Ohm, Harini kita dah kena start syuting kidnap the series "Kata P'Aof"
Ermm, phi. Tak boleh ker kalau tak buat series ni? "Pawat mengecilkan suaranya"
Saya paham, cuma kita kena jugak buat series ni"Kata P'Aof'
Owh, okay phi... "Kata Pawat dengan sayu"
19 minit sebelum syuting/
Hyeee Ohmnmmm "Kata Leng lalu bersalaman dengan Ohm"
Hyee Leng
Selepas syuting/
Hmm aku rasa nak kena delete lah highlight bad buddy dekat ig aku tu. Tapi nanti apa aku nak explain kat Nanon? Hmm takpelah nanti aku cakap untuk fokus dekat kidnap the series jerlah... Haishh Sian pulak kat Ronan's and Buddyness..."Batin Ohm"
Ohmmm? Halooo kenapa kau diam jer? "Tanya Leng"
Uhmm nothinggg, aku cuma terfikir malam ni aku kena tidur kat luar rumah ke tak "Kata Ohm"
Owhh pasal tu "Kata Leng dengan santai"
HAH camne kau tahu?!! "Tanya Ohm dengan terkejut"
Macam mana aku tak tahu kalau ape bende yang kau selalu buat dengan Nanon selalu jadi trending kat IG,tiktok lagi-lagi kat Twitter. Semoga kau tidur di luar ehh Ohm... Aminn"Kata Leng lalu meninggalkan Ohm"
WOYY Lenggg jahat lah kau!! Jangan lah doakan camtu"Marah Ohm"
Ohm balik rumah/
Fuhhh nasib baik tak ada bantal depan pintu rumah "Kata Ohm"
Ehh Dad dah balik? "Tanya Prom"
Mana papa? "Tanya Ohm balik"
Owh ada kat atas dalam bilik "Kata Prom sambil mengescroll ig Mick Metas
Ohm masuk bilik dan melihat Nanon sedang berbaring di atas katil. Ohm terus memeluknya/
Nonnnn "Nanon hanya diam sahaja"
Nonn "Panggil Ohm sekali lagi"
My therakk, kenapa nii??? Therakk Ohm ni marah ker sebab Ohm delete highlight bad buddy tu? "Tanya Ohm'
Non tak marah punnnn lagi bagus Pawat buat macam tu. Biarlah si Ronan's dengan Buddyness tu dah give up kat Kita. Non tengok tadi kat tiktok pun semua cakap pasal Pawat delete highlight bad buddy "Kata Nanon lalu pusing memandang Ohm"
Mwhehehehe khot khon naaa🙏🏻🙏🏻 author sengaja buat camnii😌 tkplah korang bayangkan jerlah/ di bulan puasa kan kena banyak bersabar🙏🏻🗿
Di gmm/
Camne Ohm? Kena tidur kat luar ke semalam? "Tanya Force"
Ehhh Leng bagi tahu korang ke?!! "Tanya Ohm dengan terkejut"
Ofccc lah tak. Kau tahu tak kat Twitter trending nama kau sebab delete highlight bad buddy "Kata Tay"
Hehe, aku saja jer nak buat Ronan's and Buddyness jadi Sad kejap "Kata Ohm"
Hehh bukan Ronan's and Buddyness jer yang jadi Sad kitaorang berdua pun sama lah Ohm!! "kata Phi Aof"
Ehh sejak bila Phi Aof kat sini dengan Fourth? "Tanya Ohm sambil melihat Phi Aof dengan Fourth"
Baru jer. Phi Aofff plisss bagi series kat Ohmnanonn. Fot rindu lah diorang niiii. Asyik lowkey jer "Kata Fourth"
Eitsss kalau boleh Phi pun nak buatkan tapi Nanon yang tak nak "Kata Phii Aof
Amboii kau sebok nak series kitaorang. Tengok lah si Gem dengan Prim kau tu "Kata Ohm"
Ishhh jangan lah bawak nama Prim! "Marah Fourth"
Ceyyy Ada yang cemburu "Kata Force sambil mentertawakan Fourth"
Ughhh korang Nii!!! "Marah Fourth sekali lagi"
Tahlah korang ni dah jom gi bilik mesyuarat "Kata Phii Aof"
Okay Phi 👍🏻"Kata mereka sambil menunjukkan good finger"
Author takde ideaaaa😭 plizz tolong bagi idea skit and jangan lupa follow acc author tau💐💖
YOU ARE READING
Terpaksa Bersama Dia, Demi Kamu
RomanceAku orang Malay yahhh. Btw buddyness!! ini kisah ohmnanon and Lengso -no hate -random