Ehh phi pawat kenapa bibir kau luka? "Kata Leng sambil melihat bibir Pawat"

Ohh tergigit bibir time makan

Yeker phi? Macam tak caye jer

Iyaaaaa

Dah,dah tu pergi festival tu dah lambat dah ni tengok tu fans dah ramai!! "Kata P'Aof kepada mereka berdua"

Skip esok/

Pawatt ngantuk lahh "kata Nanon sambil melihat pawat"

Kenapa terr tak tidur jer?

Emm harini terr ade kerja sikit dekat company "kata Nanon sambil melihat pawat"

Oooo terr pun harini ade kerja sikit dekat company jugak hehehe

Okylah macam tu terr nak bersiap "kata Nanon dengan sedikit kemalasan"

11:40p.m. dirumah pawat/

Terr esok ade program starlympic kan? "Kata Pawat sambil melihat Nanon yang sedikit mengantuk itu"

Haah tapi kita kena lowkey, walaupun terr terjatuh nanon tak boleh tolong terr... yerlah terr kan ade series dengan lengso...

Alahhh tak best lah macam ni terr hmmmmmm

Tidur je lah terr esok kene bangun pagi gudnight terr♡ "Kata Nanon sambil jub  jub dia pipi pawat"

*Pawat terus menutup mukanya dengan selimut sebab pawat blushing terokkk*

Pagi/

Okay terima kasih kepada semua tetamu yang menghadiri program starlympic gmmtv "Kata mc itu"

Waktu permainan dimulai*

Pawat terjatuh ketika hendak menendang bola itu*

Haishh sian Pawat aku, aku tkleh tolong sebab kita lowkey, semoga Pawat baik ii jer "Kata Nanon di dalam hatinya"

Lepas habis sukan, ade sedikit iklan ohm dan leng

Haishh cemburu pulak aku tengok Pawat dengan leng, tapi aku jugak yang tolak projek tu kan... "Kata Nanon dengan sedikit cemburu"

Skip balik rumah/

Terrr, kenapa diam jer lepas balik dari starlmypic? "Kata Pawat sambil melihat terrnya"

Hmm

Cemburu ker pasal Pawat dengan leng tadi?

Mane ade! Main cakap jer! "Kata Nanon sambil menjeling Pawat"

Pawat melihat Nanon sehingga lah posisi diorang mcmni...

Pawatt!!! Tepi lahh!!! "Kata Nanon sambil memarahi Pawat"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Pawatt!!! Tepi lahh!!! "Kata Nanon sambil memarahi Pawat"

Taknak!!!

Kalau Pawat tak ketepi esok terr tak nak buatkan Pawat sarapan!

Emm okay tapi ade 1 syarat

Ape syarat tu?

1 jub plissss terrr

Nooo pergi tido!

Please Nanonnn na khabb only 1 jub

Ughh okay fine!

Dah pergi tido! "Kata Nanon selepas dapat jub  Pawat"

Okayy, goodnight, lope you terr

Uhm okay gudnight too

Author tkde ideaaaaaa🗿 plizzz tolong voteeee🤧 penat tau author pikirkan ideaaaa😤 plizz vote

Terpaksa Bersama Dia, Demi KamuWhere stories live. Discover now