün benden ayırmıyordu. İlk ders matematik idi.
..........................................

Ders bitti ve bende yan sınıftaki ennn çok sevdiğim ve 9 yıldır arkadaşım olan Ayşenin yanına gitdim.
+Naber kız? Ne dersiydi?
-İyiyim knk. Off hiç sorma tarih dersindeydik.
+Biz riyaziyyat dersindeydik. Knk Berk benden el çekmiyir ya. Takmış resmen beni kafaya. Su almağa bile beni yolluyo
-Knk anlamadın mı?
+Neyi?
- Defne çocuk seni seviyor. Ondan böyle yapıyor
+ Aynen knk o yüzden keçen gün başımdan aşağı su döktü dimi?
Tam bu sırada berk gelip saçımı darttı.
+Ahh salakmısın ne payıyorsun?
-Hadi git bana bişeyler al gel.
+Ya git bişeyide kendin al
-Gitmiyomusun?
+HAYIRRRRRR.
-Tamam o zaman bende gidip sınıftaki herkese sevgili olduğumuzu söylerim. Bu haber annenin kulağına giderse nolur peki?
+ off tamam.
Gidip şaha bişeyler alıp geldim ve sırama eyleştim
.................................................

Okuldaki Zorbam Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin