Diavolul

3 1 0
                                    

In biroul lui chan se aflau:
Jeongnin< pshiologul victimelor>
Seungmin <avocat> si chan.

Ei erau prieteni de nădejde. Nu exista clipa in care sa nu ii vezi inpreuna . Chan primise un dosar nou. Niste traficanti care isi faceau de cap. Era dificil nu se stie de cat numele capului de bandă "Han jisung" si un presupus baiat care ar putea complota

c<chan>: minho?
I.n: exact, l-e torturează, abuzează, si dacă ajung la final l-e vând organele.
c: Deci victimele sunt femei.
I.n: nu, barbati mai bine zis baieti cuprinsi in varste de 16 - 30 ani. Desii au facut asta si copiilor mai mici de 16 ,asta e doar estimarea publică.
s<seungmin>: iar ei habar nu au sa ii descrie pe cei care iau abuzat?
I.n: toti spun acelasi lucru.

Bang chan si seungmin se uita curiosi la Jeongnin<I.n>.

I.n: primul care ne-a luat era blond si arata ca un inger. Parea pur si sincer. Ne-a cerut ajutorul in legatura cu ceva . Am inceract sa il ajutam ne-a bagat intr-o masina. Ne-am trezint intr-un loc pustiu. Acolo era alt baiat cu ochii reci si dur.Care ne abuza şi dădea în noi fără milă. Ultimele victime rămase în viață nu apucă să îl vadă.
c: o doamne...Asta va fi al naibi de complicat pff. Isi trece mana prin păr.

Pe usă înfrigurat cu chip palid dar obraji , nasul si urechile rosii ca focul, intra jinnie. Arăta adorabil. Parul lui saten era acum plin de zăpadă. Face contact vizual cu chan, care il admira .

h<hyunjin>: scuze de intarziere am avut niste probleme.

Isi da geaca jos si o aseaza in cuier.
I.n: ai face bine sa te incalzesti ca sa iti explic care e faza cu traficanti ăştia.
h: bine.

Se aşează lângă calorifer şi se rezemă de el uşor.

s: ninge tare afară?
h: groaznic de tare.

[ ca o mica paranteza I.n si seungmin au aceasi varsta ca chan]

Ei stau si vorbesc timp de o ora legat de noul caz.

Pe urma fiecare merge la atribuirile sale. Inafara de chan si hyunjin care au ramas impreuna in biroul lui chan.

c: ce fel de probleme ?
h: nu mi-a sunat alarma. Spune asta pe un glas rusinos si prietenos si isi trece mana prin par.
c: acum fii sincer . Se aseaza in fata lui si il strange de talie .

h: vezi tu...se uita intens la ochii lui desii privirea ii cade spre buzele fine a celui mai mare.
c: hyunjin?! ii ridica barbia pentru a se concentra pe privirea lui.
h: scuze...
c: deci?
h: pentru ca o veche prietena e in vizita la mine si am stat tarziu cu ea si mda... Am băut şi...
c: ti-a fost rău şi nu ai vrut sa te ridici din pat?

hyunjin tace si doar afirmă din cap.Ura când se se purta cu el de parcă ar fi copil.
c: uite ce e , cazul ăsta imi dă bătăi rele de cap, cred că am nevoie de ceva de la tine ca să îmi treacă.

Chan ii coboară de data aceasta barbia lui hyunjin spre buzele lui.

Hyunjin înghite în sec.

c: deci puişor?

Hyunjin îşi apropie buzele lent de cele ale lui bang chan adar acestea nu se ating fiind despărțite când usa biroului se deschide .

Un agent: Domnule hwang? Vă caută procurorul Minn.
H: de ce?Îi trage o privire scurtă lui bang chan.
agent: Vrea să de-o declarație în legătură cu noul caz de care sunteți responsabil, traficanți de carne vie.
H:sigur.

Iesi din camera lasand-ul pe Bang Chan singur.

Chan avea o pasiune nebună pentru cel mic. Adora tot la el , felul cum vorbeşte, cum miroase, cum răde şi cum se comportă. Hyunjin era cel mai frumos agent în ochii lui chanii. Intre ei doi se putea citi cu ochiul liber o conexiune puternică. De când a venit aici Chan sa tinut dupa el tot timpul. Era in centrul atentiei , toti il iubesc pe jinnie , e un baiat cuminte, cu bun simț şi muncitor. Toti cred ca ei doi sunt cuplati de mai bine de 2 saptamani . Oooo, credeți-mă ăsta e visul lui chan , însa ei doi nu si-au atins buzele . Desii au incercat de mai multe ori niciodata nu s-a întâmplat. Astăzi ar fi fost pe aproape daca nu ar fi venit procurorul câcatului. El stie ca toti se bat pentru hyunjin, dar se merită.

Timpul trecuse . Era noapte. Chan nu se putea bucura de patul sau cald si moale deoarece era pe tura de noapte . Se plimba de pe un hol la altul si se uita pierdut pe pereti.

Bătaia disperată în uşă sparge liniştea clădiri şi de asemenea şi calmitatea lui Chan.

Temător merge la uşă. La uşă era un băiat plin de sânge. Uşile transparente de sticlă îi permiteau lui Chan să îl vadă bine pe băiat. Înalt aproximativ 1,72, păr blond , trăsăturile chipului eru frumoase desii sangele nu îi permitea să l-e vadă. Părea a fi urmărit de cineva se uita temător în spate foarte alert.

Bang chan ii deschide usa. Intră inauntru temător .

?: închide uşa! încui-o! nu îl lăsa să intre!
Tipă în disperare blondul. Bang chan îl ascultă, încuie uşa şi vine lângă băiat. Îl ascunde sub biroul de înregistrare de pe hol.

c:Cine te urmăreşte ?
Îl intreabă păstranduşi calmul pe cât posibil. Nu era ceva obişnuit pentru el să intre oamnei urmăriți în sediu, noaptea. De obicei vin ziua pentru plângeri.

Baiatul se uită la el dar nu răspunde . Se poate citi cu uşurință teroarea din ochii lui, era traumatizat, îngrozit. Chan continua să îl privească aşteptând un răspuns.

Trec trei minute .

c:Cum te numeşti?
?:Minyo
c: Minyo, nu cred că acea persoană mai e pe urmele tale . Linişteşte-te şi urmează-mă până în birou. Sunt agent Bang .

Nu se împotrivi şi il urmă.

Acum sunt in birou iar chan i-a pus in fata o cana cu ceai , care initial era a lui dar nu a mai apucat sa il bea.

c:deci...Minyo, îmi poți spune vârsta ta? In capul lui bang chan erau o mie de filme printre care cel care il urmarea e unul din traficantii pe care ii cauta el.
Minyo: paisprezece.
c:bine, ai vreun act de identitate?

Bang chan voia sa îi trateze rănile dar puştiu părea destul de agitat şi că ultima lui problemă ar fi rănile. Erau răni usoare : julituri, vânătăi şi ceva zgârieturi.

El caută prin buzunare.
Minyo: cre-cred că mi-a căzut când alergam.
c:înțeleg, de cine alergai, Minyo?
Minyo: Un barbat înalt.
c: aşa...îi face semn sa continue
Minyo: păr blond şi...cam atât avea gluga pe cap nu i-am putut vedea fața.
c: ce ti-a făcut?
Minyo: Mergeam pe strada spre casa vin de la o ptrecere, ține să specifice el printre suspine. El era în spatele meu, m-a urmărit tot drumul. Imi era teamă să merg acasă aşa că am ocolit mai multe locuri. La un moment dat dispăruse dar a apărut din nou în fața mea şi m-a lovit puternic. Am zăcut jos in timp ce dadea in mine cam patru minute. L-a sunat cineva si a plecat mai departe de mine cu doi -trei metri. Am luat-o la fugă cât am putut de tare şi am ajuns aici.

Spunând aceste afirmatii lui Minyo i-au dat lacrimile .

Chan l-a luat în brațe pentru al linişti.
c: E înregulă puştiule ,eşti în siguranță acum.

Bang Chan nu avea habar că s-ar putea ca el să nu fie în siguranță deoarce vorbea cu însuşi diavolul.

"I.n: primul care ne-a luat era blond si arata ca un inger. Parea pur si sincer. Ne-a cerut ajutorul in legatura cu ceva..."

Sună cunoscut?

-_-^-^------________-----‐_________________
Cam atât. Nu uita-ți de comentarii ajută enorm. 😉 Enjoyyyyyy💓💓.

dă şi o 🌟 dacă vrei
🫵🫶

CoLeGi De MuNcĂ &lt;atât!🤫*Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum