SPANJË
Engjell arriti ne Spanjë me nje trishtim ne fytyr. Engjell po kerkonte me sy personin i cili do e qonte ne shkollen e saj per te plotesuar proceduren per rregjistrimin e saj. Pasi e gjeti u nis ne drejtimin e tij edhe te dy u nisen per ne universitet. Engjell gjat udhetimit me makin kishte ngelur e magjepsur nga bukuria e Spanjes. Kur arriten ke universiteti Engjell mori valixhen e saj edhe u nis drejt zyres te drejtorit, pasi i ra deres edhe mori lejen u fut ke zyra.
E- Pershendetje zoteri, jam Engjell Ademi, vajza nga Shqiperia qe fitoj bursin per te studjuar ne universin tuaj.
A- Mirseerdhet zonjusha Engjell. Une jam Alejandro Santre, drejtori i dyt i universitetit. Regjistrimi jot esht ne rregull mesa shikoj, kshu qe po thirri sekretaren qe te te ndihmoje.
Sekr- Me thirret zoteri?
A- Po. Dua te shoqerosh zonjushen Engjell ne dhomen e saj edhe ti tregosh se si fuksionon shkolla jon.
Sekr- Patjeter zoteri. Ejani me mua zonjush.
E- Faleminderit shumë zoteri per cdo gje. Ju jam shumë mirenjohes.
A- Asje gje zonjush. Shresoj qe tja kaloni sa me bukur ne shkollen ton.
Edhe me pas Engjell doli nga zyra sebashku me sekretaren. Engjelli pasi u rregullua ne dhomen e saj edhe foli me mamin e vellain e saj vendosi te dale te shetiste vendin rreth shkolles. Bleu diçka per te ngren edhe mori rrugen e kthimit.Gabriel Pov
Isha ne zyren time ne kompani duke pritur per Alex-in. Sot kisha ca pun ne kompani edhe nuk munda te shkoja ke shkolla per te njohur vajzen qe erdhi nga Shqiperia per te studjuar ke ne. Dergova shoferin tim per ta marr nga aeroporti edhe ta qoje ke shkolla edhe atje do e priste Alex-i. Ne u japim mundesin shume nxenseve per te studjuar ke universiteti jon, por provimet qe vendosim per ti pranuar jan te veshtira dhe shum pak student i kalojn me sukses. Quditem se si nje vajz nga nje fshat i vogel i kaloj me sukses, madje me noten me te mir. Nga keto mendime me nxjerri e trokitmja e deres.
G- Hyr!
A- Ca po ben?
G- Hiq, po punoj siq e shikon. Me thuaj si shkoj takimi me studenten e re..
A- Mir. U dukte nje vajz e mir qe nuk shkakton probleme.
G- Keshtu bojn vajzat, si te mira dhe te urta por pastaj ta tregojn fytyren e vertet.
A- Jo jo ajo mu duket ndryshe. Leje qe ishte shume e bukur.Nuk e dija se ju shqipetaret keni kaq vajza te bukura.
G- Alex rri larg studenteve perndryshe merri me mend pasojat.
A- Apapa jo nuk ja vlen per asnje vajz qqe te prish ket fytyr te bukur. Nejse sonte do dalim edhe do shkojm ke ne club dhe nuk pranoj kundershtim. Ika une, flasim pastaj per daljen ton.
G- Idiot.
A- Te degjova.
Edhe me pas Alex u largua.Engjell Pov
Pasi u ktheva ne dhomen time vendosa te haja ushqimin. Po mendoja se si do ja dal une ne nje vend te huaj e vetmuar. Me duhet te mesohem sa me shpejt te jet e mundur ke shkolla e pastaj te kerkoj per ndonje pun. Me pas vendosa te flija se neser do jet dita ime e par ne shkoll edhe do jet nje dit e gjat edhe e lodhshme.Gabriel Pov
Pasi iku Alex ika edhe une e u nisa per ne shpin tim per te ber nje dush edhe te pergatitem per te dal.Dhoma e Gabriel-it:
Veshja e Gabrielit:
YOU ARE READING
Engjelli i Mafies
Romance-Ne nuk mundemi te jemi bashk- i thash. -Perse? Me thuaj arsyen. Dije qe une nuk do te te lej kurr. -Mos bo premtime te cilat nuk mundesh me i mbajt- edhe u nisa me ik, por e degjova duke then " Mos me ler vetem ne ket bote te erret". Dhe une thjesh...