1. Bölüm

494 73 82
                                    


Umarım kitabımın ilk bölümünü beğenirsiniz. Gizli okuyucu olmayın lütfen. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.❤️🖤

Başlangıç tarihinizi 👈

                           ****

Herzamanki gibi saat 4:00' tü ve ben ders çalışıyordum. Hayatım, hep ders çalışmakla, birşeyleri başarabilmek umuduyla geçiyordu. Ve ben bundan inanılmaz yorulmuştum. Sürekli çalışıp, başaramamak. Bu hissi kimse anlayamaz. Lise hayatım bittikten sonra, ilk yıl kazanamadım. Ve şuan mezunum, yine kazanmak için çabalıyordum. Liseden sonra arkadaşlarımla görüşmeyi kestim. Çünkü kimsenin gerçek dost olduğuna inanmıyordum. Kimsem yok, konuştuğum yok. Ve en önemlisi,  sevilmiyordum.
Hayatım boyunca kimse tarafından sevilmedim. Ve inanın nasıl bir his olduğunu çok merak ediyordum. Ama ben sadece sevdim..

Bu saçma düşüncelerimi, yine düşüncelerimin en arka taraflarına atıp, derse devam ettim. Başka yapabileceğim birşey yoktu. Sürekli aynı şeyleri düşünüp durmak insanı yoruyordu.

Birden telefonuma gelen ani bildirimle, telefonu hemen elime aldım. Uzun zamandan sonra ilkez bildirim gelmişti. Telefonu hemen açıp, gelen bildirime baktım.

Yine hayal kırıklığı. Kimseden değildi

'Depolama alanınız doludur' bildirimi.

Bu hayal kırıklığını daha önce birçok kez yaşamıştım. Ve her seferinde ondanmı diye umutlanmam, ayrı komikti. Aklıma yine o gelmişti hemen snapchat'e girip aktifmi kaç saat önce girmiş diye merak ettiğim için, hemen snapchat girdim. 15 saat önce girmişti. Onunla sadece snapchat'e arkadaştım. Başka bir bağlantım yoktu. Oda sınıf arkadaşıyım diye kabul ettmişti, arkadaşlığı. Derin bir iç çekip telefonu yatağa bıraktım.
İçimdeki, yalnızlık ve üzüntüyle derse geri döndüm. Kazanmam gereken bir sınav vardı. Değilmi.

Saat 6:12' di ve ben aşırı yorulmuştum. Bu yüzden bugünlük yeter diyerek derse son verdim.
Çalışma masamdan kalkıp, yatağıma geçtim.
Herkesin uyandığı saate ben yatıyordum. Yatağıma geçip telefonumu elime aldım. Kulaklığımı takıp en sevdiğim şarkıyı,

"I Wanna Be yours " açıp dinlemeye başladım. Gözlerim iyice uykuya hâkim olmak üzereydi. Tam uykuya dalacakken, telefondan gelen bildirim sesiyle, gözlerim tekrardan açılmıştı. Yine boş birşeyden mesaj geldiğini düşünüp gözlerimi tekrardan kapatım.

Keşke bakmayabilsem, umrumda olmasa, ama şu siktiğim takıntılarım var. Mesaja bakmadan yatamazdım. Bu yüzden telefonu hemen alıp gelen bildirime baktım.

WhatsApp 1 bildirim

Gördüğüm bildirimle midemde bir kramp oluştu. Hemen heyecanla yatağımdan doğrulup, whasappa girdim. Fakat yine ondan değildi. İçimdeki heycan yine hızlı bir şekilde sönmüştü. Ama garip olan şuydu, mesaj Tanımadığım bir numaradandı.

0537***: şimdi konuştuğum kişi senmisin

Mesajı gördüğümde kaşlarımı istemsizce çatmıştım. Konuştuğum kişi derken.? Gelen mesaja anlam verememiştim. Yazmalımıydım yoksa yazmamalımıydım. Ve yasam ne yazıcaktım. En iyisi klâsik bir şekilde,

Duru : kimsiniz ?

Evet en doğru yazım buydu. Mesajdan çıkıp çocuğun profiline baktım.
Oha çok yakışıklıydı. Çektiği fotoğrafta son model beyaz bir arabanın yanında kolarını göğüsünde bitiştirip poz vermişti. Boyu hemen hemen 1/85 civarında vardı. Saçları dağınık, siyah şaçlıydı. Kalıplı ve vücudu baya iyiydi.

Ben profilini süzerken profilin aniden değişmesiyle, korkup hızlıca çıktım.
Ve mesaja girdim. Mesaj atmıştı.

0537*** : Numaralarıma baktığımda senin numaranı gördüm. Ve kimsin diye merak edip yazdım.

Ne ! benim numaramı. İyide ben kimseyle konuşmam ki. Özellikle erkeklerle.

Duru : Anlamadım. Ben sizinle hiç konuşmadım'ki numaram nasıl oluyor?

Diyerek yazdım. Ve tedirginlikle mesajı bekliyordum. Beklerken yine tırnaklarımı kemiriyordum. Bu huyumu acilen bırakmalıydım. Gelen cevapla hemen ayağa kalktım. Ve mesajı okudum.

0537***: evet numaran var. Hatta Balım diye kayıtlısın. Bende yazdım.

Ne! işte bu gerçekten garip. Konuşmadığım birinde numaram vardı . Ve balım diye kayıtlıydım. Çok saçma. İşletiliyor olabilirmiyim acaba.
Gerçi kim tarafından. kimsem yoki.

Duru : gerçekten tanımıyorum sizi yanlış numara heralde iyi günler. Bir daha'da rahatsız etmeyin lütfen.

0537*** : Ama kayıtlısın napıcaz

Diyerek mesaj atmıştı. Ardından nasıl kayıtlı olduğumun SS alıp bana atınca baya şaşırdım. Gerçekten balım diye kayıtlıydım. Gerçi ya kendisi yapmışsa. Evet olabilir.

Duru : sana senle konuşmadım diyorum. Neyini anlamıyorsun ki.

Duru : numaramı sil bu konu burda kapansın.

"Görüldü"

Yazıyor..

0537*** : Tamam kızma, istersen tanışalım.

Mesajı görmemle kalbim hızlanıyordu. Açıkçası uzun zamandır kimseyle konuşmuyordum. Bu yüzden nasıl konuşup tepki vericeğimi bile bilmiyordum. Ama onunla arkadaşlık kurmak istemiyordum.

Duru: istemiyorum numaramı silersen sevinirim iyi günler.

Diyerek mesaj atıp, ne yazacağını bekledim. Ardından mesajdan çıkıp yeni değiştirdiği profiline baktım.
Yeni profili eskisinden güzeldi. Bu seferde son model bir motosikletin üstüne oturmuştu. Siyah deri ceket ve siyah pantolonla kendini siyahlara bürümüştü. Siyah kaskınıda hesaba katarsak tabi.

Yukarıdan gelen bildirimle hemen bildirime tıkladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yukarıdan gelen bildirimle hemen bildirime tıkladım.

0537*** :  vay be  ilk defa reddedildim.

Mesajı okumamla kaşlarımın havaya kalkması bir oldu.  İlk defamı reddedilmiş. Diyerek biraz şaşırmıştım.  
Gerçi doğru çocuk yakışıklıydı, yalan söyleyemem. Ama insanlar sadece tipe bakıp niye insanlarla olmak isterlerki.
Bu düşünceleri bir tarafa atıp mesaj yazacaktım ki profilinin bir daha değiştiğini gördüm. Mesaj yazmadan çocuğun profiline baktım.

Bakmaz olaydım. Çıplaktı. Aynada kendini çekmişti altında gri eşofman üstünde ise birşey yoktu.  Karın kasları baya iyi görünüyordu. Spor yaptığı her halinden belliydi.

Sanki benim görmem için habire profil değiştiriyordu. Ama benim kim olduğumu nerden biliyordu.çocuğu daha önce  hiç görmediğime emindim. Ama o numaramın  kayıtlı olduğunu söylüyordu.
Bütün bu olanlara anlam veremiyordum.  Saat hemen hemen 07:00' ye geliyordu . Bende bu saçmalıkla daha fazla uğraşmak istemiyordum. Bu yüzden son mesajımı yazıp telefonumu kapatacktım. Yada..

"0537** numarasını engellediniz"

Böylesi daha iyi diyerek telefonumu sehpanın üstündeki şarja takıp yatağa girdim. Ve derin bir uykuya dalmak için, gözlerimi yumdum. Tabi eğer olanları düşünemeyebilirsem.

Telefonum

Whasapp 2 mesaj...

Evet arkadaşlar  ilk bölümü nasıl buldunuz? Umarım beğendiniz. Oy ve yorum yapmayı unutmayın. Seviliyorsunuz🖤❤️

MOTORCU TEXTİNG Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin