6

149 7 13
                                    

Začala mi rozepínat kalhoty.

Sundala mi kalhoty společně se spodním prádle, chytla můj penis do ruky a dala si ho do pusy.
______________________________________

Emma.

Probudila jsem se na budík.
(Budeme dělat jakože je sobota protože jsem zapomněla jaký den u nich je.)

Nechápu proč jsem si nastavovala budík, však je víkend.

No nic.
Vstala jsem z postele a odebrala se do koupelny. Včera jsem se zapomněla vysprchovat, tak si teď když všichni spí napustím vanu horkou vodou a dám si do ní nějaký ty hovadinky co mi mamka kupuje.

Sundala jsem se sebe všechno oblečení a vlezla si do vany plné krásně teplé vody a pěny.

Naštěstí jsem si vzala i sluchátka s telefonem takže jsem si aspoň pustila písničky.

....

Po nějaký době strávený ve vaně jsem se rozhodla odejít. Ještě jsem ze sebe spláchla všechnu tu pěnu a pak se osušila. Vzala si oblečení a rozešla se do kuchyně si udělat nějakou snídani.

Podle hodin by moje mamka měla být už v práci. Takže to tu budu muset opět přežít s tím úchylem Tomem.

Je fajn, protože mu můžu nadávat ale je taky pěkně nudný.

A hlavně je jen o pár let starší jak já.

Udělala jsem si rychlou snídani a sedla si na gauč k televizi.

Zapla jsem televizi a koukala na random film co dávali.

Po nějaké době se přišel podívat i Tom.

"Dobré ráno." Řekla jsem směrem k němu.

Měl na sobě jen pyžamový kraťasy.

"Dobré." Zamumlal.

Přešel ke gauči a lehl si vedle mě.

"Nechceš si obléct aspoň tričko?" Zeptala jsem se.

"Ne proč? Vadí ti to?" Zamumlal se zavřenýma očima.

"Jo vadí." Jednoduše jsem odpověděla.

"Proč ti to vadí? To se ti snad líbím?" Pootevřel oči a podíval se na mě.

"Em ne..."

No tak jakože není hnusný že jo ale je to můj nevlastní táta.

"Tak nechápu co máš za problém."

Po dlouhé době se vracím.

„Neřeš to" řekla jsem směrem k němu a dál věnovala svojí pozornost
televizi.

Opět uběhla nějaká ta doba a to už přišla i mamka.

„Dobré ráno" řekla směrem k nám.

Tom vstal z gauče a rozešel se k ní objal jí ze zadu a začal jí líbat na krku, něco jí zašeptal do ucha a pak si jí otočil celém k sobě. Začal jí dravě líbat, tohle asi vidět nechci.

Otočila jsem se čelem k televizi když v tom jsem slyšela mojí mámu sténat.

„Ticho brouku" slyšela jsem Toma za sebou.

Na tohle jsem neměla náladu, ne že by mi to vadilo ale ani mě to nějak neuspokojovalo.

Vstala jsem z gauče a rozešla se do mého pokoje, popadla jsem telefon do ruky a skočila na postel.

Začala jsem projíždět sociálními sítěmi. Popravdě mě to fakt nebavilo ale pořád lepší jak být u těch dvou tam dole.

Zavolala jsem mojí kamarádce a pak už jsem jen strávila několik hodin strávených u telefonu.

....

A JE TO TU.. TENTO PŘÍBĚH ZNOVU OŽIVNUL (dává to smysl😭).. JDU PSÁT A HROZNĚ SE TĚŠÍM AŽ TENTO PŘÍBĚH DOPÍČI NEBO BUDU PSÁT.

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY KONTROLOVAT TO FAKT NECHCI A UŽIJTE SI ZBYTEK KAPITOL.

 D★ddy Iss☆esKde žijí příběhy. Začni objevovat