Škola. Opět.
Nic lepšího v tom pravěku nebo kdy to ta Marie Terezie žila, vymyslet nemohla.
Vstala jsem z postele a odebrala se do koupelny, kde jsem si vyčistila zuby, opláchla obličej atd...
Po té jsem se rozešla do kuchyně kde jsem si udělala snídani a svačinu. No tu mi vlastně udělala mamka.
"Hele odpoledne k nám přijede ten Tom jo, tak si trochu pokliď v pokojíčku prosím." Řekla do ticha.
"Zase ten tvůj mlaďas?" Protočila jsem očima. (Nechápu proč jsem tam napsala mlaďas.)
"No tak Emmo! Zase klid jo. Taky nejsi nejstarší." Vzala si hrnek s kávou a napila se.
"Co ti na něm vadí, však je pěkný, vyspělí a má dobrý peníze." Koukala mím směrem.
"Nevím, asi to že žije."
"Nech toho a mazej se převlíknout." Přikázala mi a já tak udělala.
....
(Po škole jo, nechci to tady rozepisovat.)
Dorazila jsem domu.
Otevřela dveře a vešla dovnitř. Hodila jsem batoh na zem a sundala si boty s bundou.
"Ahoj Emmo." Pozdravila mě mamka z obýváku.
"Ahoj." Pozdravila jsem jí nazpět a rozešla se do pokoje když v tom mě vyrušila moje máma, opět.
"Máme tu návštěvu, nepřijdeš pozdravit."
Zastavila jsem a otočila se čelem k nim.
Byl to ten Tom.
"Dobrý den." S nezájmem jsem pozdravila.
"Ahoj." Lehce zamumlal.
"No tak Emmo, pojď za námi." Řekla mamka a jak jí dobře znám tak by mě tu dokázala i zbít kdybych tam nešla.
Sedla jsem si na křeslo a pozorovala jak moc si ti dva nerozumí.
"Collin.., ani nevíš jak moc jsem se těšil na tuhle chvíli." Řekl ten Tom a začal líbat mojí mámu.
Aha tak jo.Vzala jsem ze stolu ovladač a zapla televizi.
Odtáhli se od sebe.
"Budeš tu dnes přespávat?" Zeptala se ho máma.
"Klidně..." Jednoduše odpověděl.
Sledovala jsem každý jeho pohyb a myslím že ho máma chtěla převážně kvůli se**.
Vstala jsem a rozešla se do svého pokoje tohle snad nemůže být možný. Však mojí mámě táhne skoro na čtyřicet a jemu je že kolik? Dvacet dva? Hm dobře no.
Aspoň že má nějaký ten styl pro oblečení.
Vstala jsem z křesla a odešla do pokoje.
Nasadila jsem si sluchátka a začala si dělat domácí úkoly do školy přece jenom je středa a zítra máme taky školu. Protože bude čtvrtek. (No wow.)
Uběhlo pár hodin a já stále dělám nějaký posraný úkoly. Ale neříkám nic docela mi vyhládlo.
Vstala jsem a rozešla se dolu do kuchyně.
Vešla jsem do kuchyně a ihned se mi vyskytl pohled na Toma a mojí mámu jak se líbají, tentokrát v kuchyni.
"Jste nechutný, oba dva." Řekla jsem a vyndala z lednice jídlo z kterého jsem udělala něco víc k jídlu.
"Nevšímej si jí." Řekl Tom do polibku a dál pokračoval.
Protočila jsem očima a nasadila si sluchátka. Rychle si udělala to posraný jídlo a zdrhla zpátky do pokoje.
Kokoti.
Ale měla jsem pravdu, jako vždy. V tom že to jsou kokoti.
....
Už je asi jedna hodina ráno a já vypínám telefon, protože jdu konečně spát.
Zhasla jsem lampičku, dala telefon na nabíječku a zavřela oči.
Snažila jsem se upadnout do říše snů ale nešlo to, a víte proč? Protože ti dva se tam snad zabíjejí, nebo teda on zabíjí mojí mámu podle toho co tam z ní všechno vychází.
Opět jsem rozsvítila lampičku, vstala z postele a rozešla se k máminýmu pokoji.
Zaťukala jsem na dveře a bylo ticho.
"Můžete toho vy dva nechat? Snažím se usnout."
Ticho.
To je snad sen ne? Že je ticho.
Najednou se otevřeli dveře a v nich stál ten Tom.
"Co chceš." Vyšel z pokoje a zavřel za sebou dveře. Okem jsem zahlédla mámu, spala.
"Co jste tam dělali?" Zeptala jsem se.
"Koukáme na film." Řekl nepříjemným hlasem.
"Hm.., budu ti věřit."
"Taky by jsi měla brouku." Řekl a odešel zpátky k mámě.
Co to právě teď řekl?
Asi bych měla jít spát, zalezla jsem k sobě do pokoje a zhasla lampičku.
Po nějaký době jsem usnula.
....
Ráno.
Probudila jsem se kolem půl sedmý na budíček. Vstala jsem z postele a rozešla se do koupelny.
Otevřela jsem dveře a přede mnou se objevil Tom.
"Je.., sorry." Rozespale jsem zamumlala a vyšla ven.
Po nějaký době z tý koupelny vylezl. A já jsem si mohla udělat hygienu.
Konečně.Udělala jsem si hygienu a pak šla dolu na snídani.
Ke snídani byly palačinky. Jakože super ale dneska jsem úplně na ně chuť neměla.
"Svačinu máš v lednici." Řekla mamka když si všimla že odcházím a dál se věnovala plotýnce.
"Tome hodil by jsi Emmu do školy, prosím?"
"Já to dojdu pěšky." Zamumlala jsem.
"Dohodněte se." Řekla mamka.
"Já jí tam hodím." Objal Tom mojí mámu ze zadu.
Zduřte kuřte lidi.
Jak se máte, co říkáte na nový příběh, já vlastně ani nevím kdy tahle kapitola vyjde.
Snad se máte dobře. A zatím papaaaaa.
Omlouvám se za chyby. ಥ_ಥ
ČTEŠ
D★ddy Iss☆es
FanfictionEmma Darwinová. Dívka která v minulosti přišla o otce jen kvůli jeho problémům. Patnáct let po smrti otce se její matka rozhodla přijmout do rodiny nového člena. Avšak Emma nevěděla že nový člen rodiny se zalíbí i jí. _______________________________...