Off yine sıkıcı bir günün ardından eve gelmiştim ve çok yorğundum. Üstüme beyaz oversized T-Shirt ve altıma siyah kumaş eşofman giyinip
yatağıma uzandım. Ahh lanet olası mesaj geldi. Yazan Berk'ti....
Yazışmalar:
Berk: Heyy ufaklık uyudun mu?
Defne: Ne istiyorsun Berk?
Berk: Aferin beni iyi tanımışsın. Gel git bana su al gel
Defne: Salakmısın? Evdeki sudan iç işte
Berk:İstemiyorum Allah Allah. Hadi git al gel. Aşağıdaki parkta seni bekleyiceğim
Gidip suyu aldım. Eve dönerken Berk den mesaj geldi.
Berk: Su İstemiyorum vaz keçtim. Sabah verirsin.
Ahh bu çocuk şakamı? Neden ben... Neden bunun nazlarını ben çekmeliyim....
Ahh neyse eve geldim ve uyudum.
Sabah:
Uyandım ve elimi-yüzü yıkayıp okul formamı giyinip evden çıktım. Bu sefer okula daha çabuk gelmiştim. Sabah okula erken gelmenin ve sınıfta
tek olmağın sevinciyle sınıfa girdim.
Arka sırada oturan zorbamı dördüğümde yüzüm düşmüş moralim bozulmuştu.
Ben onun önünde oturuyordum. Tek başıma oturduğum için rahattım. Yerime eyleştim. Normalde yerime geçer geçmez benimle uğraşardı ama bugün hiç birşey demeden kafasını kollarının arasına koymuş uyumaya çalışıyordu. Arkamı döndüm ve sandalyede ona dönük oturdum.
+Berk?
Kafasını kaldırmış bana şaşkın bi formada bakıyordu.
-Niye rahatsız ediyorsun!
+Sadece iyi misin diye sorucaktım
-İyi gibi gözüküyor muyum?!
+Noldu?
-Seni ne iygilendirir?
+Yine aile problemleri mi?
-Niye bu kadar meraklısın? Hem sanane aile mövzusuysa! Git kendi işine bak!
+Ya sadece bi soru sordum!
-SORMAA!
+Soranda kabahat...
(TENEFFÜZ)
Berk ekibi ile bahçeye dolaşmağa çıkmıştı.
Her sabah ailesiyle kavga ettiğini biliyorum sadece. Ama neden olduğunu bilmiyorum...
Sınıfın camından Berki izlerken kafama birilerinin vurması ile sol tarafıma döndüm. Nehir ve Ayşeydi.
Nehir: Kız düştün mü çocuğa?
+Ne alaka Nehir? Sadece... Sabah sinirliydi.. Baksana siniri hala geçmemiş.
Bu sırada Ayşe ortaya girdi.
Ayşe: İyide kızım sana zorbalık yapan birinin sinirli olmasından sanane?!
+Merak sadece ya.. Kızlar neyse sonra konuşuruz işlerim var.
Cama dönüp Berkin nerde olduğuna bakıyordum. Ona neler olduğunu sormam lazımdı.. Bilirsiniz merak.. (Tabi tabii)
Berki bir çocukla tartışarken gördüşümde hızlı bi şekilde sınıftan çıktım. Ve Berkin yanına toplanan çocukların yanına gittim.Ahmet: Yalan mı söyledik sanki lan! Annen evli olduğu halde babamla
çıkmıyormu!?
Berk: Bana bak dövdürme kendini bana. Or*spu ç*cuğu seni!
Ahmet: Bana diyene bak. Kendin nesin lan! Anan o*ospu, baban içkici. SENİN GİBİ BİR ÇOCUĞUN AİLESİNDEN NE BEKLENİRKİ ZATEN?!
Berk:AHMET S!KT! R GİT BULAŞMA BANA.
Ahmet: En çokta kardeşine acıyorum yaa. Abasi manyak, Annesi orospu, babasıda içkici. Bi o kız masum. Kesin oda büyüyünce annesine çeker.
Berkin tek zaafı kız kardeşiyidi. Berk kardeşi hakkında söylenenlere dayanamamış Ahmete yumruk atmıştı.
O sırada ben yanımda fizikçi ile geldim. Fizikçi 2 sini ayırmağa çalışıyordu.
F.Ö: KESİN ŞU KAVGAYI? DİSİPLİNE GİTMEK İSTEMİYORSANIZ DURUN!
Ben hiç bir şey demeden Berkin elinden tutub okulun arka bahçesine apardım.
Berkin elini tutarak kaşındaki yaraya bakıyordum.
-Niye beni buraya getirdin?
+Sen sakin olmağı bilmezmisin?
-Bilmem, başka soru?
+Ne için kavga ettiniz yine?
-Sende orda değilmiydin? görmedin mi!
+Ailen ile diyorum! Neden kavga ettinizde okula sinirli geldin?
-Nerden biliyorsun ailem ile kavga ettiğimi?
+Biliyorum işte bir yerden, boşver.
-Biliyorsun...Annem olucak kadın Ahmetin dediği gibi biri... , babam olucak hıyarda öyle! O kadın yine akşam evde yokuymuş, sabah gelmiş eve. Babamda evde bütün gece içmiş. Sonra ikiside kavga ettiler... Kavgaya Elifide(kardeşi) karıştırdılar, bende dayanamayıp patladım.Berki dinlerken ellerinin titrediğini gördüm.
-Ben anlamıyorum, bu adam nasıl bu kadar düşünmesiz ola bilir nasıl!
Ellerinin titremesi gitgide artıyordu. Ben ne yaptığımı bilemden hem ellerinin titremesi hemde siniri geçsin diye ellerinden tutarak kendime çekip dudağından öptüm...
Dudaklarımı hala dudaklarında bekletirken birden beni belimden tutarak kendine daha çok çekti. Sanki tüm sinirini dudaklarımdan çıkarırmışcasına öpüşüme karşılık veriyordu. Ayrıldıktan sonra hızlı hızlı nefesler alıp kendimize gelmeye çalışıyorduk.+Ö-özür dilerim...
-Ne için?
+Seni öptüğüm için. Gerçekten seni sakinleştirmek için aklıma bu fikir geldi. Gerçekte...Dediğim yerde işaret parmağıyla konuşmamı dayandırdı
-Şşşş. Sevdiğim kızı öptüğüm için çok mutluyum.. Seni seviyorum Defne.
Seni uzun zamandır seviyorum...
+Kaliba bende seni s-seviyorum...2ci bölümün SONU....
DEVAM EDİCEKTİR...