Harry 'den
Neden böyle olmuştu bilmiyorum .Ron benimle kavga edip çekip gittikten sonra kızgındım .Ama en kırıcı olansa Giny'i arkadaşlarımdan biriyle öpüşürken yakalandım ve biz Giny'le sevgiliydik.En acısıda sonunda duyduklarımdı.Benim bir piyon olduğumu herkes için ölmemle herşeyin düzeleceğini söyledi.Dambuldore'a gitmeye karar verdiğimde herkese para verdiğini benden yani kasamdan para çaldığını öğrenmek yıkıcıydı.Yanlızdım kimsesizdim.Remus gitmişti.Sirius hala kaçaktı ve ben artık bu savaştan bıkmıştım.Zihnim bir an için aklıma gelen bir fikirle sakinleşti.Bitmişti bu haltla işim Tom riddle ya dinlerdi yada öldürür önemli değildi ailem ölsede artık bu savaşa dahil olmak isteyen biri değildim.Koşarak odama gittim gerekenleri topladım .Bir süre önce bulduğum hortkuluk olan diademi aldım ve okulu terk ettim.O gece hogwars'tan kaçtım.Kimse bilmeden Draco'yu yolda bir yerde yakalayıp bir kenara çektim.Ona yapmak istediğimi söylediğimde inanmadı alay edecekken.
Harry:Bu savaştan bıktım malfoy.çevremdeki sahte insanlardan bezdim.Zaten yeteri kadar kaybettim ve bu tam anlamıyla yorucuydu.Çünki ne vaftiz babamı nede Remus 'u kaybetmeden bitmez bunu biliyorum.Ben bundan bıktım artık.
Draco: Potter sen ciddisin.😲
Harry:evet ciddiyim
O gece Tom riddle hem diademi hemde yaşayan çocuk olan hortkuluğunu aldı ve yaşamasına izin verdi.Harry Londra'yı terk etti. Sirius ve Remus'la birlikte yaşayan çocuk ortadan kayboldu
(Yazar-chan'den Sıkılınca aklıma geldi.Nasıl olurdu acaba diye düşününce böyle olurdu sanırım)