Yorum ve oy atmayı unutmayııııın. 💖🦕🦕🦕
(kaydırmalı gönderi olduğunu varsayın)
@belizen : 'sarışınlar çat çat' diyenelere selam, çatışmaya devam 🙋🏼♀️
88.243 beğeni
36.999 yorum@aleyna9priww : bunun saçlar riyal sarı mı?
↪️ @doraman : riyal knk
↪️ @belizen : ne sandıııın. 💋😸💅🏼@beyaz.adalii123123 : Beliz hanım eğer siz de isterseniz sizinle bir ortaklık yapmak istiyoruz. Tatil köyümüzde bir vlog çekerseniz makul bir fiyata anlaşabiliriz.
↪️ @belizen : hayır, teşekkürler.@sigma_berra : yarına ödev var mıydı?
↪️ @sigma_zeynep_i : burdan sana kim cevap verebilir?
↪️ @sigma_berra : sen.@adimbaharnotlarim100 : ben burda ne arıyorum, şu an Sherlock Holmes izliyor olmam gerekiyordu.
↪️ @drewivekdramalariseviyorm : ben isteyerek geldim knks@birwattpadokuru_ : sarışınlarr çatt çatt.
↪️ @belizen : slm (çatışmaya devam.)@middilililili : kaşları keman, gıy gıy gıy.
@cografyahocasi : perşembe harita sınavı var. buraya da yazayım da çocuklar bilmiyorduk demesinler.
@jenniexp356: gt yapmak isteyen?
↪️ @jisooloverrr25 : oldum ol aşk.@m3rhaba : mrb, tanışmak isteyen olur mu? hiç arkadaşım yok.
↪️ @babapro61 : sew olak mi cnm?@pelinsuozmen0 : abla fotoğraflarını fake hesaptan ex'imi işletmek için kullanabilir miyim?
↪️ @belizen : tabii ki, işin sonunda selamlarımı söyle 🙋🏼♀️ 💋💓@lgsligariban9 : bugün de çıtır gördük evelallah.
↪️ @belizen : :) 💞@seyda_kasabali : ballı çöreğim. 🤍
↪️ @belizen : sütlü böreğim. 💘@leyla : kızlar bu güzelliği kaldırabilmek için yardıma ihtiyacımız var. hadi selena'yı çağıralım. SE-
↪️ @aysel : -LE-
↪️ @bade : -NA.
↪️ @leyla : SELENA.
↪️ @aysel : SELENA.
↪️ @bade : SELENA.
↪️ @selena : ✨SELAM KIZLARRR.✨
↪️ @belizen : qğüğwüşaişşq üşenmediniz mii 💝
↪️ @tetrisrevim : o nasıl random aq?@jhonydeep : hi, pretty woman.
@hashtag.arin.kapatilsin : sanırım hava krallığından.
🦕🦕🦕
0530** : Günaydııııııııııınnnnnnnn😻
Altay : Günaydın.
0530** : Niye tek n ile???
Altay : Sana ne?
0530** : Saman ye.
Altay : Eşeksen bana ne ?
0530** : Salla da sümüğünü ye.
Altay : Sevgilim varsa sana ne?
0530** : Sevgilin mi var?????
Altay : Sana ne. 😏
0530** : Hıyar.
Altay : Yok.
0530** : Ne?
Altay : Sevgilim.
0530** : Efendim sevgilim 😻
Altay: 😐
Altay: Sevgilim. Yok.0530** : Ben neyim o zaman 🤧😭
Altay: Harbiden sen nesin?
Altay: Adın ne yani? Öyle yazdın bana ama adını bile bilmiyorum daha.
Altay: Ayrıca yaşını da bilmiyorum. Belki de 13 yaşındaki bir ergensin sadece veya 86 yaşındaki bir nine.0530** : İnsanım.
0530** : Adım Beliz. Hiç sormadın ki bilesin. 😒
0530** : 19 yaşındayım. Senle yaşıtız yani. Nasıl yaşlı olduğumu düşünürsün?!Altay: Beliz diye kaydediyorum o zaman?
0530** : VAY BE. BEN ISRAR ETMEDEN KAYDETTİN. GENELDE ISRAR ETMEDEN KAYDETMEZLER.
0530** : Yani kitaplarda..
0530** : Sevgilim, bebeğim, gülüm, yavrum, aşkım, hayatım, 🤍, canımın içi, tatlım, annemden sonra en sevdiğim kadın diye falan kaydet. Tabii bunlar sadece örnek istersen daha yaratıcı şeyler de yapabilirsin.Altay: Annemden sonra en sevdiğim kadın? Genelde direkt en sevdiğim kadın diye kaydettirirler.
Altay: Yani kitaplarda. :)0530** : He.
Altay: Beliz diye kaydediyorum o zaman.
Beliz: Tm.
Altay: Trip mi yapıyorsun lan?
Beliz: 👍🏼
Altay : OK.
(Görüldü.)
10.30🦕🦕🦕
Yorum ve oy atmayı unutmayııııın. 💖