Bitch!

2 0 0
                                    

Het is dinsdag Luca komt volgende week bij mij op school. Yay. Ik fiets naar m'n tante van 18. "Hey Jenny." "Oh Hey wat doe jij hier nu?" "Ik moest even iets ophalen voor m'n pa." "Oké maar ik moet eigenlijk weg ik heb afgesproken met Rohan. Je mag wel mee?" "Nee hoor hoeft niet ga jij maar gezellig met Rohan alleen zijn." Lach ik. "Blijf je wel in de buurt van mij het is om 7uur bij de grote parkeerplaats achter de flat?" "Is goed." Rn ik fietste terug naar huis zonder dat ding wat ik op moest halen ik was het allang vergeten. Kayne logeerde bij Jesper vanavond en mijn ouders waren niet thuis vannacht dus ik was vrij om te gaan. Het was 6 voor 7 en ik zag Jenny en Rohan al aan komen rijden. Alleen... Rohan stapte even uit en liep weg dus Jenny zat alleen in de auto. Na ongeveer tien minuten vloog ook haar deur open en liep ze weg naar de frisdrank automaat om de hoek. Ik rende richting de weg waar Rohan heen liep. Daar stond Rohan te zoenen. Ik draaide om om te kijken of t Jenny was if dat ze nog bij de automaat stond. weg. Maar dat meisje wat hij zoende was Jenny nii. Ik keek in m'n tasje, yess rode lipstick bij. Ik rende terug naar de auto pakte mijn lipstick van maybeline die waterproef was en schreef op de auto. I'M BACK BABE💋 en keek in de kofferbak. Er lag een hamertje voor een ruit in te slaan en een koevoet. Ik pakte de koevoet en begin de auto in elkaar te slaan, de ruit was gebroken en er zaten deuken in de auto ook lag de autodeur naast de auto. Ik smeet de koevoet op de auto en pakte mijn fiets. Nu Jenny nog vinden. "JENNYYYY!" Daar stond ze tegen de muur gedrukt een grote jongen. "Hee ukkie donder op of moet ik je face verbouwen!" "Kom op Joy ren weg." Smeekte Jenny. "Had je gedacht!" Schreeuwde ik en liep richting de jongen. Hij was twee koppen groter dan mij. Boeien. Ik gaf hem een platte hand op z'n face waardoor hij Jenny losliet. Jenny belde de politie. "Hallo politie mijn nichtje en ik worden zometeen in elkaar geslagen door een man!" Ook gaf ze het adres door waar we waren. Jenny keek op en gilde. Ik keek terug en ze was weg. De oudere jongen lag op de grond. Ook ik gilde want het werd zwart voor mijn ogen maar ik was nog wel bij ik werd in een auto geduwd. Zachtjes hoorde ik de sirene al in de verte. Maar wij waren sneller en waren weg. De jongen lag nog op de straat net als mijn fiets. Ik hoorde Rohans stem. Mijn zicht werd langzaam beter. We waren buiten Jenny lag bewusteloos op de vloer en ik zat vast aan een stoel. Ik kreeg de stoel kapot waardoor ik los kwam en maakte Jenny wakker. Ik wist precies waar we waren ik belde Kayne op zodat hij ons kwam halen. "Joy!" "Kayne!" En ik besprong hem. Jesper was er ook bij, ik ging bij Jesper achterop en Jenny bij Kayne. Ik Jesper en Kayne bleven bij Jenny logeren en besloten het er niet meer over te hebben. S'Morgens had Kayne mijn telefoon vast en keek naar mijn foto die ik had gemaakt. "Joy, kom eens." Ik liep achter Kayne aan "Wat is dit?" "Foto's van de auto van Rohan nadat hij Jenny had bedrogen." "Je bent door Rohan en zijn vriendjes bijna mishandelt door zijn auto!" "Sorry hoor dat ik om mijn familie geef dat jij dat niet zou doen omdat je een mietje bent!" "Bitch!" En Kayne liep boos de deur uit. "Kayne wacht sorry het spijt me." Jesper liep naar me toe en gaf me een knuffel. "Doeg." Zuchtte hij. En sloot de deur achter zich. Jenny kwam de trap afgelopen. "Gaat het? Ik hoorde alles. Zal ik je naam je ouders brengen?" "Is goed." In de auto klink het liedje the A team van de Sheeran. Ik kon het niet meer houden en begin te huilen totdat we thuis kwamen daar stopte ik en rende naar boven om te douchen. Ik kon big maar aan een ding denken. Morgen is alles anders.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 06, 2015 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

godverdomme pleureszooiWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu