Neredeyse aylar olmuştu ve ben hala bu evdeydim. Onlarla çoğu zaman yakın temaslarımız olmuştu ama hiçbiri bundan rahatsızlık duymuyordu.
Olivia'nın tedavisinden sonra ayakta durabilmeye başlamıştım.
Bazen Kelvin yürümem için yardımcı oluyordu. Henüz adım atmakta zorlanıyordum ama vazgeçmiyordum. Şu an ise ana salonda oturmuş Alex'sin anlattıklarını dinliyordum. Okuma yazmayı neredeyse sökmüştüm.
Bir süre sonra sıkılınca Alex'e bakıp, "ben sıkıldım başka bir şey yapalım" dedim. Bir süre düşündü, sonra gülümseyerek bana döndü. "Akşam yemeğini biz yapalım hm?" Bunu duyunca gözlerim parladı ve başımı salladım. Gülümsemesi büyüdü ve beni kucağına alıp mutfağa ilerledi. Mutfakta Cris ve John masada oturmuş kahve içerken, muhabbet ediyorlardı. Bizim geldiğimizi görünce Cris ayağa kalktı ve yanımıza geldi. Önce benim sonra Alex'in yanağını öptü. "Bir şey mi istemiştiniz güzeller" Alex hafif kızarmıştı bense tamamen domates olmuştum.
Alex "Akşam yemeğini biz yapmaya karar verdik" dedi. John yanımıza gelip "eğlenceli görünüyor" dedi ve mutfak kapısından Kelvin'e seslendi. O da gelince hep birlikte yemek yapmaya başladık. Tabi her tarafımız batmıştı. Yemek hazırlama işi bitince hep beraber banyoya adımladık. Önce John ve Kelvin yıkandı. Onlar çıkınca biz üçümüz girdik. Cris beni yıkıyordu, Alex ise temizlenmiş saçlarını kuruluyordu. Banyo işlemide bitince hepimiz yemek saatine kadar salonda oturduk. Onlar muhabbet ediyordu ben ise sadece dinliyordum. John göğsüne uzanmıştım. Oda saçlarımı okşuyor arada öpüyordu.
"Lucas üzerine kalın bir şey giyin banyo yaptın hasta olacaksın." Dedi Kelvin. Omuz silkerek tekrar yaşlandım. Kelvin başını iki yana sallayıp sohbete geri döndü. Yatma vakti yaklaştığında hep beraber odaya geçtik, hep beraber yatağa uzandık. Cris arkama geçmişti. Onun arkasında Alex, Kelvin ben John iç içe girmiş uyumuşlardı bile. Cris saçlarımın arasında parmaklarını dolaştırıyordu.
Bende kendimi yavaşça uykuya bıraktım.
Kelvin'denGözlerimi açtığımda yanımda sadece Lucas vardı. Ona doğru döndüm, melek gibi uyuyordu. Ellerimi saçlarına daldırdım, başından bir sıcaklık geliyordu. Elimi alnına koydum, yanıyordu.
Hemen doğrulup Alex'i çağırdım.
"ALEX" bir kaç dadika sonra odaya girdi. "Noldu güzelim?"
"Lucas yanıyor Alex ateşi çok yüksek" Alex hemen Lucas'ın yanına geldi ve elini alnına koydu. Ardından hizmetçi kadından bir kova su ve temiz bez istedi.
Hizmetçi kadın getirince hemen bezi suya daldırıp Lucas'ın alnına koydu. Bu sırada Cris ve John gelmişti. John elinde çeşitli ilaç ve bitkilerle bir şeyler yapıyordu. Cris elimi tuttu sakinleşmem için.
Derin bir nefes alıp Lucas'ın elini tuttum. Yanına uzanıp biraz yaklaştım, vücut ısısı çok yüksekti.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama odadaki herkesin eli ayağı dolanmıştı.
Lucas'tan devamYavaşça gözlerimi açtığımda baş ağrısı ile elimi başıma götürdüm. Etrafa baktığımda Kelvin yanımda bana sokulmuştu. Alex ve John yatağın kenarına uzanmış uyuyorlardı. Cris tekli koltukta oturmuş kitap okuyordu. Sanırım kitap okumayı seviyorlardı, Cris uyandığımı hissettiğinde başını bana döndürüp gülümsedi. Bende ona gülümsedim. "Nasılsın güzelim daha iyi misin, ağrın var mı?" Sorusu üzerine boşta kalan elimi ona uzattım.
O da ayağa kalkıp yanıma oturdu ve elimi tuttu. Önce elimi sonra yanağımı öptü. "Hayır yok, daha iyi hissediyorum." Diye mırıldandım.
Kelvin'in kıpırdanması ile başımı ona çevirdim. "Ben sana dedim o kadar kalın giyin diye bak hasta oldun gece oradan buraya koşturduk." Uyanır uyanmaz hemen şikayet ediyordu. Bu haline kıkırdadım. O da gülümsedi. Beni bu kadar önemsenmeleri kalbimde değişik bir duyguyu uyandırıyordu.
"Üzgünüm" dedim. Kelvin yanağımı sıkıca öptü. "Önemli değil ama dikkat et bundan sonra" başımı salladım.
Normalden daha huzurlu hissediyordum. Sanki tüm dertlerimi unutmuştum.Ehehe yeni bölüm geldiiiii. Fikirlerinizi bekliyorum efenimmm❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
tesadüf bxbxbxbxb
Vampireayakları tutmayan bir çocuk ve dört vampir ilk defa hikaye yazıyorum lütfen fikirlerinizi belirtin