___________________________________________Okula gelmiştik ve sınıfa doğru ilerlerken birde ne görelim.Sabah üstlerine düştüğümüz çocuklar bizim okuldaa.
Eylül: ananı bunlar niye burda la.dedi.Erva: valla bilmiomki gel çaktırmadan sınıfa gidelim dedim.
Sınıfa geçtik ve yerimize oturduk.Sınıftakiler gene otistik hareketler yapıyordu.Onları takmayıp başımı sıraya gömdüm.Bi anda kuzenim beni kaldırmaya çalıştı.Neler olduğunu anlamaya çalışırken karşımda kimi göreyimm.Sabah ki üstüne düştüğüm çocuk.
Arda: selam.Sabah tanışmaya fırsat olmamıştı.dedi ve elini uzattı.Erva: ben erva 17 yaşındayim.dedim.
Arda:bende arda 18 yaşındayım.İstersen bahçeye çıkalım biraz dedi
Bende kabul ettim.Arkadanda kuzenim ne kadar imali imalı gülsede takmayıp sınıftan çıktık.Ben biraz heyecanlanmıştım ama arda hiç öyle durmuyodu.Ben bunları düşünürken aşağıya inmiştik.Bir banka geçtik.Arda: ee nasılsın diye sordu.
Erva: iyiyimm sen diye sordum( Max konuşma)Tam birşey diyecekken bizim okulun bir malı yanımıza geldi.
Eren: erva kantine gidelim mi diye sordu ( normalde ölsem farketmez) ben tam cevap verecekken.
Arda: kardeşim görmüyomusun şuan benimle dedi.
Eren: erva'ya sordum dedi.Sanırım arda biraz sinirlenmişti ve Eren'e öldürecek gibi bakışlar atmaya başladı.Çocuk korkmuş olacakki yanımızdan gitti.
Arda : okulda ne kadar gereksizler varyaa.dedi.ben sırada çaktırmadan sırıtıyodum ve farketmiş olcakki bana bakmaya başladı.( Allah çarpsın çok güzel bakıyordu)bende kendimi tutamayıp kahkaha attım oda gülerek.
Arda: kızım neye gülüyosun delimisin.
Erva: hee deliyim varmı bı diyicen dedim
Arda: yioo dedi ve biraz daha gülüştük
zil çaldığında okula doğru gitmeye basladikki omzunda bir tane kol.Erva : bu ne samimiyet acabaa diye sordum
Arda : güzelim takma kafanaa diyerek ilerletti beni ben daha dediği kelimede takılı kalmıştim.ve sınıfın kapısının oraya gelince omuzlarımdan tuttu ve
Arda: dersi iyi dinle tamammı dedi
Erva: emrin olurr dedim ve gülerek sınıfa girdim.hoca daha gelmemişti . Kuzenim heyecanla.
Eylül: lannnn çok yakisionuzz inşallah eniştem olur dedi bende güldüm ve sırama geçtim.Hoca geldi ve ders işledik.___________________________________Evvvetttt nasıl olmusss(279 kelime)