Ben Ubeyd zulmün kol gezdiği çocukların acımasızca öldürüldüğü insanların zorla topraklarından edildiği ama hiç kimsenin ses çıkarmadığı Müslüman kardeşleri acımasızca katledilirken evlerinde hiç bir şey olmuyormuş gibi sıcak sobaların başında ailecek sıcak çaylarını yudumlayıp televizyon başında sadece izlemekle yetinen
Müslüman mısın denilince
" Elhamdülillah Müslümanım" diyip icraate gelince de hiç bir şey yapmayan
" Ama ben ne yapabilirim ki benimde elimde avucunda hiç bir şey yok " diyerek geçiştiren sözde müslümanların yaşadığı bir devirde yaşayan daha doğrusu yaşamaya çalışan bir gencim ...Neden yardım etmiyorsunuz denilince ;
" Evet bende doğru bulmuyorum hatta bu yaptıklarını kınıyorum " diyorlar .
Hani bir söz var diyor ki " sadece kınayanlar hiç kolay ölmeyecek "Kınıyorum diyerek kendilerini kurtarabileceklerini sanıyorlar ya , kardeşleri orda canları pahasına da olsa Allah'ın emanetini korumaya çalışıyorken çocukları pahasına malları pahasına yinede bıkmadan yılmadan kanlarının son damlaları akana kadar savaşmaya devam ederken, sen ey Müslümanım diyen kişi evinde sıcacık yatağında çocukların ile birlikte o guzel kuş sütü bile eksik olmayan yemeğini yerken senin din kardeşlerin orda yemek yerine mermi yiyiyor sen bunu bile bile susuyorsan korkma , aksine titre ...
....
Öyle bir devir ki kalpler mühürlü düşünceler pislik içinde.
İnsanlar evet yaşıyor ama insanlık , vicdan ölmüş...
Öyle bir devir ki Müslüman ve münafık ayırt dahi edilemiyor .
Öyle bir devir ki Müslüman kendi din kardeşinin ölümü ile böbürlenip mutlu oluyor .
Üzgünüm ben bu kalpsiz vicdan yoksunu varlıklara müslüman demiyorum diyemiyorum .
Nerde görülmüş müslümanın müslüman kardeşi zulme uğrarken rahat yattığı, nerde görülmüş mutlu olduğu nerde görülmüş sessiz kaldığı.
Üzgünüm ama ben Müslümanım diyip müslüman kardeşinin acısına sevinen bir müslüman tanımıyorum....
Ben Ubeyd Filistin'de doğmuş büyümüş Filistin davası ile yatıp kalkan Filistin için canını hiç düşünmeden ortaya atmaktan zerre korkmayan 18 yaşında ahir zamanda yaşamaya çalışan bir gencim
..
Bu kitapta size bazı gerçekleri göstermek istiyorum , başarabilir miyim bilmiyorum ama bildiğim bişey varsa ben susarsam o sözde Müslümanlardan bir farkım kalmayacak bu yüzden susmayacağım .
Bildiğimi bir kişi ile de olsa paylaşmak ve onunda farkında olmasını istiyorum . Bir kişiye bile ulaşırsam başarmışım demektir .