Capitolul II Prima zi de liceu

25 2 1
                                    

Lumina puternica a soarelui a intrat pe fereastra camerei mele , astfel trezindu-ma din lumea minunata a viselor.
Este luni , 15 Septembrie , prima zi de liceu . Desigur , astăzi nu va fi o zi grea deoarece are loc doar festivitatea de deschidere , așa ca trebuie sa merg doar la ora 9 . Ma ridic leneșa din pat , deoarece este deja 8:13 , si ma duc la baie . Imi fac rapid rutina zilnică si după cobor jos sa mănânc . Cu ținuta nu m-am stresat , deoarece am fost sâmbăta cu Laura la Mall si mi-am comparat o noua rochița lejera , aproape pana la genunchi , de culoare crem cu câteva flori albastre . Este simpla si asta ador la ea , iar in picioare mi-am luat o pereche de converși albaștrii cu buline albe . Jos , mama imi pregătea micul de jun .
-Buna dimineața , scumpo !
-Neața , mamă!
-Esti pregătită pentru azi ?
-Pai .... Așa cred ! :))
-Ma bucur , ți-am pregătiți micul de jun , este in Bucătărie pe masa . Eu trebuie sa plec , iar tatăl tău este plecat in New York cu afacerea pentru câteva zile ! Sa ai o zi buna ! Pa 😊
-Mersi si tu la fel !
După ce a plecat , m-am Așezat la masa in Bucătărie si am savurat portia de clătite cu sirop pe care mi-a pregătit-o!Nu ma așteptam ca tatăl meu sa fie acasă oricum , in majoritatea timpului este plecat sau este la birou , se ocupa foarte mult de afacerea Kramer pe care a înființat-o acum 4 ani . Cât despre mama , ea este designer in afacere .
Nici nu mi-am dat seama cum a trecut timpul , este deja ora 8:48. Am noroc ca Scoala este la câteva străzi de casa , așa ca daca ma grăbesc reușesc sa ajung la timp . Mi-am luat poșeta , telefonul , cheile si am ieșit pe usa !
Pe partea cealalta a străzii am vazut un camion din care se despacheta mobila si alte lucruri pentru o casa .
Ce interesant , se pare ca avem vecini noi ?!!! Știam ca casa de vizavi este de vânzare dar nu credeam ca o va cumpara cineva . Nu este o casa urâta , este chiar mare cu doua etaje , dar in zilele de azi este mai eficient sa îți construiesti una noua pe placul tău ! Probabil ,după Scoala le voi face o vizita , sunt curioasa sa văd cine sunt noii locatari !!

Drumul către Scoala a fost scurt . In fata mea acum , se înalta o clădire înaltă de 4 etaje , Liceul Horan !! Acum , poate ca am mici emoții ! Sunt foarte curioasa sa imi cunosc noii colegi de clasa si profesori !
Nu știu de ce , dar cred ca ma striga cineva !
-Emmaaa , Emmaaa !
După ce ma trezesc din transă o observ pe Laura alergând si Mike in spatele strigandu-ma ! :)))
-Hey , spun eu , ce mai faceți , colegi care tipă !!!?? Toată Scoala cred ca v-a auzit ! :))
-Buna si tie , Emma Stevennn ! Credeam ca nu mai sosești ! Tipa Laura in gura mare !
Avea dreptate , deja era 9:10 , dar asta e .
- Pai , acum sunt aici ! A început deja ?
-Nu , ai noroc . Au anunțat o mică intârziere de 15 minute ! Spune Mike .
-Aa, ok atunci ! Haideți sa ne ocupam locurile , spun eu !

Festivitatea avea loc intr-o sala uriașa din incinta școlii ! Avea o scena uriașa si o grămada de rânduri pline cu scaune , exact ca intr-o sala de teatru ! Abia se mai zăream câteva scaune goale , restul fiind ocupate de sutele de elevi ! Cu greu ne-am găsit loc in ultimele rânduri si ne-am Așezat deoarece festivitatea era pe cale sa înceapă !
Pe scena mare , a apărut un domn mai in vârsta ( ma gândesc ca este directorul ) urmat de încă câțiva profesori ,
-Buna ziua , Stimați profesori , dragi invitați si elevi ,
Sunt onorat sa văd acesta sala atât de plină de noi elevi , care fac acest liceu sa existe de peste 200 de ani . .......
Da... Nu prea sunt atenta la discursuri ,dat fiind faptul ca ma cam plictisesc . De obicei sunt atenta la ultima fraza , bucurându-ma ca se termina .
-Sper sa aveti un an frumos , plin de reușite . Maine după cum știți încep cursurile , de la ora opt dimineața ! Lista cu repartizarea claselor si diriginții sunt pe fiecare usa de la intrările in liceu . Așa ca va doresc mult succes ! ( Multe apleuze )
Acestea fiind zise , " Marea festivitate " s-a încheiat !
-Abia aștept ziua de maine !!!! " aud un strigat din partea Laurei "
Nu știu de ce dar sunt cam absenta , cred ca am nevoi de un pui de somn !
-Da , si eu aștept ! Ii răspund ,politicos .
Laura:-Ok, si acum ce facem ? Este doar ora 9:40 !!
Eu:- Eu cred ca voi merge acasă . Nu știu de ce , dar ma simt foarte obosita !
Mike :-Iti este rău ? Poate ai ceva !??
Eu:-Nu , nu . Sunt bine , doar puțin obosita ! Va sun mai târziu !
Laura:-Ok , ne vedem maine ! Bye
Eu:-Bye

După ce m-am întors acasă , m-am băgat in pat si mi-am închis ochii . Nici nu mi-am dat seama cum am adormit , pana cand m-a sunat Laura si am văzut ca este deja ora 16:40 . M-a certat pentru ca nu am sunat-o , iar ea și-a făcut griji , dar i-am explicat ca am adormit . După , am coborât jos , si am observat-o pe mama in camera mare uitându-se la tv.
Mama:-Te-ai trezit ?
Eu:- Cu greu :)))
Mama:-Si , cum a fost prima zi ?
Eu :-Pai ,nimic special , doar un discurs plictisitor din partea directorului !
Mama:-Aaa, ok . Ai văzut noii vecini ?
Eu:- Da , chiar ma întrebam cine sunt ? Ma gândeam sa le fac o vizita sa ii cunosc !
Mama:-Sunt familia Smith , si este o idee minunata , poți sa mergi acum , daca vrei . Am pregătit o tava cu briose , e pe masa in bucatarie , du-le-o ca si cadou de bun venit .
Eu:-Ok , ma întorc încurcând !
Mama:-Ok .

Am ieșit din casa , si am trecut drumul ca sa ajung in grădina noilor noștri vecini , familia Smith !
Am sunat la sonerie , iar in clipa următoare o doamna , de vârsta medie , mi-a deschis usa !
Eu:- Buna ziua ! Eu sunt Emma Steven! Dumneavoastră trebuie sa fiți noii locatari ai casei , nu-i așa ? Eu locuiesc in casa de vizavi !
D-na Smith :- Aaa... Buna !Eu sunt Elena Smith , incantata de cunoștința ! Si da , noi suntem noii locatari !
Lângă doamna Smith apare un bărbat , cam de vârsta ei ( presupun ca este sotul ei )
D-na Smith :- Aaa , si el este soțul meu Daniel Smith !
D-l Smith :- Incatat de cunoștința !
Eu:- La fel si eu ! V-am adus niste briose , mama le-a facut !
D-na Smith :Vai, nu trebuia , multumim frumos . Si , la ce liceu înveți ?
Eu :- La Liceul Horan !
D-na Smith :- Si David la fel !
Eu :- Cine este David ?
D-na Smith :- Aaa, am uitat sa îți spun . David este fiul nostru , acum este plecat cu niște prietenii dar va veți putea cunoaște maine la Scoala !
Eu :- Ok , eu trebuie sa plec . Ma bucur ca V-am cunoscut ! O seara plăcuta !
D-na Smith :-Mulțumim , la fel si tie! Pa !
Eu:-La revedere !

După ce m-am îndepărtat de usa casei lor , am trecut drumul si am intrat in casa ! M-am uitat prin jur , dar nici urma de mama , probabil sa dus in dormitorul ei !
Am urcat si eu la mine in camera , iar după ce am făcut un dus si m-am îmbrăcat in pijama , m-am băgat in pat . "Sunt chiar curioasa sa il cunosc pe David Smith " :)
După ce am spus acele cuvinte in gând , am adormit instantaneu !

----------------------------------------
Ok , uitați si cel de-al doilea capitol ! Sper sa va placa ! Nu uitați , încă nu e corectat asa ca poate veți găsi greșeli , iar daca aveți idei sau sugestii , aștept cu mare drag !
Sunteți curioși sa vedeți cum arată David , si daca ii va plăcea Emmei ! ??? Voi pune o poza cu el in următorul capitol ! :))) Abia aștept !

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 06, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

(PAUZA) Let the adventure begin ! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum