Od autorki
Hej, postanowiłam raz na jakiś czas zrobić rozdział a nie tylko instagram.
Napiszcie co o tym sądzicie
Życzę wam miłego czytania
Buziaki! 💋*ੈ♡⸝⸝🪐༘⋆*ੈ♡⸝⸝🪐༘⋆*ੈ♡
Czytałam sobie książkę aż nagle rozbolała mnie głowa i brzuch.
Zaczęło mi się zbierać na wymioty więc szybko pobiegłam do łazienki i zwróciłam śniadanie.
Postanowiłam wrzucić na insta żeby chłopcy przyszli ponieważ jak napisze to pewnie nie odpiszą i przeglądają pewnie instagrama.
Wrzuciłam zdjęcie i zobaczyłam że święta trójca już idzie bo Willa i Vincenta nie ma w domu bo pojechali w delegacje.
Nagle święta trójca wbiegła do pokoju-Hailie co się stało-powiedział zmartwiony Shane.
-Zaczęła mnie głowa i brzuch boleć aż nagle zbierało mi się na wymioty więc pobiegłam do łazienki i zwymiotowałam.
Tony przyłożył rękę do mojego czoła.
-O matko Hailie ty jesteś cała rozpalona! - Powiedział zmartwiony mocno Tony.
Nie wiem dlaczego ale zaczęły mi nagle lecieć łzy.
-Dylan leć po jakąś wodę i tabletki - Powiedział Shane i Dylan wybiegł z pokoju po tabletki.
-No już ciii Hailie-Powiedział Shane i mnie przytulił.
Uwielbiam się z moimi braćmi przytulać ponieważ się czuje z nimi bezpiecznie.
Nagle wszedł do pokoju Dylan z wodą i tabletki po czym mi je podał
-Masz Hailiś-Powiedział Dylan po czym usiadł na mój fotel.
Ja połknełam tabletkę i przykryłam się szczelnie kołdrą
-Zróbmy tak że każdy będzie przychodził na określony czas do Hailie i będzie z nią siedział-Powiedział Dylan po czym dodał-Ty teraz Shane tu zostań ok?
-Ok-Powiedział Shane po czym Tony i Dylan wyszli z pokoju
Zaczęłam być senna więc spytałam się Shane'a
-Shane położysz się ze mną? - spytałam
-Jasne-powiedział po czym się położył na łóżko.
Ja się do niego przytuliłam i położyłam głowę na jego klatkę piersiową.Opis: Z moją małą siostrzyczką @Mała.Hailie
Komentarze:
Wysportowany.Dylan
O słodkoWill.M
Ciesze się że zaopiekowaliście się malutkąTony.Papierosek
Dobrze już z nią?
Żarłacz.Shane
Ma mniejszą gorączkę i była senna więc śpi
Tony.Papierosek
To git