Deci , cum am spus ma numesc Emma , am 16 ani si locuiesc in Parma Heights, Ohio . Voi fi clasa a IX-a. Am parul lung ,blond închis si ochii verzi-căprui . Fac parte dintr-o familie înțelegătoare si bogata . Imi place sa lenevesc :))) sa cant la pian si sa desenez . Sunt singura la părinți iar acest lucru ma bucura , deoarece toată atenția este asupra mea . Însă sa nu credeți ca am o viața perfecta ...
Din fericire am cea mai buna prietena din lume , o cheamă Laura ! Imi este ca o sora , fiindu-mi mereu alături .
Pot spune ca ma înțeleg bine cu toată lumea si sunt o fata sociabilă . Însă cu timpul am învățat sa nu am încredere in toată lumea . Majoritatea timpului o petrec împreuna cu Laura si Mike (Mike fiindu-mi un foarte bun prieten încă din copilărie - însă doar atât , deși este foarte drăguț si foarte înțelegător ) .
Imi iubesc prietenii si ma bucur ca i-am cunoscut , fără ei viața mea ar fi monotona .
Legat de Scoala , nu ma dau prea in vânt după ea . Voi începe liceul in doua zile si sunt foarte nerăbdătoare sa imi cunosc noii colegi . Am noroc deoarece si Laura si Mike au optat pentru aceeași Scoala ca si mine , astfel ne vom putea vedea foarte des . Eu am ales profilul bio-chimie bilingv , Laura stiințe sociale iar Mike a optat pentru mate-info ( nimeni nu știe ce a fost in capul lui cand a ales acest profil ) . In fine , pe viitor eu imi doresc sa devin doctor , am acest vis de cand sunt la gimnaziu . Sper sa imi pot adeveri visul , iar intr-o buna zi sa am propriul meu spital . Vreau sa pot ajuta cât mai multe persoane care suferă de niște boli crunte !
Revenind la scoala ,am aflat ca este cel mai tare liceu din oraș ! In vacanța de vara se va organiza o tabera de vara in Florida , iar toți elevii sunt obligați sa meargă . Abia aștept ! Dintotdeauna mi-au plăcut vacantele cu Scoala , plus , ca acum nu , noi , vom fi clasele cele mai mari ( ca si in gimnaziu ) ci acum va fi plin de adolescenți ( Si multi băieți frumoși -sper ) . In legătura cu băieți si relații , nu am avut niciodată vreun iubit . In primul rând băieții din clasa erau imaturi iar in al doilea nu prea ma interesau , atunci . Dar acum .... , nu știu , uneori mi-ar plăcea sa am pe cineva lângă mine care sa ma înțeleagă mai bine ca prietenii mei . Nu pot sa apun ca sunt fata neplăcuta de nimeni , deoarece de multe ori am avut ocazia sa am un iubit dar sincer nici unul nu ma atrăgea . Atunci cand voi avea unul vreau sa nu fie deloc ceva grăbit si vreau ca înainte sa ne cunoaștem ( nu vreau sa ajuns sa imi frângă inima ) .
Bun , gata cu atâtea gânduri , acum trebuie sa ma pregătesc pentru luni ,( începe Scoala ) m-am gândit sa o sun pe Laura si sa o întreb daca vrea sa mergem sa ne cumpărat niște haine noi de la mall .
( Rang-ring )
-Alo , Laura , buna , ce faci ?
-Hey Emma , bine , pe acasă ! Tu ?
-Pai .... Ma gândeam sa mergem la mall sa ne cumpăram niște haine pe luni , daca vrei ?
-Sigur , ne vedem acolo in 10 minute !
-Ok , ciao !
-Bye!------------------------------------------
Ok , sper sa va placa , acesta esti primul capitol din prima mea carte . Știu ca am spus ca voi posta doar din 1 Iulie dar nu am mai putut aștepta !! ;) Si va spun de acum ca nu va fi o carte cu conținut prea vulgar ! :)) Ok , daca aveți vreo sugestie , aștept cu drag ! Si apropo încă nu este editat așa ca poate veți găsi si mici greșeli de ortografie ! :)
Cei din poza sunt :
-Taylor Russell in rolul lui Laura Ross
-Nicholas Coombe in rolul lui Mike Jones