Merhabalar ben S. Lütfen okuduğunuz bölümlerde Vote ve Yorum bırakmayı unutmayınız. Sizin için ufak gibi görünse de bu bizlerin motivasyonu ve hikayeleri yönlendirmemiz açısından önemli oluyor. Şimdiden iyi okumalar diliyorum. :)
-.-
Alevler içinde uyandım. Deli danalar gibi sağa sola bakınarak odamda Ender'in varlığını aramaya başlamıştım sanki. Yahu kadın evin mi yok ne işin var rüyamda? Ellerimi kasıklarıma götürdüğümde hala ıslak olduğumu fark etmem ne yazık ki uzun sürmedi.
Bugün hani benim günüm olacaktı? Hani ben onu sıkıştıracaktım. Bu gördüğüm rüyadan sonra nasıl yüzüne bakacaktım ki? Aklıma geldiği her an yanaklarım kıpkırmızı olacaktı biliyordum. Hemen kalkıp kendime söverek penceremi açtım ve uzun uzun soluklar aldım. Acaba rüyamda gördüğüm kadar kıvrak mıydı Ender? Neler düşünüyorsun Talya neler kendine gel toparlan hemen diye telkinler vermeye başlamıştım kendime çoktan.
Hızla duşa girip bir an önce hem bu düşüncelerden hem de ıslaklığımdan kurtulmak istedim. Duştan çıktığımda üstümden hala atamadığım şaşkınlığımla dolabımı buldum. Bugün ne yapacaktım önce onu düşünmeliydim. Bugün planımı harekete geçirmeli miydim? Bugün köşeye sıkışacak kişi her zamanki gibi ben mi olacaktım yoksa Ender mi sıkışacaktı. Sakince yatağıma oturup sesli olarak düşünmeye başladım
- Talya kızım evet sen bu kadını istiyor musun?
Bilmiyorum.
-Ne demek bilmiyorum Talyacım canım ben.. İstiyor musun yahu?
Bilmiyorum işte onunla bu şekilde oyun oynamak hoşuma gidiyor sadece.
-Tamam peki o zaman bugün bu oyuna devam etmek istiyor musun?
KESİNLİKLE EVET!!Bu kendimle olan ufak konuşmadan sonra deli miyim diye düşünmeden edememiştim. Hayır deli değilim yalnızca bazen sesli olarak kendimle konuşmak bir şeylere objektif bakmamı sağlıyor. Tamam kızım en deli olmayan sensin şimdi kalk ve bugün ki savaş elbiselerini giy.
Bana kalsa en güzel savaş elbisesi çıplaklıktır ancak bugün üstümdekilerle sınamak istiyordum Enderi. Biraz seksi olma vakti geldi.
Normalde okul için giymem diye düşündüğüm ama beyaz tenime yakıştığına emin olduğum saten lila bir elbise seçmiştim.
(Direkt Elbisenin fotoğrafını bırakıyorum ki daha iyi hayal edebilin.)
Giyindikten sonra hafif ve ıslak bir makyaj yaptım. Saçlarımı mandal tokayla dağınık şekilde toplayıp aşağı indim. Kafamdaki düşünceleri bir kenara hala bırakamamış olsam da onlara ayak uydurmaya başlamıştım. Bugün Ender hanımın elimden çekeceği vardı.
Mutfağa geçip muz ve çileklerden oluşan bir shake hazırladım kendime. Arabama binip okulun yolunu tutmaya başladım.
Yaklaşık 20 dakikalık yoldan sonra arabamı park edip topuklu ayakkabılarımı giydim. Topuklu ayakkabıyla hayatta araba süremezdim. Zaten kaza yapsam sigorta karşılamıyormuş çok şaşırtmıştı ilk duyduğumda bu bilgi beni. Arabadan indim ve okul bahçesine giriş yapmıştım.
Fakülteye doğru yürümeye başladığımda üzerimde gözler hissediyordum. Bir kısmı hayranlıkla baksa da biliyordum üç beş kişi okula böyle gelinir mi diye düşünüyorlardı biraz da gerçekçi olalım. Doğru gelinmezdi ancak bir emelim vardı.
-_-
Üç derse girip çıktıktan sonra saatin 5' e geldiğini gördüm. Ufak tefek bir şeyler atıştırıp Ender hocamın odasına gidecektim.
Kapının önüne geldiğimde ufaktan üstümü başımı düzelttim son kez rujumu sürdüm ve kapıyı tıklattım. Gel sesini duyduğumda içeriye geçtim.
Yine orda tüm güzelliğiyle oturuyordu, üstünde ki siyah bir elbise gögüs dekolteliydi bembeyaz ama turuncu lekeli cildi güzel görünürken bacakları sanki 25 yaşında kızlara meydan okuyordu.
Bu kez hızlı düşündüğümü düşünerek yüzüne baktım. Gözleri şaşkınlıkla beni süzerken ben el sallayıp gözlerimle meydan okuyarak kıkırdamaya başladım.
-Merhabalar acaba beni izlemeniz bittiyse başlayalım mı?
Bunu dememle kaşları çatıldı sanki üzerimdeki özgüvenin sebebini öğrenmeye çalışır gibiydi bense hiç es vermeden kütüphanesine doğru yürümeye başlamıştım.
Arkamdan duyduğum topuklu sesleri zihnimde yankılanıyordu. Kadınların bu topuklu sesi ne zamandan bu yana beni tahrik etmeye başlamıştı?
-Kitapları getir küçük başlayalım.
Sertçe kurduğu o cümleyle ufakça dönünde eğilerek kitaplara uzandım kucağıma alıp önüne doğru yürüdüm. O çoktan sandalyeye oturmuş önündeki kitapları açıyordu.
Kitapları önüne sakince bıraktım ve arkasından dolaşır gibi yapıp omzunun üstünden eğildim, nefesim boynuna geliyordu. Benim alev almış zihnim durmam konusunda beni uyarsa da durmuyordum. Bugün meydan okuma sırası bendeydi.
-Başka lazım bir şey var mı Ender hocam hemen getireyim?
+H hayır hayır yok otur sadece lütfen.
-TabiiBu cümleleri kurarken en doygun ve en yumuşak sesimle konuşmuştum. Tahrik olduğuna emindim keza karşımda ilk kez kekelemesi beni kıkırdatmıştı.
Yerimde oturmadım ve sakince ilerideki kültablasını aldım yerime geçip sigara yaktım. Ona hiç bakmasam da emindim gözleri üstümdeydi hep.
-_-
Aradan 1 saat geçmişti uslu uslu çalışıyorduk. Hemen atağa geçmek istememiş, dün benim rolüm olan ürkek ceylan rolüne sahip Enderi ürkütmeyecektim.
Sakince sandalyemi ona kaydırdım ve özellikle yan durup başımı elime yasladım bu şekilde gögüslerim sıkıştığı için gözlerinin önündeydi. Elimdeki kitabın bir bölümünü ona gösterirken gözleri gögüslerimdeydi.
-Ihm, Ihm Ender hanım şuraya bir bakabilir misiniz yoksa üstüme bir şeyler mi almalıyım?
Cümleyi kurar kurmaz suratı şekilden şekle girmiş anlamaz gözlerle kıpkırmızı olmuştu.
+Ne diyorsun sen küçük? Ne demek bu şimdi? Ayrıca nereye bakmam gerekiyor göster
Demişti bir hışımla gülerek önümdeki paragrafı göstererek sorular sormuştum.
Saçları önüne düşmeye başlamıştı bir kaç kez saçlarını bağladığını görmüştüm bundan cesaret alarak sakince ayağa kalktım anlamaz gözlerle beni süzüyordu.
İzninizle diyerek bileğimdeki tokayı alıp saçlarını hafifçe bağladım ellerim her telinde gezerken içim gidiyordu onu bu masaya yatırmak ve içimdeki vahşi kadını ortaya çıkarmamak için çırpınıyordum.
Saçlarını yavaş yavaş bağladım ve ellerimi boynunda gezdirmeye başladım yavaşça boynunu sıkıp masaj yapmaya başladım. Ben sıktıkça memnun olmuş gibi sesler çıkarıyordu.
-Sizi biraz yorgun gördüm sakınca yok değil mi masaj yapmamda?
+Imm hayır devam et lütfen..Devam ederken aniden Ender'in telefonu çaldı. Telefonda ki yazıyı görmemle başımdan aşağı kaynar sular döküldü emindim o an kıpkırmızk kesilmiştim.
GELEN ARAMA
Eşim..TEKRAR MERHABALAR ÖZÜR DİLERİM GEÇ GELEN BÖLÜM İÇİN. BU HAFTA KOMPLE VİZE HAFTAMDI VE İŞLE İLGİLİ DURUMLAR OLDUĞU İÇİN ERKEN GELMEDİ. BU BÖLÜM KISA OLSA DA EMİN OLUN Kİ TELAFİSİNİ YAPACAĞIM LÜTFEN VOTE VE YORUM ATMAYI UNUTMAYIN!!! <3333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HARD AS LOVE GxG +18
ChickLitBölümün en sert hocası Ender Kızıltaş'ın üstüne kahve döküp hiç bir şey yokmuş gibi bir de aşık mı oldun Talya Asilkan?