Yalnız

62 6 99
                                    

06

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

06.12.23

🕯️Cemeteries - What Did You See

~

Yapayalnız,

Duygularımın açtığı binbir savaşı yine sadece kendi başıma içimdeki o saklı ve acılarca kilitli kutuda sonlandırmaya çalışan yapayalnızım ben.

Her geçen gün ettiğim feragâtların üzerinden geçerim yine yıldızlara, tek arkadaşım göğün karanlığı olur.
Dolarım biriktirdiklerimle ama kutum şeffaf değildir, kimse bilmez asıl benliğimi.

Sonrasında bana eşlik edenlerle içimdeki çeşmeyi açarım sabahlara kadar iki gözüm sulanır da durur, bazen sadece duş almak isterim, ne yazıktır ki duşun altında da o saklı kutum açılıverir ve suyun da vurmasıyla süzülür boşluğa. Lakin giderden akıp giden sadece sudur. İsterdim ki boğuştuğum savaşın da kanları akıp gitsin.
Çünkü içim çok kirli ve kirlenmeye devam ediyor. Saf kan değil ya! Yılların yegane karanlık hükmünü süren iblislerin kanı onlar...

Bazen uyumaya çalışırım. Battaniyemin altında yastığıma sarılırım velakin nafile...
Bu sefer sanki battaniyem beni içine çeker, yastığım ise kafamda delice dolaşan kargaşaların yine saklı kutumdan çıkmasıyla üstüme çöker ve beni boğar ama ben de kurtulmaya çalışmam, bitap düşerim ve sadece saatlerin geçmesini beklerim.

Bazense sahte insanların sözleri tıkanır boğazıma, yutkunamam. "Konuş!" derler, konuşamam. "Bana içini açabilirsin." derler ben ise yine ezilip büzülürüm hislerimin zanı altında.

Hayatın bir parçası olduğum bu 19 sene içerisinde hep yalnız Felixtim ben. Sığınacak evim, hissedeceğim sıcaklık yoktu.

O'nun varlığı hayatımda yer edinene dek...

.

3 Aralık 2017

Etrafı buza çeviren aralık ayının pazartesi sabahı karlar altına giren Busan, yılbaşının habercisiydi. Yeni bir yıl demek yepyeni gereksiz insanlar listesine eklenen isimler ve dilenen sayısız samimiyetsiz, gerçekliği olmayan pembe dileklerin yeniden toplandığı zaman diliminin bidayetiydi.

Bu benim için hep böyleydi ancak çevrem bu yalanlara üstü kapalı mutluluklarıyla devam ediyorlar tıpkı
daha yeni, oğlu yüzünden tefecilerle başı belaya girip şiddetler görürken bugün hiçbir şey olmamış gibi evinin penceresinden gördüğüm kadarıyla ağacına led ışıklarını asmakla meşgul olan yandaki gecekonduda yaşayan Bayan Ahn gibi.

Hayatı hiçbir zaman anlayabilmiş değilim bu kadar bıkmama rağmen yine de her geçen gün beni şaşırtıyor aslına bakarsak bu bir nevi çevreme bakıp da şahit olduğum olaylar yüzünden. Çünkü benim hayatımda sürpriz olarak görebileceğim tek şey annemin bazenleri hatta eve hiç denilecek kadar az gelmesi ve geldiğinde de altına girdiği torbacılardan biriyle çektiği meth oluyor. Burda sürpriz olarak bahsettiğim şey uyuşturucu çekmesi değil eve gelmesi tabii ki. Yürüyen bağımlı bir zombi halinde olması benim için hiçbir zaman sürpriz olmadı çünkü. Beni doğururken bile uyuşturucu etkisinde olup hayatî riskler atlatmış, çetin kadınmış hâlâ amaçsızca atan bir kalbi var görevi de sadece daha fazla çekip yükseklerde olmasını sağlıyor.

Güvenin Alayı | Hyunlix Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin