Gabriel POV
U futem ne zyren time edhe me seriozitetin tim e pyta ne spanisht:
G- ¿como te llamas?-.( komo te jamas= si quhesh?)
E- Excuse me sir, but I don't understand you. I don't speak Spanish just English for now.- I thash anglisht. Ne fakt une dija te flas spanisht por nuk e di pse ne ate moment i thash se nuk dija. (Me falni zoteri, nuk ju kuptoj dot. Nuk flas spanisht per momentin flas veq anglisht.)
G- Ok, what is your name, señorita?- e pyta ket her ne anglisht. (ok, si quhesh, zonjush?)
E- My name is Engjell sir, Engjell Ademi.- I thash. Nuk e di pse por ky person me frikeson shum. (Emri im esht Engjell zoteri, Engjell Ademi.)
G- You are the new student who camed from Albania. Well señorita Engjell, you know who I am?- e pyta serisht. Me cudit fakti qe erdhi duke studjuar ne Spanje pa disht gjuhen. (Ti je studentja e re qe erdhi nga Shqiperia. Epo zonjusha Engjell, a e di ti se kush jam une?)
E- No I don't know and really I don't care who are you. Just I want to go out of here.- I thash edhe u nisa per te ikur. Kur u afrova ke dera e ndjeva ate duke me shtrenguar krahun fort. Kur u ktheva per ty then te me leshoje pash se I ishin erresuar syt edhe u frikesova me shum. ( Jo nuk e di kush je edhe me te vertet nuk me intereson se kush je. Dua thjesht te largohem nga ketu.)
G- Who fucking you think you are and talk to me like that? Who?- I bertita. (Kush dreqin mendon qe je edhe me fol mua ne ate menyre? Kush?)
E- Leave me. You are hurting me.- I thash dhe ai me shtrengoj me shum. (Me lesho. Po me lendon.)
G- Ah señorita you'll regret talking to me that way.- I thash I nevrikosur. (Ah zonjush do te pendohesh per menyren qe me fole.)
E- I don't regret anything in life that I do or say. Now leave me.- I thash. E shtyve gjith forcen qe kisha edhe u largova nga aty me vrap. (Nuk pendohem per asgje ne jet qe bej ose them.)
G- Ah señorita ah, no te imaginas con qué tipo de persona te confunden.- thash me veten time. (Ah zonjush ah, nuk e Imagjinon dot se me cfar personi je ngaterruar.)Engjell POV
Pasi u largova nga aty u nisa drejt dhomes time. Nuk e kuptova arsyen pse u nevrikos kaq shum ai. Une thjesht I thash se nuk me intereson se kush ishte edhe se doja tu largoja kaq. Ishalla nuk me del me perball se ai person ishte i rrezikshem. Nuk dua te kem probleme, sidomos me nje njeri si ai.Gabriel POV
Si guxoj? Si guxoj qe te me flase mua ne ate menyre? Sii? Edhe kush? Nje vajze e vogel nga nje fshat i Shqiperise. Kush mendon ajo qe esht qe guxon te me fole mua ashtu?
Nga nevrat hedha goten me uiski qe pata mbush per tu qetesuar, por as ajo sme beri pun.Engjell POV
Teksa po ecja ne korridor per te shkruar ke dhoma u perplasa serisht me dikë. Mesa duket sot qenka dita e perplasjeve. U kthyva i thash:
E- Quiero sentirla, señorita.- ( Kerkoj ndjes zonjush.)
I- No hay problema, señorita. ¿Estás bien? Te veo preocupado.- i thash vajzes me te cilen u perplasa. (Ska problem zonjush. A jeni mire ju? po ju shoh te shqetesuar..)
E- Estoy bien. Tengo prisa. Buenos días- i ktheva pergjigje edhe ika. (Jam mire. E kam me nxitim. Diten e mbare.)
I- Buenos días.- i thash por ajo iku. Nejse po iki te shoh njeriun me anormal qe ekziston.Gabriel POV
Po rrija ke zyra duke u munduar te qetesohem kur papritmas u hap dera edhe u fut mbrenda vajza me e bukur qe ekziston ne gjith boten, Inva. Inva esht pika ime e dobet, per të une shkaterroj jo boten por edhe veten time.
I- Holaaa
Kjo vajzë esht i vetmi njeri qe mundet te qetesoje.
G- Hola bukuroshe. Cne ketej ty. Te mori malli per shkoll?- i thash teksa e perqafoja.
I- Iiii ca malli per shkoll ore.. une them shyqyr qe e mbarova jo me te me mori malli per të. Poorr me ka marr malli per dikë tjeter. Gjeje pak se kush esht.
G- Normalisht qe per mua kjo dihet.- i thash por shprehja ne fytyren e saj ishte sikur po me thonte se nuk jam une ai per te cilin e ka marr malli- Apo jo? Mos ke ardh per te takuar ndonje kalama ketu? Me thuaj menjeher kush esht tja hedhi trut ne ajër. Kam qe kam nevra te pakten tja nxjerri dikujt- i thash i nevrikosur.
I- Hahahahaha, kisha koh qe nuk kam qeshur kaq shum. Sigurisht qe je ti ai per te cilin me merr malli.
G- A je sigurt? Me je berë edhe me bukur sot..Veshja e Inves
I- Pse do te thuash se une nuk jam e bukur ne ditet tjera?? Ok une po iki pra..
G- Hajde ketu moj. Ti je vajza me e bukur qe ekziston ne bot.- i thash edhe e putha ne ball.
Ι- Nejse.. Po ti pse kishe nevra?
G- Mos ma kujto. Ka ardh nje studente e re nga Shqiperia..
I- Nga Shqiperia?? Ua sa mire. Duhet ta njoh sa me shpejt.
G- Jo nuk do e njohesh as nuk do bohesh shoqe me të..
I- E pse kshu? Ti e din se sa deshir kam qe te kem nje shoqe nga vendlindja ime. Nje sekond, cfar beri ajo qe e ke marr kaq inat akoma pa ardh?
G- Me ngriti zerin. Mua! E kush? Nje vajz e vogel.
I- Dios mío! E ke seriozisht ti? Une e dua ate vajz per shoqe edhe pik. Shyqyr qe nuk pa se sa i pashem je apo lekun si cdo tjeter por guxoj edhe te foli siq duhet. Si quhet shoqja ime e re?
G- Engjell Ademi.
I- Wow ca emri i bukur. Epo vella i dashur si ka mundesi qe nje studente ti ngrije drejtorit zerin edhe drejtori mos te beje asgje?
G- Ajo nuk e din se jam une drejtori. Dje gjat rregjistrimit te saj ishte Alexi edhe njohu ate si drejtor. Edhe pa merak se do perjashtohet menjeher.
I- Noo. Mos guxo ta perjashtosh perndyshe ste flas. Pse do e perjashtosh? Thjesht sepse u tregu guximtare?
G- Jo. Do perjashtohet se i ngriti zerin drejtorit edhe mafjozit me te fuqishem te Spanjes- i thash me ze te ulet. Nejse hajde dalim te drekojm ke restoranti jon. Sja vlen te flasim per ket tem. A edhe mos guxo te thuash asgje ke shpia per keto qe te tregova.
I- Pse? A ke frik se do te tallen te shpis me ty? Ua i madhi Gabriel Morreti paska frik.
Te shihja Inven teksa po qeshte edhe ishte e lumtur ishte lumturia me e madhe per mua.
G- Kush ka frik moj? Une skam frik asnje gje, thjesht ska arsye qe te hapet si tem. Hajde dalim tani.
Edhe dolem te dyt nga zyra edhe u nisem drejt makines time, i hapa deren:
I- Ua faleminderit. Sa gentleman qe je..
E degjova duke teksa po hipja ne makin.
G- Veq per ty mi princesa.- edhe i putha doren.
YOU ARE READING
Engjelli i Mafies
Romance-Ne nuk mundemi te jemi bashk- i thash. -Perse? Me thuaj arsyen. Dije qe une nuk do te te lej kurr. -Mos bo premtime te cilat nuk mundesh me i mbajt- edhe u nisa me ik, por e degjova duke then " Mos me ler vetem ne ket bote te erret". Dhe une thjesh...