BÖLÜM 1

5 2 0
                                    

Bir zamanlar sonu gelmeyen cinayetler vardı bu cinayetleri çözmeye çalışan dört kız vardı.
İsimleri Weol,Jessie,Luky,ve başrolümüz Mina.Çok çalışan Mina cinayetlerin bitmediğini biliyordur.Kendi odasında yatağına yatmak için kalkan Mina henüz 15 yaşındadır ama buna rağmen cinayetlerin peşindedir. Aniden içeri kız kardeşi olan Luky girer.Luky'de 12 yaşındadır.Luky içeri girer girmez yerinden hırlayan Mina kız kardeşine sorar.
Mina:Bir sonuç bulabildin mi?
Luky:Evet abla,elimde büyük gizemler içeren bir kayıt var
Mina:Hadi izleyelim o zaman
Luky:olur bekle açayım
Mina ve Luky kayıt'ı açar açmaz Weol ve Enna'nın konuşmaları vardır.Enna'nın Weol'u ittiği bir kısımda Enna'nın paltolonu'nun cebinde bir bıçak gören Luky Ablasına yani Mina'ya dönerek"Abla şuraya bak Enna'nın cebinde bıçak var"Mina direk video'yu başa sarıp izlemeye devam eder Luky haklıdır.Gerçekten'de bıçak vardır.Luky'ye dönerek "kardeşim sakın bunu kimseye söyleme.Kimse çıkıp ben suçluyum demez."Luky başını sallayarak onayladı.Mina gülümseyerek odasından çıktı.Luky kendi odasına doğru ilerledi.Mina mutfağa inmişti.Acıkmıştı yemek hazırlayıp Luky'i çağırdı.Luky hemen koşarak ablası Mina'nın yanına indi.Mina oturmuştu.Luky'de yanına oturdu.Mina Luky'ye döndü."Bügün arkadaşlarımın yanına gideceğiz.Arkadaşımında senin yaşlarında bir kız kardeşi var."Luky"aa öylemi"Mina başıyla onayladı.Mina yemekleri kaldırdı.Luky'nin heyacanını fark etmişti.Luky'i tutup. "hadi artık gitmeliyiz" Luky odasına koşup üstünü giyinmeye gitti.Çok güzel bir elbise giymişti.Mina ve Luky arabalarına doğru yol aldılar.
Mina araba'yı sürmek için oturdu.Luky ise arkaya oturdu.Mina'nın küçük bir kız kardeşi daha vardı oda anaokulundaydı.Hemen en küçük kız kardeşi olan Nayeon'u almaya gittiler.Nayeon henüz 4 yaşın'daydı.Çok tatlıydı.Onuda arkaya oturttular.Ve yola devam ettiler.Nayeon her zaman çok neşeliydi.Gittikleri kişi Weol'un ve Jessie'nin eviydi.Weol 15 yaşında kız kardeşi Jessie'de 12 yaşındaydı.Uzun bir yol sonrasında Weol'un evine vardılar.Beraber sohbet edip konuştular.Ama bu tatlı konuşmaların ardında acı bir gerçek yatıyordu.

Kayıp katilWhere stories live. Discover now