oeps!?

26 1 0
                                    

Ik liep zoals gewoonlijk weer met Kimberly door de gangen opzoek naar de mevrouw van Engels. 'Ze werkt niet vandaag zei ik toch, kom effe mee naar mijn kluisje.' Ik pakte mijn pakje net voordat de bel ging, ik zuchtte en zetten het pakje maar weer terug. Yes geen huiswerk maandag en Kimberly blijft nog logeren ook, alleen last van Jesper en Kayne. 'Hey poes, fiets je mee?' 'Nee kan niet schat, sorry ik moet naar mijn oma en wachten op Kayne. Hij gaat voetballen en ik moet dansen dat zit bijna naast elkaar maar een weggetje.' 'Oh oké maandag wel, dan wacht ik op jouw en Kayne bij het stoplicht oké?' 'Is goed doeg.' Ik gaf Isa nog een knuffel en liep toen weg naar Kayne hij heeft het kluisje naast mij, ik pak mijn jas en loop naar de fietsenstalling. 'Heb je je voetbalspullen al bij?' 'Ja kunnen we nu gaan Dylan wacht daar al.' 'Fietsen dan.' 'Hey Charley hebben we nog nieuwe pasjes om te leren?' 'Ja een heel nieuw dansje voor de F1nal Danc3 13 dan worden 13 mensen uitgekozen die daarheen gaan, je wordt dan uitgekozen tijdens de pauze dan mag je naar boven en gaat de rest verder met ''Parijs'' van Kenny B.

'Best een lastig dansje zeg.' 'Valt wel mee denk ik, wat vindt jij Joy? Joy?' 'Ze heeft haar oortjes in en ze is aan het dansen ik zou effe niets tegen d'r zeggen als ik jullie was, haha.' 'Sophie toch, haha.' 'Joy kom eens, Joy.' 'Sorry mevrouw ik hoorde u niet, ik was aan het dansen.' 'Pak de kaart en ga maar naar kamer 13 succes, zeg niets hè.' ik pakte de kaart en liep naar boven kamer 13. er waren maar 3 meisjes inclusief mij de andere waren de lerares en een danser ze ziet er niet zo uit. 'Oké laat maar zien wat je kan.' De vrouw zette het liedje "allermooiste feestje" op. Brian liep naar voor toen iedereen begon te klappen, hij begon met breakdance en eindigde met tapdansen. 'Whoeeeeeooeowh!!' toen ging een meisje met een sticker op haar trui er stond op: Emily ze danste klassiek ballet. Nu was mijn kans ik liep naar voor en begon met mijn dansstreetdance het liefste wat ik doe, ik was klaar en liep naar achteren. Er waren 15 kinderen ze was bij de 12 toen ze mijn naam riep, Emily is niet door ze pakte haar tas en rende boos weg. Maandag allemaal weer hier verzamelen om 17:00 uur. 'Nu kunnen jullie gaan tot morgen.' snel fietste ik naar de voetbal gelukkig was Kayne al klaar met de training. samen fietste we naar huis. 'Nog iets gebeurd?' 'Eigenlijk wel, je weet van F1nal Danc3 13 toch?' 'Ja, hoezo?' 'Ik ben geselecteerd, en jij gewonnen met partijtje?' 'Gefeliciteerd, nee 3-4 verloren.' 'Gaan we naar de Mc Donalds?' 'Ja lekker.' 'Joy ik moet je iets vragen, ben ik leuk, waarom hebben jullie mij geadopteerd en gaan we vanavond met z'n vieren in de tuin slapen?' 'Tuurlijk ben je leuk je bent het lekkerste sexyste en hotste broertje,' ik gaf Kayne een kus op zijn
wang, 'weet ik niet maar ik wil je nooit meer kwijt en als het mag graag.' We zijn nog even gebleven en fietste daarna naar huis. Eenmaal thuis ben ik boven mijn telefoon gaan opladen, muziekje aangezet en begon weer te dansen. na een kwartiertje was ik begonnen een poster te maken van kranten en tijdschriften. 'Hey, wat doe je?' 'ik maak een poster doe je mee?' Kayne ging zitten en knipte een half naakte vrouw uit. ik lachte even en hij werd een beetje rood. we hebben zo heel de middag gezeten heel veel selfie's gemaakt en op snap gezet. De deurbel ging daar waren ze al. het was 17:30 daar was Jesper en niet veel later was Kim er. "zullen we vanavond met z'n alle in de tuin slapen?" "Ja, gezellig kunnen we onze nagels buiten lakken dan stinkt t niet zo." haha." ik liep samen met Kimberly naar boven voor mijn spullen te pakken en de tent. we aten met z'n alle pizza er zijn 8 pizza's opgegaan. we trokken onze pyjama's aan Kim had een warme broek met een hempie, ik had een korte broek en hempie terwijl Jesper en Kayne alleen een broek aan hadden. "zozo Jesper heb je getraind?" "Kim!" Jesper lachte en ritste zijn slaapzak dicht. het was nog best warm maar toch hadden we een kacheltje gepakt. s'nachts was Jesper dicht tegen Kimberly aan liggen terwijl ik Kayne wakker maakte. "Kayne, pssst, Kayne wordt is wakker." Kayne werdt langzaam wakker. "Het konijn wil in de tent mag dat?" "Mjahsboor." zei hij slaperig. ik liet het konijntje binnen en aaide hem. "Shit!" Riep ik iets te hard iedereen werdt wakker. dit was niet ons konijn maar die van de buren, dit was Stampertje niet maar Bruno het Duitse konijn. Ja zo heet hij echt: Bruno het Duitse konijn. Kim begon te gillen en pakte Jesper helemaal vast. Jesper glimlachte naar Kayne die zijn duim opstak. daarom wilde Kayne dat ik Kimberly vroeg. S'Morgens vroeg om 6:00. "Joy ben je wakker?" "Nu wel." "sorry, help me even ik moet naar de wc." ik lachte even omdat Jesper half bovenop het been van Kim lag te slapen. Ik tilde Jesper voorzichtig op. hij draaide zich om en sliep verder. "thanks." ze rende naar de wc. ik ritste de tent open en liep naar buiten ik pakte binnen wat water en dronk de helft op. Kayne kwam niet veel later ook naar binnen gewaggeld. En plofte op de bank. Jesper kwam ook binnen en schrok omdat Beest nieste. Beest is mijn kat de kat van Kayne heet Lucky, hij is nooit thuis. "Mag ik de vis eten geven?" "Ja hoor daar staat t eten niet te veel he anders eet Dinkie alles op. "oeps." het dopje viel van het eten af en bijna alles viel in het water. "Kut." ik pakte het schepnet en viste zo veel mogelijk er uit. "Geeft niet Dinkie is toch al een Dikkie haha."

godverdomme pleureszooiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu