Ëngjëll POV
Arrita ke dhoma ime e frikesuar nga ai tipi, por ne ate moment kujtova premtimin qe i pata bërë vetes. Ne momentin qe zbrita nga aeroplani i premtova vetes qe do behem e fortë edhe e pavarur. Qe nuk do i lejoj askujt te sillet me mua sikur une te mos isha njeri si ato, qe do i kthej fjalen edhe nuk do rrij pa folur ne momemtin qe personi perballë me ul. Kur i fola atij ne ate menyrë u ndjeva mire me veten time edhe sado i frikshem te ishte une nuk do e lejoja te sillej me mua ne ate menyrë. As ate por edhe asnje tjeter. Me kaq e lash ket tem edhe nuk mendova më per të. U ula duke lexuar mesimin qe bonem sot edhe u perhumba serisht tek ai. Kush esht? Si guxon e futet ne nje zyrë qe esht per profesoret? Ku e gjen guximin qe te sillet me student ne ket menyrë, ne ket rast me mua? Cfar mund te me beje? Deri ku mund te arrije me keto veprime? Teksa po mendoja u tremba nga zilja e telefonit, ishte mami. Fola me të dhe me tha se Argenti kishte gjet nje pun te dytë qe te me dergoje edhe mua lek qe mos te detyrohem te studioj edhe te punoj. Argentin e dua shum dhe nuk dua te lodhet per mua. Pasi e mbylla me mamin pash se ora kishte kaluar goxha edhe vendosa te dal te haj ndonje gje per drek.Gabriel POV
Pasi mbarova dreken me Inven u nisem me makinen time, te dytë drejt shtepis. Vendosa qe te punoja nga shpia sot. U mora me ca dokumenta te kompanis e pastaj kalova ke dokumentat e universitetin edhe ne ate moment me erdh ne mendje ajo. Menyra qe ajo me foli nga njera an me pelqeu qe kishte ate guximin qe shujmica e femrave nuk e kan por ne te njejten koh me nevrikosi aq shum sa doja ne ate moment ta beja te vuante, por ishte diqka qe me terhoqi ke ajo vajzë, diqka qe mbajti qe mos ta lendoja. Por nuk mundem me e kuptu se cfar esht ajo gjeje qe me terhek tek ajo. Teksa po shikoja dokumentat bie dera..
G- Futu!
S(hoferi)- Señor, este sobre ha venido para usted.- (Zoteri ka ardhur ky zarfi per ju.)
G- Bien, vete de aquí. Nick, quiero que me encuentres cualquier información sobre alguien llamado Ëngjëll Ademi. Quiero que hagas esto solo, de ninguna manera para hablar de este trabajo.- i thash edhe trokiti dera serisht. Pa dhen lejen me u fut u hap dera edhe u fut Alex-i. (Ok. Leje ketu. Nick dua te me gjesh cdo informacion per dike me emrin Ëngjëll Ademi. Dua ta besh vetem ket pun edhe ne asnje menyrë ske per te folur ne lidhje me ket punen.)- Puedes salir, Nick.- edhe i dhash lejen Nick-ut te dale. (Mund te dalesh Nick)
A- Hola boss.
G- Alex nuk mundesh me u fut ashtu ne zyren time, a e din?
A- Pse kshu? Nejse cfar i kerkove Nick-ut? Ka lidhje me punen?
G- Jo. Thjesht i kerkova te me gjeje ca informacione per dikë.
A- Per kë?
G- Per Ëngjëll Ademi.- i thash edhe papritmas filloj duke qeshur- Cfar ke qe qesh si budall Alex?
A- Asgje thjesht nje zog me tregoj diqka ne lidhje me ket vajzen dhe me erdh ndermend. Kjo vajza a nuk esht ajo shqiptarja me burs?
G- Po ajo esht. Por leje ket, me trego pak cfar te tha ai zogu.
A- Kurgjo me rendesi, thjesht qe u perplas me dikë ai e terhoqi ke dhoma e drejtorit edhe nejten aty, ku ajo vajza guxoj edhe i kthej fjalen atij personit.. Si ja dole te nevrikosesh ate vajzë kaq engjellore? Edhe si nejte pa i ber asnje gje? Ma shpjego shoku im ket pun?
G- Ska asgje per te shpjeguar. Thjesht nuk deshta qe ta trembja qe ne diten e parë kaq. Edhe mos guxo te flasesh më per ketë temë Alex.
A- Une nuk them gje, por tek shkolla kan dal ca thashetheme. Por une nuk di gje.. Nejse hajde ta lejm ketë muhabet. Gabriel kur do e bejmë ate punen ton.
G- Mbylle Alex. Mos harro qe askusht nuk esht ne dijeni per ate pun. Kujdes ku fol per ate temë. Kur te jet momenti i duhur do te te lajmeroj une, deri atehere as mos e qo ndermen jo më ta permendesh.
A- Ok boss, siq te thuash ti..
Edhe diskutuam edhe ca tema tjera.Ëngjëll POV
Pasi u ktheva nga jashta, u mundoja te perqendrohem tek mesimet por mendja ime ishte vetem tek Ai. Nuk e di cfar esht ajo qe me terhek tek ai. Sot e pash se ai ishte i rrezikshem edhe une vazhdoj duke e menduar. Rri larg tij Engjell. Per te miren tende.- i thash vetes.Dita e neserme..
Ne mengjes u bona gati edhe shkova ne klas. Pak persona kishin ardh, une u ula me nje cep e vetme edhe afer meje u ul nje vajzë.
V(ajza)- Disculpe, ¿hay alguien sentado aquí?- me pyeti. (Më falni, a është ulur dikush këtu?)
Ë- No, nadie se sienta. Puedes sentarte si no quieres.- i u pergjigja (Jo, askush nuk ulet. Mund të ulesh nëse nuk don.)
V-Gracias. Por cierto, soy Aria.- me tha edhe u prezantua me mua. (Faleminderit. Meqë ra fjala, unë jam Aria.)
Ë-Engjell, encantada de conocerte.- i u prezantova edhe une me rradhen time. (Ëngjëll, gëzohem që të njoha.)
A- Qué hermoso nombre tienes, Ëngjëll. ¿Eres nuevo en nuestra escuela? Nunca lo he visto aquí.-me tha. (Sa emër te bukur që ke, Ëngjëll. A je e re në shkollën tonë? Nuk te kam parë ndonjeherë këtu.). U cudita nga fakti qe dikush erdhi, u ul pran meje edhe filloj duke diskutuar me mua..
Ë- Sí. Gané la beca y me vine a España. Yo venía de Albania.- (Po. Fitova bursën dhe erdha në Spanjë. kam ardhur nga Shqipëria.)
A- Uaa me vertet? Edhe une jam nga Shqiperia.- me tha Aria edhe u cudita edhe me shum..
Ë- Sa mire. A jeton kë dhomat e shkolles?- e pyta..
A- Po. Jetoj bashk me nje vajzë tjeter, e cila esht spanjolle edhe nuk flasim shum me të.- me tha - Po ty?
Ë- Edhe une ketu jetoj veq se jetoj vetem..
A- Shum mire. Atehere mund te behemi shoqe meqe jeton ketu. Nese don sigurisht..
Ë- Sigurisht qe dua..Me kaq e mbyllem muhabetin se u fut ne sallë profesori i lendes. Me pas u pershendetem e secila shkoj ne dhomen e saj. Fola pak me mamin edhe Gentin eshe u gezuan shum qe kisha bo nje shoqe te re. Pasi e mbylla me ato me lajmeroj sekretarja e universit se me kerkon drejtori per te plotesuar ca dokumenta qe te jet ne rregull regjistrimi im me burs.
Aria
YOU ARE READING
Engjelli i Mafies
Romance-Ne nuk mundemi te jemi bashk- i thash. -Perse? Me thuaj arsyen. Dije qe une nuk do te te lej kurr. -Mos bo premtime te cilat nuk mundesh me i mbajt- edhe u nisa me ik, por e degjova duke then " Mos me ler vetem ne ket bote te erret". Dhe une thjesh...