1.Bölüm

50 5 4
                                    

Yeni kurgu ile geldim

Her şey iyi miydi ? Hayat zormuydu ?  Evet zordu. Hemde çok zor, bir mafya kadını olmak zordu. Tek başına bir lider olmak çok zordu işte.

Bir ülkeyi tek başına yönetmek zordu,  tabi düşmanların varsa. Sadece bir tane değil,bir sürü ama en çok uğraştığım biri vardı. TAHA ÇAKIRBEYLİ

Artık bıkmıştım !  Yüzünü görstermiyordu sadece magazinde görmüştüm bir kaç kez. Aslında önemsemiyorum araştırmak istesem şimdiye yapmıştım.

Benle uğraşıp duruyordu,şirketime virüs sokuyordu ama ben buna engel olamıyorum. İstediği zaman virüsü şirketime atıyor ve istediği zaman çekiyordu. Çalışanlar ise zorlanıyordu.

Ve bu benim canımı sıkıyordu. Yaklaşık bir buçuk aydır bunu yapıyordu, kaç kez telefon ile konuşmak istedim ama açmadı. Cidden sinir bozuyordu.

Soğuk duş aldığım banyodan çıktım. Ve giyinme odama gittim, kısa kırmızı  mini olan elbisemi giydim. Siyah topuklu ayakkabılarımı giyip makyaj masasına geçtim.

Hafif makyaj yapıp, saçlarımı yaptım. Çantamı aradım ama bulamayınca giysi odasına geri döndüm. Çantamı aldım ve odamdaki dolabın arkasında olan kasanın şifresini girdim.

Silahımı aldım ve çantama koydum. Kasayı kapatıp ve giyinme odasından çıktım. Benim için hazırlanan arabaya binmek için evden çıktım.

Şimdi ise ortağım olan BORAN ÜNSAL'ın yanına gidiyordum.
Ünsal holding ile ortaklığımız iyi gidiyordu,şimdi ise toplantı yapılacaktı ve bana toplantıdan sonra yeni ortağını söyleyecekti. Sır gibi saklıyordu, kimdi bu ortağı bilmiyorum ama bana söylemediyse vardır bir şey.

Toplantı yerine Gelmiştik,korumalarım ile içeri girdik. Toplantı yerine gelince korumalar başka yere geçti. Kaç senedir beraber olduğum,yani kardeşim olan korumam gibi biri vardı, OĞUZHAN KARAKURT

Kendisi benim hem korumam hem de kardeşimdir. Canımdan çok onuda severim, beni hiç yalnız bırakmaz Dı.
Şimdi onu bekliyordum. "Azra " diye bir ses geldi ve arkamı döndüm gelen oğuzhandı. "Şükür geldin, nerde kaldın ? " Dedim.

"Gelirken trafik vardı boran nerde hem ? " dedi. Tam konuşakacaktım ki, bize doğru gelen yakışıklı, ortağımı gördüm. Yeşil gözlü, siyah saçlı biriydi aynı benim gibi. Benimde saçlarım siyah,gözlerim yeşildi. Oğuzhan ise sarı saçlı ama tam sarı gibi değildi. Gözleri ise maviydi.

" ooo güzeller güzeli ortağım gelmiş hoş gelmiş " diye geldi yanımıza.  Cideen yalaka buu.

"İltifatın için teşekkürler ortakçık,toplantıya geçelim artık bir ton işim var" dedim. "Hay hay efendim, tabii geçelim " dedi ve yürümeye başladık.

"Oğuzhan nasılsın bayağıdır görüşemedik " dedi yürüken boran. Asla çenesi durmazdı,çok konuşur hiç susmazdı.
"İyim boran,sen ?" Dedi oğuzhan. Bunların ikisi ortalığı iyi karıştırır, hatta yapmışlıkları var.

Bunların sohbetini takmadan hızla yürüdüm onlar beni fark etmediler. Toplantı yerine gelince onları bekledim kapının önünde, ama çok yavaştılar. "Hadi ama az hızlı olun " dedim bağırarak.

"Geldik geldik, çatlama "dedi boran. Bazen kafasına sıkasım geliyo  ama neyse.  Rahat olmam lazımdı çünkü, çok önemli bir toplantı yapılacaktı. O yüzden Oğuzhan'da benimle girmek zorundaydı. Önemli olan şu, bu toplantı'da benim bu ülke için 5 yıl boyunca neler yaptığıma bakılacaktı. Eğer bir tane bile kötü birşey yaptıysam ben koltuktan kalkar,yerime başka birini koyalardı
Şimdi sadece gözden geçirecektiler, yarın ise asıl toplantı vardı.

"Hadi gidelim artık bıktım sizden" dedim boran ve Oğuzhan'a.  İçeri girdik daha genel kurul gelmemişti, onlar gelince başlayacaktık toplantıya.

Çok geçmeden onlarda geldi ve toplantıya başladık. İşte konuşma sırası genel kurul başkanı SUDE DOĞAN Kadını  hiç sevmezdim.

Nefret verdı içimde o kadına karşı, hep sıcak kanlı olduma ama yinede nefret var ve yine başladı konuşmaya. Hiç iyi bir kadın değildi benim yaşlarımdaydı

"Evet arkadaşlar, bugün burda Azra arslan'ın 5 yıl boyunca neler yaptığıma bakacağız. Eğer bir tane bile kötü birşeyi varsa onu koltuktan kaldıracağız. Kendine biliyorsun demi azracım" dedi sude doğan.

Elimde kalacaktı ama sahte bir şekilde gülümseyerek kafa salladım. " şimdi, artık başlayalım neler yaptığına. Ama sizin çıkmanız lazım Azra hanım ve oğuzhan bey " dedi. Bu kadın mal mı ? Cideen kafayı yiyicem, bu ilk defa oluyo.

"Bu ilk defa oluyo,neden bizi çıkarıyorsunuz " dedim çünkü sabrım kalmadı. Bana baktı ve çirkin bir gülümseme koydular yüzüne, dağıtıcam yüzünü ama neyseee.

"Azra hanım bu ilk defa oluyo lütfen çıkın"  dedi ve konuşma devam etti " yoksa biz sizi zorla çıkardıcaz" dedi. Ben bunu yolarım ama.

"Hadi Azra çıkalım gel " dedi oğuzhan, o da biliyordu neler olacağını. Ve dayanamayarak çıktım ordan,kafayı yemem an meselesi.  " nasılsın böyle bişey olur aklım almıyor, ya kadın beni attı resmen toplantıdan "dedim öfke ile ve dışarıya doğru yürüdüm.

"Sadece bekliycez azra,yarını sadece yarını " dedi oğuzhan peşimden gelirken. ", tama ama, yapamazdı bunu ilk defa bana yaptı ve benim bundan haberim yok " dedim kafayı yemek istemiyorum.

Dışarı çıktığımda yan taraftaki mekan magazin vardı. Neler olduğunu anlamadım ama kavga çıkmıştı, kim kimi dövdü ki magazin geldi buraya.

Birazdaha yaklaştım hala kavga ediyorlardı hemde çok kötü bir kavga. Ve gördüğüm kişi ile durakladım kavga ediyordu,benim şirketime virüs gönderen kişi yani Taha çakırbeyli...



Heloo ben geldim yeni kurgu ile bu kitap +18 olurmı bilmem ama olmaz galiba veya olur her neyse

Çok iyi bir şekilde ilerlerse bastırıcam

Yarın salı günü ingilizce konuşma sınavım ama ben burdayım ve kitap yazıyorum yarı uykulu halimle gözümün yarısı açık yarısı kapalı

Her neyse İnş beğenmişsinizdir sizi seviyorum bayy bayy 🤍🫀





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MAFYA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin